След опит за палене тока изчезва.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 18 дек 2013, 08:36
- Модел на автомобила: Ford fiesta 1.3
- Status: Извън линия
След опит за палене тока изчезва.
Здравейте колеги,
от два три дена се сблъсквам с следния проблем. Опитвам се да запаля чува се тракане, предполагам опит за изхвърляне на бендикса и след това тока изчезва отвсякъде. Държа да отбележа че акумулатора е на 1 година днес сутринта го замерих има 12,5 V което на -7 мисля е добре. Тока идва когато се разкачи акумулатора ключа е на контакт и се направят няколко закачавания разкачвания. колата е фиеста 1.3 бензин 1994. Насочил съм се към шалтера на стартера но искам повече мнения
от два три дена се сблъсквам с следния проблем. Опитвам се да запаля чува се тракане, предполагам опит за изхвърляне на бендикса и след това тока изчезва отвсякъде. Държа да отбележа че акумулатора е на 1 година днес сутринта го замерих има 12,5 V което на -7 мисля е добре. Тока идва когато се разкачи акумулатора ключа е на контакт и се направят няколко закачавания разкачвания. колата е фиеста 1.3 бензин 1994. Насочил съм се към шалтера на стартера но искам повече мнения

-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: След опит за палене тока изчезва.
Вземаш телена четка и с нея изтриваш клемите до блясък на акумулатора. След това с шкурка правиш същото с клемите от вътрешната страна които се завиват на акумулатора. Точно там се получава един окис който е с цвета на метала но не е проводник. След като имаш уред закачи го на самите кабели след клемите на акумулатора и виж ПО ВРЕМЕ НА СТАРТИРАНЕ дали има напрежение и колко е то. Ако не се оправи с това провери кабелите към масата на купето и масата на скоростната кутия. Поздрави 

-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 18 дек 2013, 08:36
- Модел на автомобила: Ford fiesta 1.3
- Status: Извън линия
Re: След опит за палене тока изчезва.
Мерси! Оказа се китайска клема за да е минус я топнали в черна боя и контакта между клемата и кабелите не е ясно как точно се е осъществявал до сега ......peigera написа:Вземаш телена четка и с нея изтриваш клемите до блясък на акумулатора. След това с шкурка правиш същото с клемите от вътрешната страна които се завиват на акумулатора. Точно там се получава един окис който е с цвета на метала но не е проводник. След като имаш уред закачи го на самите кабели след клемите на акумулатора и виж ПО ВРЕМЕ НА СТАРТИРАНЕ дали има напрежение и колко е то. Ако не се оправи с това провери кабелите към масата на купето и масата на скоростната кутия. Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: След опит за палене тока изчезва.
Тези клеми направо ги изхвърляй. Вземи си от старите българските клеми месинговите за да си нямаш проблеми. Китайките въобще не са направени от подходящ материал и се стапят.
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: След опит за палене тока изчезва.
Аз съм с такава китайска. Първото нещо преди да я монтирам беше да изчовъркам боята от вътрешната страна. :)
p.s. Не са лоши, досадното е, че са от някакъв мек материал - може и олово да е. И след няколко развивания и притягания започват да се сплескват.
p.s. Не са лоши, досадното е, че са от някакъв мек материал - може и олово да е. И след няколко развивания и притягания започват да се сплескват.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта