"Полтъргайст" във Форд Мондео
-
- потребител
- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Значи от извесно време на едно приятелче ескорта(1,6маи 16 финтила)правише същите номера но ,чак вчера се званахме да се занимаваме.Релета кабели и тн. до бензиновата помпата.Куплунга на помпата беше нагарял(направо ступен) и щифтчето което + на помпата потънало.Малко стъргане с кибритена клечка ,пръскане с дезедорант(това имаше в колата),издърпване на потъналото щифтче и проба.Колата не изгасна докато я пробвахме,(2-3 дълги тигела да са изчистят саждите:D )затова не знам дали е било от там.Колата загря ,няколко пъти се включи перката но не гаснеше.Другото беше ,че от стопениа куплунг излизаха парите от резервоара и мириши доста в копето(при отваряне на капачката на резервоара няма фъссс)Това мога да кажа за сега
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 05 авг 2006, 11:54
- Модел на автомобила: Focus Ghia 1.6 TDCi Hatch
- Местоположение: Варна / София
- Status: Извън линия
Колеги, проблемът финално се реши много просто... Мондеото има два температурни датчика, монтирани на термостата. Горния е за индикатора в купето, а другия е вързан към компютъра.
В моя случай се насложиха фалове и от двата датчика:
Единият беше заминал (този за индикатора вътре), а другия към компютъра се оказа, че "барахли", както казват руснаците (т.е. по нашенски "тука има, тука няма".
Та финално с подмяна и на двата датчика проблема се реши !!
Успех и безаварийно !!
И не забравяйте включени фаровете като паркирате
...
В моя случай се насложиха фалове и от двата датчика:
Единият беше заминал (този за индикатора вътре), а другия към компютъра се оказа, че "барахли", както казват руснаците (т.е. по нашенски "тука има, тука няма".
Та финално с подмяна и на двата датчика проблема се реши !!
Успех и безаварийно !!
И не забравяйте включени фаровете като паркирате

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 11 госта