"Полтъргайст" във Форд Мондео

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 20 авг 2006, 13:07

Значи от извесно време на едно приятелче ескорта(1,6маи 16 финтила)правише същите номера но ,чак вчера се званахме да се занимаваме.Релета кабели и тн. до бензиновата помпата.Куплунга на помпата беше нагарял(направо ступен) и щифтчето което + на помпата потънало.Малко стъргане с кибритена клечка ,пръскане с дезедорант(това имаше в колата),издърпване на потъналото щифтче и проба.Колата не изгасна докато я пробвахме,(2-3 дълги тигела да са изчистят саждите:D )затова не знам дали е било от там.Колата загря ,няколко пъти се включи перката но не гаснеше.Другото беше ,че от стопениа куплунг излизаха парите от резервоара и мириши доста в копето(при отваряне на капачката на резервоара няма фъссс)Това мога да кажа за сега

ni4ev
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 05 авг 2006, 11:54
Модел на автомобила: Focus Ghia 1.6 TDCi Hatch
Местоположение: Варна / София
Status: Извън линия

Мнение от ni4ev » 12 ное 2006, 19:18

Колеги, проблемът финално се реши много просто... Мондеото има два температурни датчика, монтирани на термостата. Горния е за индикатора в купето, а другия е вързан към компютъра.
В моя случай се насложиха фалове и от двата датчика:
Единият беше заминал (този за индикатора вътре), а другия към компютъра се оказа, че "барахли", както казват руснаците (т.е. по нашенски "тука има, тука няма".
Та финално с подмяна и на двата датчика проблема се реши !!

Успех и безаварийно !!
И не забравяйте включени фаровете като паркирате :) ...

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 11 госта