След опит за палене тока изчезва.

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
foxer_007
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 18 дек 2013, 08:36
Модел на автомобила: Ford fiesta 1.3
Status: Извън линия

След опит за палене тока изчезва.

Мнение от foxer_007 » 18 дек 2013, 08:44

Здравейте колеги,

от два три дена се сблъсквам с следния проблем. Опитвам се да запаля чува се тракане, предполагам опит за изхвърляне на бендикса и след това тока изчезва отвсякъде. Държа да отбележа че акумулатора е на 1 година днес сутринта го замерих има 12,5 V което на -7 мисля е добре. Тока идва когато се разкачи акумулатора ключа е на контакт и се направят няколко закачавания разкачвания. колата е фиеста 1.3 бензин 1994. Насочил съм се към шалтера на стартера но искам повече мнения :)

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: След опит за палене тока изчезва.

Мнение от peigera » 18 дек 2013, 08:57

Вземаш телена четка и с нея изтриваш клемите до блясък на акумулатора. След това с шкурка правиш същото с клемите от вътрешната страна които се завиват на акумулатора. Точно там се получава един окис който е с цвета на метала но не е проводник. След като имаш уред закачи го на самите кабели след клемите на акумулатора и виж ПО ВРЕМЕ НА СТАРТИРАНЕ дали има напрежение и колко е то. Ако не се оправи с това провери кабелите към масата на купето и масата на скоростната кутия. Поздрави _friends_

foxer_007
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 18 дек 2013, 08:36
Модел на автомобила: Ford fiesta 1.3
Status: Извън линия

Re: След опит за палене тока изчезва.

Мнение от foxer_007 » 18 дек 2013, 13:24

peigera написа:Вземаш телена четка и с нея изтриваш клемите до блясък на акумулатора. След това с шкурка правиш същото с клемите от вътрешната страна които се завиват на акумулатора. Точно там се получава един окис който е с цвета на метала но не е проводник. След като имаш уред закачи го на самите кабели след клемите на акумулатора и виж ПО ВРЕМЕ НА СТАРТИРАНЕ дали има напрежение и колко е то. Ако не се оправи с това провери кабелите към масата на купето и масата на скоростната кутия. Поздрави _friends_
Мерси! Оказа се китайска клема за да е минус я топнали в черна боя и контакта между клемата и кабелите не е ясно как точно се е осъществявал до сега ......

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: След опит за палене тока изчезва.

Мнение от peigera » 18 дек 2013, 17:32

Тези клеми направо ги изхвърляй. Вземи си от старите българските клеми месинговите за да си нямаш проблеми. Китайките въобще не са направени от подходящ материал и се стапят.

dreadx
потребител
потребител
Мнения: 601
Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
Status: Извън линия

Re: След опит за палене тока изчезва.

Мнение от dreadx » 20 дек 2013, 23:57

Аз съм с такава китайска. Първото нещо преди да я монтирам беше да изчовъркам боята от вътрешната страна. :)

p.s. Не са лоши, досадното е, че са от някакъв мек материал - може и олово да е. И след няколко развивания и притягания започват да се сплескват.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта