Добавяне на халогени на Ескорт

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Добавяне на халогени на Ескорт

Мнение от 1.8d » 14 окт 2006, 12:10

Понеже подарих Ескорта си на брат ми и той решил да му сложим халогени имам следното питане:
От къде е най-добре да се вземе ток за халогените и какъв бушон(или реле) да сложа
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 16 окт 2006, 11:31

Ток - директно "+" от акумулатора, "-" някъде от купет близо до халогените. Реле - задължително на кабела "+" възможно най-близко до акумулатора. Управлението на релето, само при пуснати габарити - взимаш "+" някъде от купето, където идва ток само при включени габарити /например от осветлението на таблото или търсиш с мултицет по бушонното табло/. Бушон стандартен около 20А /или колкото ти е стандартния на фаровете/ възможно най-близко до акумулатора, но преди релето /може да ги вържеш с една свинска опашка заедно/. Захранващи кабели - минимум 2кв. многожилни - тези за управлението на релето може да са много по-тънки - 0,25кв. или колкото имаш.

:twisted:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 16 окт 2006, 16:36

Задължително отделен ключ за включване а не стандартния за допълнителни задни светлини за мъгла защото когато няма мъгла е много гадно за този който кара отзад.

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 17 окт 2006, 17:19

Може да вземеш + директно от габаритите, а ако искаш да е оригинално го вземаш от + на късите светлини при това положение когато включиш на дълги ще изгасват халогените а като върнеш на къси пак ще светват на много коли е направено така, но при всички случаи трябва да имаш прекъсвач вътре в купето който да управлява релето на халогените както е писал Brock

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 17 окт 2006, 17:34

cotecna написа:Може да вземеш + директно от габаритите, а ако искаш да е оригинално го вземаш от + на късите светлини при това положение когато включиш на дълги ще изгасват халогените а като върнеш на къси пак ще светват на много коли е направено така, но при всички случаи трябва да имаш прекъсвач вътре в купето който да управлява релето на халогените както е писал Brock
Какъв + да взима от габаритите - нали ще се стопи инсталацията :shock:
Плюс това халогенните фарове са задължителни само с габарити, а не с къси.
А какво става ако иска да е на халогенки и дълги?
А какво става с твоята "екстра", ако когато си на дълги светят и късите /мондьо е така, за ескорта не съм сигурен/

:twisted:

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 17 окт 2006, 17:40

Brock взема + от габаритите за управлението на релето не за захранване на халогените и както съм казал: "ако иска" може да ги върже за късите не го задължавам а му предлагам и съм обяснил, че когато е на дълги халогените изгасват нали ;-)

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта