Въпрос относно DTC грешки на S-MAX 2.0 TDCi

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
spaunov
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 13 юни 2013, 19:14
Модел на автомобила: Fiesta, S-MAx
Местоположение: sf
Status: Извън линия

Въпрос относно DTC грешки на S-MAX 2.0 TDCi

Мнение от spaunov » 01 сеп 2015, 15:51

Колата е S-MAX 2.0 TDCi 140 и при стартиране на тестов режим се установиха следните грешки:
F00616
F00617
C41568
C42068
160782
В този режим се визуализира и слабо напрежение 11,3V
Може ли да ми дадете списък с грешките или да ми кажете какво представляват?
Благодаря предварителнио

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въпрос относно DTC грешки на S-MAX 2.0 TDCi

Мнение от Nebhotep » 01 сеп 2015, 19:58

F00616 - Control Module Input Power A (код на грешката DTC 01 F00616)- Входящ сигнал А на контролния модул- това най- вероятно е предизвикано от ниското напрежение на акумулатора;

F00617- Най- вероятно поради горната причина, слаб акумулатор;

C41568 - Invalid Data recieved from the Anti-Lock Braking System Module- уж грешка в АБС-а, ама не ми се вярва, щеше да светне контролната лампа на таблото. Причина: слаб акумулатор;

C42068- Invalid Data recieved from the Power Steering Control Module- грешка в модула управляващ кормилното управление. Причина: слаб акумулатор;

160782 Непонятна грешка

Мисля, че при теб всичко идва от вече слабия акумулатор, при бордово напрежение визуализирано на дисплея под 11,7 в. започват аномалии с модулите на агрегатите. Смяна на акумулатора и всичко ще е ок.

:twistednew:

spaunov
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 13 юни 2013, 19:14
Модел на автомобила: Fiesta, S-MAx
Местоположение: sf
Status: Извън линия

Re: Въпрос относно DTC грешки на S-MAX 2.0 TDCi

Мнение от spaunov » 01 сеп 2015, 20:04

Nebhotep написа:F00616 - Control Module Input Power A (код на грешката DTC 01 F00616)- Входящ сигнал А на контролния модул- това най- вероятно е предизвикано от ниското напрежение на акумулатора;

F00617- Най- вероятно поради горната причина, слаб акумулатор;

C41568 - Invalid Data recieved from the Anti-Lock Braking System Module- уж грешка в АБС-а, ама не ми се вярва, щеше да светне контролната лампа на таблото. Причина: слаб акумулатор;

C42068- Invalid Data recieved from the Power Steering Control Module- грешка в модула управляващ кормилното управление. Причина: слаб акумулатор;

160782 Непонятна грешка

Мисля, че при теб всичко идва от вече слабия акумулатор, при бордово напрежение визуализирано на дисплея под 11,7 в. започват аномалии с модулите на агрегатите. Смяна на акумулатора и всичко ще е ок.

:twistednew:
Благодаря много. До края на седмицата ще реша и този проблем

spaunov
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 13 юни 2013, 19:14
Модел на автомобила: Fiesta, S-MAx
Местоположение: sf
Status: Извън линия

Re: Въпрос относно DTC грешки на S-MAX 2.0 TDCi

Мнение от spaunov » 02 сеп 2015, 22:49

След малко повече ровене излезе и 160782
оказа се че това е MIL O/P Circuit Malfunction или P1607

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въпрос относно DTC грешки на S-MAX 2.0 TDCi

Мнение от Nebhotep » 03 сеп 2015, 09:42

След малко повече ровене излезе и 160782
оказа се че това е MIL O/P Circuit Malfunction или P1607
А, ако се заровим още по- дълбоко излиза това:

DTC
Название на грешката: P1607
Определение: Електрическа верига на изходящия сигнал %%h(MIL)

Неизправност на кода DTC в байт:
ID: 3
Описание:Недостатъци в честотната широко-импулсна модулация

P1607 Индикатор за неизправност в системата за управление на двигателя (MIL). Неизправност на електрическата верига (Окабеляване, MIL, комбинация от прибори)

Не може в момента да се каже какъв е проблемът, но ще го мислим след като смениш акумулатора! Ще се зачистят грешките с ELM и тогава ще се следят нещата дали ще имат проявление!

Горивна система при Ford S-max, Galaxy, Mondeo 07- е почти идентична с устройството на горивната система на френските дизели SID 803 HDI.

Данните за SID 206 на Ford са доста оскъдни в мрежата, така че това четиво е доста полезно.

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ID#p501633

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1749
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Въпрос относно DTC грешки на S-MAX 2.0 TDCi

Мнение от synthez 3D » 03 сеп 2015, 11:45

И аз съм за проблем с акумулатора. Когато напрежението спадне до такива граници, започват странни проблеми с всички модули. Според мен смяната на акумулатора ще оправи нещата.
Изображение

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта