ФОРД ЕСКОРТ ДАТЧИК ЗА ПЕРКА

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
tink000
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 02 яну 2015, 14:36
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

ФОРД ЕСКОРТ ДАТЧИК ЗА ПЕРКА

Мнение от tink000 » 08 яну 2015, 23:16

Здравейте,проблемът ми е,че преди перката не вкл.и съответно водата извираше малко по малко докато забележа,а перката работи,дадох си я на късо и си е ок,смених датчика,но може би се оказа,че не е за него,защото когато стрелката стигне до между М и R от NORMAL,незнам като градуси колко е но горе доло половината се пада и точно тогава започва да изхвърля водата,включва се перката и всичко става ок,проблема е,че днеска 100 грама,утре 100 грама и оп 1 ден не останала вода,въпроса ми е нормално ли е да се включва тогава и ако е от друг форд датчика може ли да е за по големи градуси и за това да се вкл. по късно,сега съм я вързал с копче и си я пускам сам за момента и няма проблеми,другия вариянт който ми казаха е да е от гарнитура на главата и да надува,но ми казаха,че и на студена ще го прави,а тя го прави само когато стигне средата на стрелката или малко над нея,казаха ми по каталог,че на 102 градуса вкл. и на 90 изкл.,но други хора ми казаха,че тва е твърде много и аз предполагам,че сегашния датчик не е за нея и вкл малко по високо отколкото трябва,колата е форд ескорт преди 90 година,1.6 90кс.карбуратор,идей?

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2048
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: ФОРД ЕСКОРТ ДАТЧИК ЗА ПЕРКА

Мнение от OgiDogi » 09 яну 2015, 07:08

tink000 написа:....,защото когато стрелката стигне до между М и R от NORMAL,незнам като градуси колко е но горе доло половината се пада и точно тогава започва да изхвърля водата,включва се перката и всичко става ок,.....
Системата ти не е херметична, вероятно клапанът на капачката пропуска. При повишаване на налягането, се повишава температурата на кипене (тенджера под налягане) и в охладителна система с нормално работеща капачка, температурата на кипене е 120+ градуса. При развалена или отворена капачка, охладителната течност кипи при около 100 градуса, горе-долу на толкова термошалтерът включва перката. На връх Еверест, налягането е около 33 kPa и водата кипи при 71 градуса, налягане около морското ниво - 100 kPa и температура на кипене 100 градуса, а в охладителната система капачката трябва да поддържа около 180-190 kPa (1.8-1.9 bar).
boil points.png
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

tink000
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 02 яну 2015, 14:36
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Re: ФОРД ЕСКОРТ ДАТЧИК ЗА ПЕРКА

Мнение от tink000 » 10 яну 2015, 21:52

Да,точно това се оказа проблема,а аз смених датчик за перка,за температура,термостат,водна помпа(е тя си капеше) и още работи,а се оказа капачката на казанчето :D ,бая антифриз и вода изтекоха докато го откриеме.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2048
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: ФОРД ЕСКОРТ ДАТЧИК ЗА ПЕРКА

Мнение от OgiDogi » 10 яну 2015, 22:32

tink000 написа:Да,точно това се оказа проблема,а аз смених датчик за перка,за температура,термостат,водна помпа(е тя си капеше) и още работи,а се оказа капачката на казанчето :D ,бая антифриз и вода изтекоха докато го откриеме.
Стигнал си до лесното решение (да питаш знаещи) по трудния път (да ремонтираш сам) :D
Другият път, когато имаш проблем, първо питай. Понякога една глава не е достатъчна за решаване на технически проблем.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

tink000
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 02 яну 2015, 14:36
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Re: ФОРД ЕСКОРТ ДАТЧИК ЗА ПЕРКА

Мнение от tink000 » 11 яну 2015, 13:09

Ами същност минах през трудния... :D ,понеже губеше вода и нямаше мощност,придърпваше и тн.,с баща ми сменихме кабели,свещи.палец,(той и кабелите бяха де за смяна),водна помпа(тя си капеше)ама защото мислех,че като губи вода и тогава няма мощност и гасне,а тя губеше щото надува и изхвърля водата просто,датчици за перка за температура сменихме,ролката и ремъка също при помпата и накрая мислехме да правиме главата,но случайно минах през газаджий защото мислехме,че може би газта не е вързана правилно и той каза:''Вързана си ти е перфектно'',пипна маркучите погледна и каза:''Смени си капачката и ще се оправи'',а аз го гледах така :shock: и казах:''И само това ли?'' и той:''Да ти какво искаш",и така отидох взех я и се оправи...за 5 лв.,а набих сигурно 200 за другите работи :D ,но не съжалявам защото поне знам,че много километри няма да мръднат тия работи,а и термостат смених... :D

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ФОРД ЕСКОРТ ДАТЧИК ЗА ПЕРКА

Мнение от essex » 11 яну 2015, 14:30

Според мен, този малък проблем ти е подсказало че е дошло време за сменянето им.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

tink000
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 02 яну 2015, 14:36
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Re: ФОРД ЕСКОРТ ДАТЧИК ЗА ПЕРКА

Мнение от tink000 » 11 яну 2015, 20:07

essex написа:Според мен, този малък проблем ти е подсказало че е дошло време за сменянето им.
Ами да,може и така да се тълкува :)

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта