Неработещ ключ тип "Пирон" Форд Фокус МК1 (2001)

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
laxgoalie100
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 03 юли 2014, 13:57
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Неработещ ключ тип "Пирон" Форд Фокус МК1 (2001)

Мнение от laxgoalie100 » 08 сеп 2014, 09:01

Здравейте!

Преди 9 дена копчетата на ключа спряха да работят.

Смених батерията със същата, като оригиналната. Не проработи. Проверих с мултицед бутоните. Дават нормално напрежение.
Колата си пали нормално. Алармата се включва, когато завъртя ключа в бравите на предните врати.

Някой сблъсквал ли се е със същия проблем?

Поздрави,
Людмил

kingralf
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 08 апр 2011, 18:51
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Неработещ ключ тип "Пирон" Форд Фокус МК1 (2001)

Мнение от kingralf » 08 сеп 2014, 11:44

Имах същия проблем. Оказа се, че платката е дефектирала. Не се притеснявай купи си от автоморга ключ заедно с платката и го препрограмирай.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... B0#p323897

mag_kiril
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 15 ное 2010, 08:37
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Неработещ ключ тип "Пирон" Форд Фокус МК1 (2001)

Мнение от mag_kiril » 09 сеп 2014, 16:18

прочети ръководството на колата и си синхронизирай дистанционното с колата. След като е работило преди смяната на батерията, ше работи и сега.
Карам бавно.

Потребителски аватар
Tsurinski
потребител
потребител
Мнения: 245
Регистриран: 27 май 2009, 11:47
Модел на автомобила: Ford Cougar 2.5 99
Status: Извън линия

Re: Неработещ ключ тип "Пирон" Форд Фокус МК1 (2001)

Мнение от Tsurinski » 09 сеп 2014, 21:55

Колега, при мен на котарака възникна същия проблем след смяна на батерия. Опитах да го настроя но въпреки че уж влиза в режим на програмиране не искаше да възприеме дистанционото. При търсенето на решение за проблема, попаднах на един английски форум( там ставаше въпрос за Фокус МК1 точно). Като за начало пишеше да се провери предпазител №30 намиращ се под волана и №65 намиращ се зад кутията за предпазители под волана (този на котарака го няма там и така не го намерих). Ако там всичко е наред препоръчваха да се рестартира модула за управление на централното. Той се намира зад жабката и за да се рестартира трябва да му се откачат и двете букси (синя и зелена) за 10-15 мин. След това го програмираш като завърташ ключа от положение 0 до 2 и обратно 4 пъти за 6 секунди след сигнал натискаш което и да е копче от ключа и ако последва реакция (отключване или заключване в зависимост кое копче си натиснал) ключа е готов. При мен не стана и се обадих на приятел занимаващ се професионално с ремонт на електрически системи на автомобили който ме накара да направя следното: да затворя вратите на автомобила, да си поставя колана да завъртя ключа 4 пъти но от 0 на 1 като на последния път на позиция 1 (а не на 0) да натисна копче от ключа без да чакам сигнал и стана като сигнал имаше но секунда след като натиснах копчето заедно с реакция от страна на централното. Написах ти и този начин защото гореспоменатия от 0 до 2 при котарака бил за добавяне на нов ключ за имобилайзера и затова съм се бъркал че влиза в режим на програмиране а на таб не ти пречи да опиташ ако случайно не се получи по първия начин. Поздрави и успех!
Изображение

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 18 госта