спряха ел стъклата ескорт 95год.
-
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 03 авг 2007, 17:42
- Модел на автомобила: коли музика тунинг
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: спряха ел стъклата ескорт 95год.
Ще опитам и аз утре като стана че бях си махнал кората от вратата уж да гледам и там за проблем и вече 1 седмица карам без кора и днес разбираш ли в Бургас голям дъжд валя и ще тръгвам на разходка и гледам как се пълни в самата врата водичка замислих се данеби от там някаде нещо да е станало в самата врата, и къде отива аджеба тая водаслед като не влиза в купето 

"Еми то и лабораториите за амфетамини защо ги разбиват като вътре няма стока в повечето случай."
Department of Security and Safety
Department of Security and Safety
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: спряха ел стъклата ескорт 95год.
Колега легни и погледни че има отвори в най-долната част на вратата, те са направени за се отича водата която влиза във вратата, така че е нормално. Не мисля че е от водата.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 03 авг 2007, 17:42
- Модел на автомобила: коли музика тунинг
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: спряха ел стъклата ескорт 95год.
Да видях , видях също че н е от стъклото , а от уплатнението на самата врата е отлепено направо от купето
"Еми то и лабораториите за амфетамини защо ги разбиват като вътре няма стока в повечето случай."
Department of Security and Safety
Department of Security and Safety
-
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 03 авг 2007, 17:42
- Модел на автомобила: коли музика тунинг
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: спряха ел стъклата ескорт 95год.
А някой може ли да ми каже на тези букси който влизат в копчетата къде по точно да подам плюс и минус за да видя изобщо ще се свали ли някой прозорец, че си *бало майката в това време 

"Еми то и лабораториите за амфетамини защо ги разбиват като вътре няма стока в повечето случай."
Department of Security and Safety
Department of Security and Safety
-
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 03 авг 2007, 17:42
- Модел на автомобила: коли музика тунинг
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: спряха ел стъклата ескорт 95год.
Установи се че не достига плюс до копчетата и еладжията ми каза че трябва да се праска цялото табло защото там някаде ще е прекъснат някой кабел, но било голяма играчка посъветва ме да пусна плюс от някаде и с един бушон 25А към двата кабела черно с жълто който са в самите бутони, макар че аз пробвах и като подам само към единия и двете стъкла тръгват
Може ли да ми кажете от къде най добре да взема плюс защото не се сетих да попитам момчето. Благодаря Ви : )

"Еми то и лабораториите за амфетамини защо ги разбиват като вътре няма стока в повечето случай."
Department of Security and Safety
Department of Security and Safety
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: спряха ел стъклата ескорт 95год.
Не е ли по-добре все пак да си оправиш бушонното табло, защото днес са ел. стъклата, а утре нещо друго ще почне да прави проблеми. Не е толкова сложен ремонта.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=20&t=27351
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=20&t=27351
-
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 03 авг 2007, 17:42
- Модел на автомобила: коли музика тунинг
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: спряха ел стъклата ескорт 95год.
Да мислих и това по едно време, но като питах момчето и той се захвана да мери всички бушони и имаха ток дори първо с това се захвана и каза че 99% не е проблема с бушоните, знаел че повечето фордове имали проблем точно там но след като замери всичко каза че в самото табло някаде имало прекъсване. И най лесния начин бил да пусна един плюс отколкото да сваля цялото табло и да търси всеки един кабел кой може да ббъде прекъснат. И незнам вече чудя се инче купих едно гнездо с бушон и мислих да им дам плюс че то лятото свърши а аз чак сега ще започна да си свалям прозорцитеDigiPro написа:Не е ли по-добре все пак да си оправиш бушонното табло, защото днес са ел. стъклата, а утре нещо друго ще почне да прави проблеми. Не е толкова сложен ремонта.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=20&t=27351

"Еми то и лабораториите за амфетамини защо ги разбиват като вътре няма стока в повечето случай."
Department of Security and Safety
Department of Security and Safety
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: спряха ел стъклата ескорт 95год.
Веригата/предпазителя се измерва под товар. Иначе ще си мислиш, че има напрежение, а то изчезва в момента, в който натиснеш копчето. Така е с бушонните табла на Ескорт.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: спряха ел стъклата ескорт 95год.
Получих ти ЛС, но ще отговоря тук за да е налично ако в бъдеще дойде някой със същия проблем.
Бушонното табло е слабо място на Ескорт особено първите. По-точно пистите на платките в него за копоненти с по-висока или средна, но постоянна консумация.
Пистите прегарят, като се започне от спойките им най-вече с държачите на самия предпазител.
Когато няма товар във веригата ако се закачи мултицет ще покаже 12 волта и в момента, в който се появи товар /в случая активира се моторчето на стъклото през ключа) напрежението изчезва.
Има определени моменти, в които връзката е хлабава на кантар и от време на време "захапва" т.е. прави връзка и успяваш да свалиш прозореца. При сваляне товара е малък. При вдигане товара е по-голям и за това обикновено тогава тотално отказва.
Решението е да се свали таблото, да се отвори и всички видими възможни спойки да се презапоят с поялник. Тези с по-висок товар обикновено са по-кафяви/тъмни.
Има тема детайлна за това, потърси я.
Или да се вземе табло от морга с незнайно състояние. Таблата за дизел са различни. Както има и разлика преди и след 1995. Тези преди 1995 са с три дебели + проводника отзад на гайка, след 1995 са с един отстрани. Има разлика при релетата и мостовете отгоре при различно ниво на оборудване, добре е да се направи снимка преди всякакви действия на разположението им и предпазителите.
Бушонното табло е слабо място на Ескорт особено първите. По-точно пистите на платките в него за копоненти с по-висока или средна, но постоянна консумация.
Пистите прегарят, като се започне от спойките им най-вече с държачите на самия предпазител.
Когато няма товар във веригата ако се закачи мултицет ще покаже 12 волта и в момента, в който се появи товар /в случая активира се моторчето на стъклото през ключа) напрежението изчезва.
Има определени моменти, в които връзката е хлабава на кантар и от време на време "захапва" т.е. прави връзка и успяваш да свалиш прозореца. При сваляне товара е малък. При вдигане товара е по-голям и за това обикновено тогава тотално отказва.
Решението е да се свали таблото, да се отвори и всички видими възможни спойки да се презапоят с поялник. Тези с по-висок товар обикновено са по-кафяви/тъмни.
Има тема детайлна за това, потърси я.
Или да се вземе табло от морга с незнайно състояние. Таблата за дизел са различни. Както има и разлика преди и след 1995. Тези преди 1995 са с три дебели + проводника отзад на гайка, след 1995 са с един отстрани. Има разлика при релетата и мостовете отгоре при различно ниво на оборудване, добре е да се направи снимка преди всякакви действия на разположението им и предпазителите.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: спряха ел стъклата ескорт 95год.
Ремонта е МНОГО труден, знам от личен опит, табло от морга се намира за 20-50лв (аз се спазарих за 10 от отпадъци), по-добре това отколкото ремонт. Не съм сигурен дали има разлика при Бензин и Дизел, но има разлика до 95 и след, трябва да установиш твоята с кое табло е, на него има номер, а и разположението на елементите е различно.DigiPro написа:Не е ли по-добре все пак да си оправиш бушонното табло, защото днес са ел. стъклата, а утре нещо друго ще почне да прави проблеми. Не е толкова сложен ремонта.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=20&t=27351
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 03 авг 2007, 17:42
- Модел на автомобила: коли музика тунинг
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: спряха ел стъклата ескорт 95год.
Ами ще се поровя и ще помисля а до тогава с кабелче ще си подавам плюс когато реша да сваля/вдигна стъклото 

"Еми то и лабораториите за амфетамини защо ги разбиват като вътре няма стока в повечето случай."
Department of Security and Safety
Department of Security and Safety
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: спряха ел стъклата ескорт 95год.
Насе не е трудно. Или по-точно зависи де 
Да трудно е и то много ако има прегоряла писта или спойка вътре между платките и за да се поправи да трябва да се разпочват ил ирежат "пиновете" по ръба, но това е доста рядко. Тогава се купува друго табло направо. По възможност с тест на място.
Ако не е горния случай: махат се всички предпазители, махат се всички релета и мостчета, след което се махат пластмасовите капаци - тогава се вижда къде е проблема и се капва. Препоръчително е след това да се капнат и всички останали за всеки случай. После се сглобява, редят се предпазители релета и това е.

Да трудно е и то много ако има прегоряла писта или спойка вътре между платките и за да се поправи да трябва да се разпочват ил ирежат "пиновете" по ръба, но това е доста рядко. Тогава се купува друго табло направо. По възможност с тест на място.
Ако не е горния случай: махат се всички предпазители, махат се всички релета и мостчета, след което се махат пластмасовите капаци - тогава се вижда къде е проблема и се капва. Препоръчително е след това да се капнат и всички останали за всеки случай. После се сглобява, редят се предпазители релета и това е.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: спряха ел стъклата ескорт 95год.
Ако не се отвори нищо не правиш, каква ти е гаранцията, че вътре няма студена спойка. Започнеш ли, се презапояват абсолютно всички спойки, иначе нищо не правиш. Не съм начинаещ в запояването, обаче процедурата ми отне около 12ч, при положение че рязах свързващите пинове.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 03 авг 2007, 17:42
- Модел на автомобила: коли музика тунинг
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: спряха ел стъклата ескорт 95год.
Неразбирам почти изобщо и ме е страх че няма да го направя затова се чудих за варианта както ми каза момчето да пусна един плюс до тези два кабела и ако трябва и едно ключе за да не стига нон стоп ток до стъклата а само като го натисна тогава да мога да ги свалям и вдигам
"Еми то и лабораториите за амфетамини защо ги разбиват като вътре няма стока в повечето случай."
Department of Security and Safety
Department of Security and Safety
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта