Ограничител на скороста

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 21 ное 2006, 07:08

А,бе, младеж....180км/ч ти се малеят. а???!!!???!!!
Е такива хвалипръцковци ги чегъртат от дърветата, което е много добре,
но гадното е , че трепят и нормални хора...

Админа, когато на сайта Ви се обсъжда как по-лесно да нарушим един закон, не смяте ли за свое задължение да се намесите?????
Последна промяна от cocoff на 22 ное 2006, 13:03, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 21 ное 2006, 08:57

А за добрия тон какво би казал? :?
Изображение

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 21 ное 2006, 09:32

Добър тон към някой, който утре ще замаже мен или децата ми??!!??!!??!!

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 21 ное 2006, 09:49

cocoff написа:Добър тон към някой, който утре ще замаже мен или децата ми??!!??!!??!!
Калега, тези експерименти се правят на писти, далеч от хорските очи. Тук във Видин ходим на летището. Ако си мислиш това което си мислиш, значи и ти го правиш, но не там където трябва.

Това ме подсеща за вица с Иванчо, когато учителката попитала - "Какво е перверзия?" и дала пример с две жени. Едната гризела сладоледа, а другата го ближела.
Въпроса бил коя е омъжена.
Иванчо отговорил, че омъжената носи халка, а това което си мисли учителката е перверзия.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 21 ное 2006, 10:30

Цитат:
"...Значи тези дни пътувах малко до Бургас и реших да пробвам възможностите на сиерата. Добре 1-2-3-4-5... 120...140...160...180 без проблем! Набираги доста доволно. Но 180...180...180...."

Това на коя писта е, бе , спеца по сладоледите?????????????

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 21 ное 2006, 10:39

*072* #-o: *0030*

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 21 ное 2006, 10:46

Батка, cocoff, прав си, но отскоро има един нов раздел:

ВРЕМЕННО ОТСТРАНЕНИ или с ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ потребители
Потребители ПРЕКАЛИЛИ с нарушаването на правилата или добрия тон на форума...

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 21 ное 2006, 10:59

ХАЙДЕ В КАЗАНА! *0032* *00142*
То може да правиш забележки на другите, ама поне да беше си оправил данните в регистрацията. Тона ти е като, че ли всички ти дължат пари и са ти подчинени, а може би си на сухо от 6 месеца и си го изкарваш на другите, защото неискаш или неможеш да се погледнеш отстрани. А най-вероятно си отрязан от някой друг форум и си влязал тук да си пробваш цветущия речник.
Има една българска поговорка, която е любима на Христо Стоичков - "От цървул трандафор нестава."
Последна промяна от nikolovvd на 21 ное 2006, 11:16, променено общо 2 пъти.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 21 ное 2006, 11:07

=)):
Последна промяна от cocoff на 22 ное 2006, 14:04, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
la4o
потребител
потребител
Мнения: 2269
Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
Местоположение: София, център
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от la4o » 21 ное 2006, 12:07

Здравейте,

Следя спора и развитието му. Не ми се иска да заключвам темата, а още повече да предприемаме крайни мерки, като наказания и т.н. На всеки се случва да бъде по-остър, дори и на мен понякога.

@cocoff Напълно съм съгласен с теб, че трябва да се внимава и че се застрашават и странични хора, но не можеш да отречеш, че няма как да следим, трием и порицаваме подобни постове... Всеки носи глава на раменете си. Ако погледнеш форума, има наистина много теми, в които се пита как да прескочим този или друг закон... на е правилно, но се среща... тогава когато нещата загрубеят естественно ние се намесваме.

Молбата ми е да бъдете по умерени в коментарите си. Надявам се, че ще намерите начин да изразите позииците си без да използвате обидни квалификации.

А още повече се надявам, че карането с 180, 200 или 300 става на такива места и условия, които не застрашават вас и околните.

Поздрави,
la4o

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 21 ное 2006, 12:33

la4o написа:
... че карането с 180, 200 или 300 става на такива места и условия, които не застрашават вас и околните ...

И къде са тия места !?

Улиците са пълни с крeтeни (дали е форд , голф, ..кВа е разликата) дето се състезават от светофар до светофар или извън града и правят безумни изпреварвания (ластици - бАСИ думата) и застрашават живота на всички оказали се на пътя им ... и най-малко искам да чета за подобни простотии!

Направете им един раздел дето да си публикуват маршруте, за да не им пречим на постиженията !

Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от billy_boy » 21 ное 2006, 14:21

Wow! Колеги вие мене за какъв ме имате?! За съзтезател ли. Едва ли карам с тази скорост в София или където и да била с тази кола съм от скоро и искам да знам възможностите и и дали мога да разчитам на нея.

Ти как мислиш дали съм карал от София до Бс. със 200 км/ч ?! (въпреки че ми даде 6,2/100 газ ) :shock:

Не е така но мисля че е редно да знаем възможностите на колите си и свойте.

Със волво 144 ? (1960 година) 1,8 карб. преди няколко месеца на същия път направих скоротс от 180 км/ч на 4та скорост (поради липса на по висока :) ) на ГАЗ, за опита. Просто искам да зная какво карам. Като за мен естествено не е най-важно колко вдига колата ми. А така ако помислиш е възможно да разбереш състоянието и и държанието на пътя при тази скорост.

П.С карам 30 км със 180 и сиерата се държа мн добре. Беше доста устойчива окачването си казва думата. На старата максимума беша 170 км/ч и неше не устойчива при 150.

П.С 2 Споделям това с вас защото смятам че би било полезно за някой. А не да се хваля нали за това сме тук се пак! И ако не си прочел заглавието там пише ОГРАНИЧИТЕЛ на скоротстта исках да разбера имам ли такъв!
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 21 ное 2006, 15:16

Ей, спряхте да се карате!

Значи ограничител на скоростта нямаш /гаранция 99%/ не възможността ти да достигнеш максималните обороти на 5 скорост се дължи на въздушното съпротивление и на заводските "настройки" на автомобила. След преминаването на 180 км/ч. въздушното съпротивление се удвоява и за да се преодолее тази "стена" неободима много мощност /разхода се удвоява - имаше нагледна статия в аутобилд през лятото/,която при твоя случай е достатъчна за 200км/ч. /голяма част от автомобилите не могат да прескочат 180 в това число и моя монди поради тази причина - добре набират ама до там - погледни каталозите/!

Това, че на 100 км си с 2000обр. се дължи като цяло на концепцията на Сирата - семейна лимузина подходяща за извънградско пътуване. При тези т.н. дълги скорости се цели автомобила да може да поддържа добро темпо при нисък разход и добър комфорт /прието е, че бенз. двг. се чувства най добре в диапазона от 2000 до 3000/3500обр. работи най-меко, поддържа оптимално налягане на маслото, водната помпа е в оптимални обороти и охлаждането е ок, двг. е разгърнал голяма част от потенциала си, като си пази пиковите стойности в резерв, разхода е нисък и двг. не бучи в купето/. Това разбира се неизбежно води и до минуси в градско шофиране - осезаема мудност и завишен разход /често коли от този клас в София освен по Цариградско не могат да стигнот до 4 ск/.

Докато конкурентния тип коли - "градските" са с къси скорости /на 100 с 3000 обр./ - значи в града с тях е по-лесно, по-пъргави са, можеш да караш на 5 с 55-60км/ч. и харчат доста по-малко при-същия обем и мощност; Но излизайки от града положението се променя, при скорост над 120-130 /вече са на ~ 4000/ и двг. започва да бучи все по-неприято, двг. е на макс. мощност и резервите му са изчерпани, разхода отива в небесата /рено Туинго 1200 харчи 7/100 градско и 9/100 на магистрала и то при скорост 120 с двама човека - ужас!/.

Затова съвременните автомобили са комбинация от двата горни типа и имат 6 дори вече 7 скорости и притежават плюсовете и на двата типа. Друг е въпроса със стойността им и надежността - това времето ще го покаже!

пп: наистина всички четем, че топ моделите имат ограничител на скорстта, но не трябва да забравяме, че техните агрегати разполагат с 3-4пъти по-голяма мощност от нашите при сходно тегло на купето / и в противен случай ще стане страшно - ще измрат голямя част о милионерите и после няма да има кой да им купува колите/ и електрониката им струва в пъти повече от нашите коли като цяло! *00120* *00120*

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от methodboy » 21 ное 2006, 17:08

За ограничителя не бъдете толкова сигурни. Mondeo Ghia 93 автоматик 4000 оборота ограничител, при пробоксуване (зимата) на 2000 об се втвърдява педала на газта, и няма значение колко ти е здрав кръка. Но най-вероятно ключа за палатката се крие в челното съпротивление. Наколегата ще му предложа да пробва по баир надолу и с попътен вятър. :D

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 21 ное 2006, 18:42

Това е нормално /препоръчително/ за автоматик - просто има с-ма против пробуксуване, защото поради липсата на съединител на лед много трудно се контролира сцеплението и започва буквално да прескача предавките /първите Сузуки Сайд кик, автомат внос от щатите буквално се парализираха, а са 4х4 алл тайм - били конструирани за плажовете?!?!/

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта