Проблем при палене Фокус мк 1
- ФордБългария
- потребител
- Мнения: 854
- Регистриран: 10 яну 2014, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1 1.6 16v
- Status: Извън линия
Проблем при палене Фокус мк 1
Днес баща ми каза че като е карал Фокуса, спрял е до един магазин и като се е качил после, въртял да запали но нищо - нито звук. По едно време запалила де.. На мен това ми го е правило само веднъж, въртях 2-3 пъти и не се чу никакъв звук. Дадох на контакт, изчаках малко повече време и запали. От какво може да е това, имате ли идеи ?
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7254
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Фокус мк 1
Е въртял ли е всъщност стартера, или "нито звук"?
![Изображение](http://www.eko.bg/Images/prices.gif)
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- ФордБългария
- потребител
- Мнения: 854
- Регистриран: 10 яну 2014, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Фокус мк 1
Не въртеше стартера, буквално нищо...
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7254
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Фокус мк 1
Значи първо се проверява акумулатора. Хлабави клеми, или пък да е заминал вече, или алтернатора да не зарежда.
![Изображение](http://www.eko.bg/Images/prices.gif)
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Lancer
- потребител
- Мнения: 366
- Регистриран: 07 окт 2012, 06:06
- Модел на автомобила: Ford Focus '99
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Фокус мк 1
Да не се окаже, че са клемите на ключалката на кормилото, понякога да не контактуват в положение на стартиране. Няма друго обяснение за никаква команда към стартера. Почистване на клемите на стартера също не е излишно.
Сокол скитник
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7254
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Фокус мк 1
Ако няма достатъчно ток в акумулатора, светват само лампите на таблото, може и да примигнат, но нищо друго не се случва.
![Изображение](http://www.eko.bg/Images/prices.gif)
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- ФордБългария
- потребител
- Мнения: 854
- Регистриран: 10 яну 2014, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Фокус мк 1
Е то ако няма ток, защо след малко пали ? Ако яма ток според мен изобщо няма да пали, или греша ? И ние мислим че нещо стартера не зацепва..
-
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
- Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Фокус мк 1
Имобилайзера също може да прави проблеми.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7254
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Фокус мк 1
Другия вариант е шалтера/бобината на стартера. На мен ми въртеше така номера. Или цъкам и пали, или цъкам 10 пъти и чак тогава. Ядрото на бобината се пълни с боклуци и влага и то почва да заяжда. Пазя си го нейде, мога да го снима, как има ръжда по него.
На мен ми го правеше в студ и влага.
Има и едно реле, което май беше за стартера. То е на гърба на таблото с предпазители в купето.
Имам три такива релета, не са скъпи, но ако това ти е проблема- имам.
А имам защото, купувам реле, сменям го и колата си пали. След време обаче пак го прави, веднага(в студа) го сменям и колата пали..... До следващия път като запецне...
П.П. Релето го сменям със затворени очи.
На мен ми го правеше в студ и влага.
Има и едно реле, което май беше за стартера. То е на гърба на таблото с предпазители в купето.
Имам три такива релета, не са скъпи, но ако това ти е проблема- имам.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
А имам защото, купувам реле, сменям го и колата си пали. След време обаче пак го прави, веднага(в студа) го сменям и колата пали..... До следващия път като запецне...
![Изображение](http://www.foxes2.be/k/suicide.gif)
П.П. Релето го сменям със затворени очи.
![Изображение](http://www.eko.bg/Images/prices.gif)
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Фокус мк 1
И аз съм за имобилайзера. При мен го направи това 3-4 пъти за около 8-9 месеца време. Давам контакт и уж въртя да паля, но нищо не се случва - и в следващия момент забелязвам, че диода за имото си мига учестено. Повторен опит - вече ключа е разпознат и без грижи си взривява. А защо преди това не е разпознала ключа вече е мистерия. ![confused :-/:](./images/smilies/7.gif)
![confused :-/:](./images/smilies/7.gif)
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Фокус мк 1
На два ескорта съм срещал този проблем.
При единия правеше проблем шалтера, при другия - лош контакт на кабела, който отива към стартера.
При опит да се завърти, се чува едно чукване и хвърля искри от лошата връзка.
Като се зачисти се оправя.
Може да е и лош контакт на клемите на акумулатора.
Успех!
При единия правеше проблем шалтера, при другия - лош контакт на кабела, който отива към стартера.
При опит да се завърти, се чува едно чукване и хвърля искри от лошата връзка.
Като се зачисти се оправя.
Може да е и лош контакт на клемите на акумулатора.
Успех!
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 20 мар 2012, 13:24
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI 2001г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Фокус мк 1
При мен се беше получил същия проблем и се оказа, че при смяната на термостата не са били достатъчно затегнати трите болта. В резултат на което е прокапвал антифриз точно върху стартера. Беше се образувал някакъв клей, който беше залепил четките в гнездата и при износването им бяха спрели да контактуват с ротора. С почистване и смазване на стартера, всичко се оправи.
- ФордБългария
- потребител
- Мнения: 854
- Регистриран: 10 яну 2014, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Фокус мк 1
Днес пак ми се случи - качвам се, въртя - нищо. Заключих колата от дистанционното, отключих я и запали
Възможно ли е допълнително монтираният модул за отключване с дистанционно да ми бъзика имобилайзера или стартера нещо ?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Фокус мк 1
Не колега, няма общо. Обърни внимание дали когато завъртиш ключа в положение за въртене на стартера се чува едно ,,щрак,,. Ако се чува сменяй пусковата бобина на самия стартер. Ако не се чува обърни внимание на червените лампи на таблото гаснат ли? Ако се сещаш пускай плафона в купето да свети преди да завъртиш и го гледай. Ако е от слаб акумулатор ще загасва или ще намалява силата на светене значително. Тогава провери клемите дали са чисти от вътре където контактуват. Ако караш предимно на къси отсечки за кратко време, динамото няма време да възвърне отдадения ток за запалване на двигателя и акумулатора се изтощава. Зареди го като НЕ ГО ОСТАВЯШ ДА ВРИ а го зареждаш до момент в който започнат да излизат балончета и го спираш. (В случай, че зарядното не е автоматично)
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Фокус мк 1
Възможно е, ако оргиналния модул има функция за блокиране на запалването (не съм запознат с модула) и при монтиране на допълнителния при заключване се активира оргиналния модул, а при отключване не се деактивира всеки път може да се получи. Затова като заключиш и после отключиш пали, защото модула се деактивира. Пробвай в момент когато не иска да запали, без да заключваш, да отключиш с ключа и виж дали ще запали.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! ![*0030* *0030*](./images/smilies/0030.gif)
![*0030* *0030*](./images/smilies/0030.gif)
- ФордБългария
- потребител
- Мнения: 854
- Регистриран: 10 яну 2014, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Фокус мк 1
Вчера точно направи цък при завъртането на ключа първия път, после мисля че не правеше. Лампичката на имобилайзера съм я гледал и свети постоянно докато въртя(не мига, ами си свети). Не мисля че го карам чак на толкова къси отсечки, че да не може да зарежда. Ще отида сигурно до човека, който ми го монтира, да го питам.
Наско, тоест като въртя и не пали, да отключа пак с дистанционното ?
Наско, тоест като въртя и не пали, да отключа пак с дистанционното ?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем при палене Фокус мк 1
Не, с ключа.ГордСФорд написа:.....
Наско, тоест като въртя и не пали, да отключа пак с дистанционното ?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! ![*0030* *0030*](./images/smilies/0030.gif)
![*0030* *0030*](./images/smilies/0030.gif)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта