Проблем: презарежда ми се акумулатора
- nikifor
 - потребител

 - Мнения: 65
 - Регистриран: 11 апр 2006, 14:13
 - Модел на автомобила: mondeo 1.8 Tdi
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Проблем: презарежда ми се акумулатора
Помощ!!!
здравейте колеги: Няколко пъти ми се случва вече как спирам загасям фаровете и лампата на акумулатора светва,заедно с нея оборотите падат и за секунди само и лампата загсва а оборотите се връщат на нормалните. 2-3 пъти в продължение на 20 дена ми се случи. Един ден премерих с мултицет,включих фаровете и гледам 15 волта отива при 2500 оборота на фарове,отидох на акумулаторжия и той също ми каза и вика презарежда се акумулатора,ще го съсипеш.
А изключа ли фаровете всичко като чели е наред,веднага щом ги включа се покачва напрежението
			
													здравейте колеги: Няколко пъти ми се случва вече как спирам загасям фаровете и лампата на акумулатора светва,заедно с нея оборотите падат и за секунди само и лампата загсва а оборотите се връщат на нормалните. 2-3 пъти в продължение на 20 дена ми се случи. Един ден премерих с мултицет,включих фаровете и гледам 15 волта отива при 2500 оборота на фарове,отидох на акумулаторжия и той също ми каза и вика презарежда се акумулатора,ще го съсипеш.
А изключа ли фаровете всичко като чели е наред,веднага щом ги включа се покачва напрежението
					Последна промяна от nikifor на 05 фев 2007, 16:37, променено общо 1 път.
									
			
									
						- borko 30
 - потребител

 - Мнения: 391
 - Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
 - Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
 - Местоположение: dobrich
 - Status: Извън линия
 
15,16че и 18 волта съм мерил на клемите на коли е опасно за всичко което работи на ток в колата .Високото напрежение в инсталацията на колата обикновенно се дължи на повреден реле-регулатор.Той представлява една плочка закрепена на динамото(поне тези които съм виждал са така)Купи си нова плочка но преди да я сложиш замери динамото при запален двигател да не вади на изхода променлив ток(пробил диод/и  в изправителния блок) защото ще изгори веднага и новия регулатор.Ако е наред динамото с новата плочка би трябвало да се нормализират нещата,дава ли променлив ток занеси го на ремонт или най-добре ако си намериш на далавера някое втора употреба.Успех!
			
									
									Форд е колата на шампионите!!!
						- 
				aaleks
 - потребител

 - Мнения: 1004
 - Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
 - Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
 - Местоположение: някъде в BG ВТ
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Проблем: презарежда ми се акумулатора
От известно време /2-3 месеца/ забелязах, че фаровете ми "мигат" и цялото ми осветление в купето, веднъж като изключих всички консуматори /габарити, вентилация, музика/ лампата за генератора започна да светва и угасва отчетливо, като влк. консуматор загасва. Грабвам мултицета, и при мигане на фаровете - 14,70 - 15,20 V , при малък вкл. консуматор не мърда от - 14,67 V .nikifor написа:Помощ!!!
здравейте колеги:Няколко пъти ми се случва вече как спирам загасям фаровете и лампата на акумулатора светва, заедно с нея оборотите падат и за секунди само и лампата загсва а оборотите се връщат на нормалните. 2-3 пъти в продължение на 20 дена ми се случи. Един ден премерих с мултицет,включих фаровете и гледам 15 волта отива при 2500 оборота на фарове,отидох на акумулаторжия и той също ми каза и вика презарежда се акумулатора,ще го съсипеш.
А изключа ли фаровете всичко като чели е наред,веднага щом ги включа се покачва напрежението
Притесних се че имам кофти проблем, защото преди 2 год. имах сходен проблем с напрежението. http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=979" onclick="window.open(this.href);return false;
Реших да проверя състоянието на четките и пръстените по който те контактуват с ротора /колектор/. Тъй като съм го правил това упражнение преди 2 год. бързо докопах плочката-четките /реле-регулатора/.
С полу-фина шкурка /нямах друга по дръка/ и запален двигател за да се върти генератора почистих пръстените на ротора /колектора/. Но първо махнах розовия/според жена ми е цикламен/ парцал от смукателните колектори /виж 0019/ , като внимавах да не попадне или засмучят нещо колекторите докато шкуря по генератора и да стане обяд с грозде.
Четките ми почити са износени, но има още хляб в тях. Мисля да ги сменя само тях, т.е. същия четкодържател а да сложа други четки но да са чисто графитни, за да не износват колектора /пръстените/, старите са от по-твърдия вид за да се износват по-бавно, но пък колектора заминава, както при наклатките и дисковете. Ако четките са по-големи и невлизат в четкодържателя се оформят с шкурка до необходимия размер и форма, но това ще го правя при следващия проблем по генератора - ако има такъв де.
Та да си дойтем на приказката, сглобих всичко по обратния ред и запалих, всичко си беше вред - 14,68 V и фаровете вече не мигат
За по-голяма нагледност:
Небойте се роби Спартак е с вас!
						- 
				ivajlok
 - потребител

 - Мнения: 1
 - Регистриран: 14 май 2008, 13:42
 - Модел на автомобила: fiesta
 - Status: Извън линия
 
Re: Проблем: презарежда ми се акумулатора
И какъв беше проблема колега ?
			
									
									
						- paci
 - Модератор

 - Мнения: 7886
 - Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
 - Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
 - Status: Извън линия
 
Re: Проблем: презарежда ми се акумулатора
Не вярвам да ти отговориivajlok написа:И какъв беше проблема колега ?
"Последно активен на:чет дек 04, 2014 8:24 am"
- 
				Mondeicho
 - потребител

 - Мнения: 90
 - Регистриран: 26 дек 2014, 21:14
 - Модел на автомобила: Ford Mondeo, 2.0 Tdci, 96 kW, 2004 г.
 - Status: Извън линия
 
Re: Проблем: презарежда ми се акумулатора
Той форума е затова да споделяме проблемите и да кажем как сме ги разрешили....
			
									
									
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта
