Алтернатор

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 12 юни 2007, 17:56

ако имате един изтощен акумолатор-11,5 волта и го включите към зарядно /4а/,ще ви са необходими най-малко 5,6часа за да достигне 14,5 волта/напълно зареден/ПРИ АВТОМОБИЛА е обратно.Първоначално 30....25....20...15...10...5ампера.Точно тогава достига 14,2волта т. е.обратно пропоционално.АКО2-те съвпадат-17..18 волта И ТОГАВА става дефектирането на елементи

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 12 юни 2007, 18:16

revmata,
стегни се , бе :)
За да се изравнят както пишеш на 17-18 волта, значи ВЕЧЕ ИМАШ дефектирал елемент :) Регулаторът трябва да спре подаването на ток към акумулатора при около 14.6-14.8 волта

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 12 юни 2007, 19:23

ако тока и волтажа са право пропоционални, то значи че ДИНАМОТО ЗАРЕЖДА ДО ДУПКА/55.....60АМПЕРА Т.Е релето за зареждане работи,но грешно дава информация за състоянието на акумолатора-----става въпрос когато има 17,18 волта

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта