Connect with your social network account
								
					
							
			
		 
 
Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
			
		
		
			- 
				
								b2d							
- потребител
  
- Мнения: 527
- Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
- Местоположение: гр.София
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от b2d » 11 май 2007, 00:06
			
			
			
			
			Абе от време на време (най-вече като мина през някоя дупка след това се появява) мигача ми се побърква в смисъл темпото му се увеличава но това не е всеки път... та се чудех дали нещо не е релето ли какво ли 

 Някой ако е имал подобен проблем да свирка... И загледах, че крушката на габарита също прекъсва от време на време при нея мисля, че е нещо слаба връзка ама може и да има нещо общо с "полудяването на мигача..."  

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								valboy							
- потребител
  
- Мнения: 1476
- Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от valboy » 11 май 2007, 01:05
			
			
			
			
			Някой от мигачите ти прекъсва и затова като си гледаш таблото лампичката мига по-бързо и цъкането на релето се ускорява- намалява се консумацията на ел. ток и релето почва да превключва по-бързо.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								ford_taunus							
- потребител
  
- Мнения: 32
- Регистриран: 07 апр 2007, 16:00
- Модел на автомобила: FORD TAUNUS 1.6ОНС 68 к.с. '76г, АГУ, 4 врати, 4 скорости
- Местоположение: София
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от ford_taunus » 11 май 2007, 12:45
			
			
			
			
			valboy написа:Някой от мигачите ти прекъсва и затова като си гледаш таблото лампичката мига по-бързо и цъкането на релето се ускорява- намалява се консумацията на ел. ток и релето почва да превключва по-бързо.
Точно така
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								b2d							
- потребител
  
- Мнения: 527
- Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
- Местоположение: гр.София
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от b2d » 11 май 2007, 13:25
			
			
			
			
			Koeто ще рече, че трябва да направя какво?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Любо
- Администратор
  
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
 Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
- Местоположение: София - Надежда 1
- 
				Контакти:
				
			
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от Любо » 11 май 2007, 13:30
			
			
			
			
			Да си провериш кабелчето, което захранва крушката. То губи някъде контакт.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								b2d							
- потребител
  
- Мнения: 527
- Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
- Местоположение: гр.София
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от b2d » 11 май 2007, 13:32
			
			
			
			
			Мерсаж
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								vlado6669							
- потребител
  
- Мнения: 13
- Регистриран: 06 ное 2005, 12:56
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 DOHC 4x4 91г
- Местоположение: София
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от vlado6669 » 12 май 2007, 15:49
			
			
			
			
			Същия проблем при мен се оказа от проблемна крушка на заден ляв мигач. Оказа се че, крушката като я завъртях да я извадя от гнездото се разпадна на две части, стъкло и корпус. Смених я и всичко е ОК.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								revmata							
- потребител
  
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
- Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
- Местоположение: sliven
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от revmata » 12 май 2007, 21:06
			
			
			
			
			Mного е важно и мощноста на  крушките-задължително-21вата
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								jordj							
- потребител
  
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- 
				Контакти:
				
			
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от jordj » 22 юли 2007, 10:38
			
			
			
			
			На мен  се появи този проблем ,но не свети  лампичката за  мигачите на  таблото когато съм за на дясно а релето се побърква.На аварийни всички  лампи си светят нормално.
Бушоните са  здрави.
Почвам да търся къде е релето , и да  проверя дали лоста за мигачите нещо не се е повредил или прекъсната  жица до него .
като гледам  ще се наложи да  свалям таблото защото  от там някъде се чува релето.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								jordj							
- потребител
  
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- 
				Контакти:
				
			
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от jordj » 27 юли 2007, 20:25
			
			
			
			
			Свалих кората  под  волана  там се намира  и  релето  за мигачите и лоста за мигачите /фаровете и платката  разпределяща  ляв или  десен  мигач.Та  с контакт шпрей ( взех го за 5,40лв ) пръснах обилно по платката ( на  нея само  края се  вижда ) и проблема с  липсата  на десния мигач  изчезна.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								revmata							
- потребител
  
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
- Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
- Местоположение: sliven
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от revmata » 28 юли 2007, 22:52
			
			
			
			
			това е временно.Проблема е по сложен.
			
									
									КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								jordj							
- потребител
  
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- 
				Контакти:
				
			
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от jordj » 29 юли 2007, 21:23
			
			
			
			
			revmata,Пиши какво  според  теб какво е.Аз занм че временно съм решил  проблема  но е  решен,ЗАСЕГА.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								revmata							
- потребител
  
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
- Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
- Местоположение: sliven
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от revmata » 29 юли 2007, 23:05
			
			
			
			
			правил съм го на ескорт.Часовникарска работа ти казвам.Просто,,каляване на нервите,,ПРОБЛЕМА Е В 1-НА ПЛАСТИНА.Но те съветвам ако не си със здрави нерви да не почваш,защото после искаш или не ще се наложи да си купиш нов пакет
			
									
									КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		Кой е на линия
		Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта