ECU-фолклор
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
ECU-фолклор
Ресетването на ЕКУ-то не решава НИТО ЕДИН проблем!
Натрупаните грешки (история на заболяването) имат значение единствено при една бъдеща диагностика. Сами по себе си те не повлияват работата на ЕКУ-то, респ. двигателя.
Няма специален режим за "обучаване" на ЕКУ. Просто карайте
(Това са извадки от някаква статия, а не собствени наблюдения:)
Натрупаните грешки (история на заболяването) имат значение единствено при една бъдеща диагностика. Сами по себе си те не повлияват работата на ЕКУ-то, респ. двигателя.
Няма специален режим за "обучаване" на ЕКУ. Просто карайте
(Това са извадки от някаква статия, а не собствени наблюдения:)
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
...Виж за специалния режим на обучение...има си голямо значение!
След наложително откачане на акумулатора (почиствах едни датчици) не направих правилната процедура и сега разхода ми хвръкна в небето! И това само защото извърших процедурата при нетемпериран двигател, респективно с автоматичен смукач, та от там сега са ми такива режимите - с повечко гориво!!!
След наложително откачане на акумулатора (почиствах едни датчици) не направих правилната процедура и сега разхода ми хвръкна в небето! И това само защото извърших процедурата при нетемпериран двигател, респективно с автоматичен смукач, та от там сега са ми такива режимите - с повечко гориво!!!
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
За съжаление не помня къде го четох...беше линк от форума. Като нов притежател чета по цял ден и в главата ми естествено е каша...Мисля си, че принципът на работа на ЕКУ-то е еднакъв за всички марки абтомобили
А как ефрейтор да спори с гуру...? Срамно някак си, ама пак там пишеше, че ЕКУ-то не може да бъде "задоволено" с някакви перфектни стойности от датчиците. То приема инфо от тях непрекъснато, "учи" се непрекъснато...тъй че няма възможност да го обучиш грешно.
А как ефрейтор да спори с гуру...? Срамно някак си, ама пак там пишеше, че ЕКУ-то не може да бъде "задоволено" с някакви перфектни стойности от датчиците. То приема инфо от тях непрекъснато, "учи" се непрекъснато...тъй че няма възможност да го обучиш грешно.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
cocoff написа:За съжаление не помня къде го четох...беше линк от форума. Като нов притежател чета по цял ден и в главата ми естествено е каша...Мисля си, че принципът на работа на ЕКУ-то е еднакъв за всички марки абтомобили
А как ефрейтор да спори с гуру...? Срамно някак си, ама пак там пишеше, че ЕКУ-то не може да бъде "задоволено" с някакви перфектни стойности от датчиците. То приема инфо от тях непрекъснато, "учи" се непрекъснато...тъй че няма възможност да го обучиш грешно.

Не е така. Не са еднакви (говорим за съпоставими СТАРИ автомобили). Под обучение се разбира, че има заложени няколко варианта за настройка, така че автомобила да реагира според собственика (образно казано)...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 13 госта