реле за габарити ескорт - кое е точно ????
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
реле за габарити ескорт - кое е точно ????
Някой да знае кое е точното реле за габаритите на ескорт 95 - 96г. Искам да проследя кабелите от ключа на волана до него за да си монтирам устроиство което да ми светка габаритите 25 секунди след подаване на контакт......та ако някой вече се е ровил да сподели. Ако не аз ще се поровя и ще дам това инфо за останалите ентусиасти..... 

-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
Интересното е че има 2 релета за " дневни фарове" ..... Какви ли са те??? Според мен едното трябва да е реле за време например за да изчака запалването, а другото е обикновено реле което да включи самите светлини. Е явно ще се сваля таблото с релетата за да се разгледа по-обстоино..... Някой има ли идея дали при режим " дневни фарове" светят и габаритите???
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Eдното реле е с 5 извода нормална големина(както останалите) управлява директно релето за късите светлини(без габарити) при подаден контакт. Към релето се подава напрежение което рязко се повишава след сработване на д-ля (предполагам че в самото реле има електроника която следи това напрежение и святка фаровете след сработване на д-ля). Второто реле е миниатюрно с 4 извода не можах да хвана какво точно управлява, предполагам че изключва системата при включване на нормалните светлини за да не пречи при превключване на светлините. Единственото което успях да установя за самите релета е че са сини(пише го на самото табло). Тъй като немога да намеря каталожен номер съответно немога да си ги поръчам, по моргите такова чудо- синьо реле за Форд няма по обясними причини, така че в момента съм в задънена улица.
Тестовете ги правих при лоши метериологични условия само с пробна лампа и много ограничено време така че може да съм пропуснал нещо. При възможност смятам да анализирам всичко отново с мултицет и по-подробно и тогава ще решавам какъв вариант на управление да избера.
Приемам всякаква помощ по въпроса.
Тестовете ги правих при лоши метериологични условия само с пробна лампа и много ограничено време така че може да съм пропуснал нещо. При възможност смятам да анализирам всичко отново с мултицет и по-подробно и тогава ще решавам какъв вариант на управление да избера.
Приемам всякаква помощ по въпроса.
- ivocsim
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 28 фев 2006, 13:07
- Модел на автомобила: escort 1,6 16 v Zetec 1998
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
разположение
Фенове моят е 97г., но ми се струва че разположението май не е същото.
А видяхте ли това.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... c&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
А видяхте ли това.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... c&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
- ivocsim
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 28 фев 2006, 13:07
- Модел на автомобила: escort 1,6 16 v Zetec 1998
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
за книгата
cossy ами от къде да се сдобия с английската
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
вече има частична яснота по вапроса с дневните фарове..... Намерих си едното от двете фабрични релета - синьото. То си е обикновено реле от малките, но е с нормално затворен контакт. Релето иначе си е обикновено. Вътре има само реле и един резистор вързан в паралел на намотката на релето.( кафявите релета на таблото са същите но с нормално отворен контакт)
А сега за ефекта при поставянето му...............
Ами всичко е супер ...
Светят само фаровете ( без габаритите ) и при отваряне на врата не се включва сигнала за забравени фарове. При включване на габарити или фарове от копчето дневните фарове гаснат и свети само това което сме пуснали. При изключване на фарове или габарити се включват отново само дневните. ДОТУК ВСИЧКО Е СУПЕР И ТО САМО С ЕДНОТО МАЛКО СИНЬО РЕЛЕ НОМЕР 20.
Сега идва проблема Фаровете светват веднага с подаването на контакт................. явно другото зелено реле номер 18 е за това но след всички измервания които направих замоменте не се сещам какво точно трябва да има в него и на кои крака да се върже "нещото вътре"????????????
явно трябва да има реле за време за да изчака паленето - около 30 секунди например след подаване на контакт, но засега немога да се сетя как да го вържа за да постигна оригиналната конструкторска идея............
но всеки може да пробва с едно реле с нормално затворен контакт на своята кола на място номер 20 и ще тръгне.........
в краен случай ще прекъсна с таймер контакта на номер 20 и ще стане, но няма да е както са го мислили конструкторите????
Дайте фабрична схема на свързване за да се види за какво ползват второто реле и каква е връзката между двете релета...
А сега за ефекта при поставянето му...............
Ами всичко е супер ...
Светят само фаровете ( без габаритите ) и при отваряне на врата не се включва сигнала за забравени фарове. При включване на габарити или фарове от копчето дневните фарове гаснат и свети само това което сме пуснали. При изключване на фарове или габарити се включват отново само дневните. ДОТУК ВСИЧКО Е СУПЕР И ТО САМО С ЕДНОТО МАЛКО СИНЬО РЕЛЕ НОМЕР 20.
Сега идва проблема Фаровете светват веднага с подаването на контакт................. явно другото зелено реле номер 18 е за това но след всички измервания които направих замоменте не се сещам какво точно трябва да има в него и на кои крака да се върже "нещото вътре"????????????
явно трябва да има реле за време за да изчака паленето - около 30 секунди например след подаване на контакт, но засега немога да се сетя как да го вържа за да постигна оригиналната конструкторска идея............
но всеки може да пробва с едно реле с нормално затворен контакт на своята кола на място номер 20 и ще тръгне.........
в краен случай ще прекъсна с таймер контакта на номер 20 и ще стане, но няма да е както са го мислили конструкторите????
Дайте фабрична схема на свързване за да се види за какво ползват второто реле и каква е връзката между двете релета...
- ivocsim
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 28 фев 2006, 13:07
- Модел на автомобила: escort 1,6 16 v Zetec 1998
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
ами габартите ....
ами габартите работят ли като цъкне това реле?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта