Проблем с ABS модул - лоша ел. връзка или...
- 
				tricky
 - потребител

 - Мнения: 56
 - Регистриран: 08 окт 2013, 20:44
 - Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDi 90hp Ghia МК1, 1999 year
 - Местоположение: Ямбол
 - Status: Извън линия
 
 Проблем с ABS модул - лоша ел. връзка или...
													
							
						
			
			
			
			Здравейте, направих диагностика  и ще съм много благодарен ако може да ме насочите към проблема.
Грешките са следните:
- C1145 Speed Wheel Sensor RF Input Circuit Failure - преден десен датчик дефект
- C1235 Speed Wheel RR Input Signal Missing - заден десен без сигнал
- B1676 Battery Pack Voltage Out Of Range - Изгорял ABS модул; ABS модул отворен или на късо; ABS модул лоша електрическа връзка; Слаб ток под 9 V към ABS модула
- B1342 ECU Is Defective - нямам идея какво е това
Не знам дали правилно разсъждавам, но всичко ме насочва към ABS модула и лоши връзки са от грешка В1676 от нея следват и грешки C1145 и С1235
Къде се намират връзките към ABS модула и кои са възможните места за слаби връзки?
Благодаря.
			
									
									
						Грешките са следните:
- C1145 Speed Wheel Sensor RF Input Circuit Failure - преден десен датчик дефект
- C1235 Speed Wheel RR Input Signal Missing - заден десен без сигнал
- B1676 Battery Pack Voltage Out Of Range - Изгорял ABS модул; ABS модул отворен или на късо; ABS модул лоша електрическа връзка; Слаб ток под 9 V към ABS модула
- B1342 ECU Is Defective - нямам идея какво е това
Не знам дали правилно разсъждавам, но всичко ме насочва към ABS модула и лоши връзки са от грешка В1676 от нея следват и грешки C1145 и С1235
Къде се намират връзките към ABS модула и кои са възможните места за слаби връзки?
Благодаря.
- OgiDogi
 - потребител

 - Мнения: 2048
 - Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
 - Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
 - Местоположение: Сливен
 - Status: Извън линия
 
Re: Проблем с ABS модул - лоша ел. връзка или...
- C1145 Speed Wheel Sensor RF Input Circuit Failure - преден десен датчик дефект - Прекъсната или окъсена верига, не зависи от В1676
- C1235 Speed Wheel RR Input Signal Missing - заден десен без сигнал - Здрава верига, но липсва сигнал, примерно от липсваща гривна в лагера
- B1676 Battery Pack Voltage Out Of Range - Изгорял ABS модул; ABS модул отворен или на късо; ABS модул лоша електрическа връзка; Слаб ток под 9 V към ABS модула - Комуникацията е правена на акумулатор и напрежението е паднало под допустимият минимум или по някое време акумулаторът е бил силно изтощен в движение (скапан алтернатор)
- B1342 ECU Is Defective - нямам идея какво е това - То си пише, че модулът е дефектен, това вече може да се дължи на В1676
Зареждаш акумулатора, чистиш грешките, палиш, караш и пак четеш.
			
									
									
						- C1235 Speed Wheel RR Input Signal Missing - заден десен без сигнал - Здрава верига, но липсва сигнал, примерно от липсваща гривна в лагера
- B1676 Battery Pack Voltage Out Of Range - Изгорял ABS модул; ABS модул отворен или на късо; ABS модул лоша електрическа връзка; Слаб ток под 9 V към ABS модула - Комуникацията е правена на акумулатор и напрежението е паднало под допустимият минимум или по някое време акумулаторът е бил силно изтощен в движение (скапан алтернатор)
- B1342 ECU Is Defective - нямам идея какво е това - То си пише, че модулът е дефектен, това вече може да се дължи на В1676
Зареждаш акумулатора, чистиш грешките, палиш, караш и пак четеш.
- 
				tricky
 - потребител

 - Мнения: 56
 - Регистриран: 08 окт 2013, 20:44
 - Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDi 90hp Ghia МК1, 1999 year
 - Местоположение: Ямбол
 - Status: Извън линия
 
Re: Проблем с ABS модул - лоша ел. връзка или...
Утре ще замеря акумулатора по следните стъпки:
1. Директно мерене върху клемите при запалване - U > 10V
2. Работещ двигател при празни обороти - включване на голям консуматор/дълги, климатик/ - U = 13.8 - 14.2V
3. При обороти 2000 - напрежение 14.2 - 14.6V
4. Измерване на алтернатор
Преглед на ABS модула. Доколкото виждам е под кутията с бушони в коша.
Грешките са изчистени, но ще се приложи всичко по последователноста на OgiDogi да видим какво ще стане.
			
													1. Директно мерене върху клемите при запалване - U > 10V
2. Работещ двигател при празни обороти - включване на голям консуматор/дълги, климатик/ - U = 13.8 - 14.2V
3. При обороти 2000 - напрежение 14.2 - 14.6V
4. Измерване на алтернатор
Преглед на ABS модула. Доколкото виждам е под кутията с бушони в коша.
Грешките са изчистени, но ще се приложи всичко по последователноста на OgiDogi да видим какво ще стане.
					Последна промяна от tricky на 22 ное 2014, 21:12, променено общо 1 път.
									
			
									
						- 
				tricky
 - потребител

 - Мнения: 56
 - Регистриран: 08 окт 2013, 20:44
 - Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDi 90hp Ghia МК1, 1999 year
 - Местоположение: Ямбол
 - Status: Извън линия
 
 Re: Проблем с ABS модул - лоша ел. връзка или...
													
							
						
			
			
			
			Колеги, как се сваля кутуята с бушони която е в коша?
В нея влизат от долна страна страшно много кабели и няма как да се премести след като съм я откачил за да стигна до модула.
			
									
									
						В нея влизат от долна страна страшно много кабели и няма как да се премести след като съм я откачил за да стигна до модула.
- 
				tricky
 - потребител

 - Мнения: 56
 - Регистриран: 08 окт 2013, 20:44
 - Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDi 90hp Ghia МК1, 1999 year
 - Местоположение: Ямбол
 - Status: Извън линия
 
Re: Проблем с ABS модул - лоша ел. връзка или...
Направих теста на акумулатора.
Всичко е ОК.
Състояние в покой - 12.50V
Подгрев - мин. 11.23 V
Запалване - мин. 9.6 V
Свободни обороти - 14.48-14.51 V
Свободни обороти + консуматор - - 13.95 - 14.48
2000 оборота - 14.51-14.53 V
Линк към теста.
http://vbox7.com/play:1b0617b1be
			
									
									
						Всичко е ОК.
Състояние в покой - 12.50V
Подгрев - мин. 11.23 V
Запалване - мин. 9.6 V
Свободни обороти - 14.48-14.51 V
Свободни обороти + консуматор - - 13.95 - 14.48
2000 оборота - 14.51-14.53 V
Линк към теста.
http://vbox7.com/play:1b0617b1be
- 
				tricky
 - потребител

 - Мнения: 56
 - Регистриран: 08 окт 2013, 20:44
 - Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDi 90hp Ghia МК1, 1999 year
 - Местоположение: Ямбол
 - Status: Извън линия
 
Re: Проблем с ABS модул - лоша ел. връзка или...
Направена е втора диагностика.
- ABS - C1234 Speed Wheel RF Input Signal Missing - - Здрава верига, но липсва сигнал
- MFD - Multifunctional Display B1342 - Control Unit internal Failure
- MFD - Multifunctional Display B2143 - Permanent Error
Разликите в ABS-a е, че при първата диагностика на преден десен даде прекъсната или окъдена верига/грешка C1145/ сега липсва сигнал. Грешките са идентични. Ще го замеря да видя какво е съпротивлението на датчика и дали е здрав.
Модула на Мултифункционалния дисплей го дава, че е дефектирал - къде да го търся модула?
P.S. Кое точно се води Мултифункционален дисплей - главното табло зад волана или дисплейчето на борд компютъра в дясно?
 
Колеги, дайте съвет как да стигна до ABS помпата - това което успях да измисля е да се махне кутията на въздушния филтър. От там ли?
Колата е Форд Фокус 1.8 ТДДИ
			
									
									
						- ABS - C1234 Speed Wheel RF Input Signal Missing - - Здрава верига, но липсва сигнал
- MFD - Multifunctional Display B1342 - Control Unit internal Failure
- MFD - Multifunctional Display B2143 - Permanent Error
Разликите в ABS-a е, че при първата диагностика на преден десен даде прекъсната или окъдена верига/грешка C1145/ сега липсва сигнал. Грешките са идентични. Ще го замеря да видя какво е съпротивлението на датчика и дали е здрав.
Модула на Мултифункционалния дисплей го дава, че е дефектирал - къде да го търся модула?
P.S. Кое точно се води Мултифункционален дисплей - главното табло зад волана или дисплейчето на борд компютъра в дясно?
Колеги, дайте съвет как да стигна до ABS помпата - това което успях да измисля е да се махне кутията на въздушния филтър. От там ли?
Колата е Форд Фокус 1.8 ТДДИ
- 
				tricky
 - потребител

 - Мнения: 56
 - Регистриран: 08 окт 2013, 20:44
 - Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDi 90hp Ghia МК1, 1999 year
 - Местоположение: Ямбол
 - Status: Извън линия
 
Re: Проблем с ABS модул - лоша ел. връзка или...
Проблема беше решен.
Буксата на преден десен датчик беше силно разхлабена и замърсена.
Почистих я със спрей за ел.вериги, обливане с Вд40 и издухване с въздух.
			
									
									
						Буксата на преден десен датчик беше силно разхлабена и замърсена.
Почистих я със спрей за ел.вериги, обливане с Вд40 и издухване с въздух.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта

