Ел. инсталация на климатик

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
stefank
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 11 май 2007, 11:19
Модел на автомобила: Escort 16V 1,6 Zetec
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от stefank » 17 май 2007, 00:36

За налягането, този дето пуска ток към компресора.
Прикачени файлове
HPIM3413.JPG
HPIM3415.JPG

Потребителски аватар
alex___
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 22 фев 2005, 01:05
Модел на автомобила: Ford Escort 1.3
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от alex___ » 17 май 2007, 20:40

На първо време можеш да окъсиш другия край на кабела на пресостата с мостче и климатикът пак ще бачка, докато си намериш пресостат.Между другото, не си писал от къде си, ако си от Пловдив, мога да ти кажа от къде да си купиш.Може да сложиш и друг, но трябва да знаеш на какво налягане сработва и да е със същата резба.
Успех
И при слънце и при дъжд
Форда пали от веднъж!

Потребителски аватар
gicho_fiesta
потребител
потребител
Мнения: 62
Регистриран: 18 май 2007, 15:05
Модел на автомобила: FIESTA 1,8D 1999г.
Status: Извън линия

климатик

Мнение от gicho_fiesta » 20 май 2007, 12:07

И аз за да не пиша нова тема да попитам тук:
Имам фиеста 1999г от 2 дни и като я оглеждах видя че по таблото имам регулатор за температура /като на хладилник/ и края му /датчика/ е вкаран в кутията където минава въздуха за купето /след питата на климатика разбира се/ и виждам че работи: като стигне зададената от врътката му температура спира климатика и като се затопли включва пак.
Според мен не е оригинално и в Италия са се опитали да го направят нещо като КЛИМАТРОНИК и то функционира наистина.
Въпросите ми са:
1. Има ли такова нещо /регулатор под таблото/ и при вашите автомобили с климатици?
2. Това често спиране и пускане на климатика /от този терморегулатор/ няма ли навреди на нещо по системата? /макар че виждам че отдавана е слагано и все още си работи/

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: климатик

Мнение от paci » 20 май 2007, 14:27

Нямам такова нещо. Я дай некви снимки.
Компресора и без това си включва и изключва като подържа определено налягане така че едва ли ще му стане нещо. Само незнам при високи обороти ко стаа. Моя съм го пускал и спирал в движение и то с вискока скорост и уж няма проблеми ама после разбрах, че може би ще има проблеми. Е оня ден пак така си го спирах и пускам. Няма сега да спирам да опъвам ръчната и да поставям тригълника щото ще си пускам или спирам климатика.

Потребителски аватар
gicho_fiesta
потребител
потребител
Мнения: 62
Регистриран: 18 май 2007, 15:05
Модел на автомобила: FIESTA 1,8D 1999г.
Status: Извън линия

Мнение от gicho_fiesta » 20 май 2007, 15:52

О.К. после ще го снимам, ама то си е един термо регулатор и е свързан предполагам последователно след копчето за пускане на климата.
А за високата скорост ми направи следното: карам със 100 км/ч и го пускам, така карам 5-6 минути и все едно не е пуснат климатик, взех че намалих да видя какво става и преди да спра взе че заработи.
Каква е връзката незнам!? Ако някой знае нека да каже.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 20 май 2007, 16:10

Така ти се е сторило:) Нещо си се омешал или онази системка нещо прай.

Потребителски аватар
di_rtv
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 21 ное 2006, 22:02
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1995 1.6 16V EFI
Местоположение: Добрич
Status: Извън линия

Мнение от di_rtv » 30 май 2007, 10:47

Някой може ли да ми обясни къде се намират тия датчици за климатика на ескорта

Rumen_2000
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 15 дек 2006, 10:00
Модел на автомобила: FIESTA Mk7 1.4 71 kW 2010 г.
Местоположение: GABROVO
Status: Извън линия

Мнение от Rumen_2000 » 06 юни 2007, 10:01

:D Най-накрая климатика заработи. Заради едно прекъснало кабелче разучих инсталацията и всичко свързано с климатика на ескорта. На схемата съм посочил къде се намират датчиците и релетата за моя ескорт. Беше прекъснал кабела към електромагнитния съединител - минава под предния ляв калник. От снопа пред акумулатора излизат две кабелчета които са за него, пуснах нови и това е.
Прикачени файлове
AC_FORD.JPG
РАЗПОЛОЖЕНИЕ НА РЕЛЕТАТА И ДАТЧИЦИТЕ

Потребителски аватар
di_rtv
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 21 ное 2006, 22:02
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1995 1.6 16V EFI
Местоположение: Добрич
Status: Извън линия

Мнение от di_rtv » 07 юни 2007, 11:20

<Rumen_2000> Глямо Благодаря за поста със снимката :D :D :D . Имам същия модел FORD като твоя. Климатика ми работи безупречно но колата плаче за ECU. Ще пусна един пост в купувам какъв е точно.

orphey
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 29 юни 2007, 10:04
Модел на автомобила: focus
Местоположение: stara zagora
Status: Извън линия

Мнение от orphey » 02 юли 2007, 11:45

Здравейте колеги,от ст загора съм и също имам проблем с климатика на фокус-2001-по последни данни от майстора към компресора не ходи 12 а 6.4 волта и той вдигна ръце.Възможностите ми са 2-да пуснем директен кабел с две релета и предпазител или да го включа на компа на МП и вероятно да ми дадат там някакъв отговор.Мисля да скоча на първо време на побългарения вариан,защото важните инженери от МП ми дадоха приемен час чак след седмица-dimitrov.niki@gmail.com

Rumen_2000
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 15 дек 2006, 10:00
Модел на автомобила: FIESTA Mk7 1.4 71 kW 2010 г.
Местоположение: GABROVO
Status: Извън линия

Мнение от Rumen_2000 » 05 юли 2007, 09:17

Единият край на електромагнитният съединител е към маса, затова първо провери дали не е разхлабена или корозирала тази връзка. Ако не дава добър контакт това се получава. Успех !

gogoh
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 22 май 2007, 13:22
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD
Местоположение: Russe
Status: Извън линия

Мнение от gogoh » 10 авг 2007, 10:54

Здравейте колеги, снимките които сте качили ще са ми от полза но не мога да ги видя. Бихте ли ги качили пак. Мерси предварително

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 10 авг 2007, 11:55

Ако си разглеждал форума нерегистриран, твърде вероятно заради това да не си виждал снимката.
След като вече си се регистрирал опитай пак като влезеш с името и паролата си.

gogoh
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 22 май 2007, 13:22
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD
Местоположение: Russe
Status: Извън линия

Мнение от gogoh » 10 авг 2007, 12:01

Логнал съм се както трябва но пак нищо не виждам. Няма линк на който да отворя снимката?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 10 авг 2007, 12:06

Ми незнам тогава що не я виждаш. Освен да е някакъв проблем с браузера ти.
Я да видим така:

Изображение

gogoh
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 22 май 2007, 13:22
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD
Местоположение: Russe
Status: Извън линия

Мнение от gogoh » 10 авг 2007, 12:20

Мого мерси за съдействието

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта