Свети лампата за акумулотора при изгасен дригател

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
BukTop
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 15 апр 2006, 19:07
Модел на автомобила: Escort CL 1.3 карб 1995 МК VI
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Свети лампата за акумулотора при изгасен дригател

Мнение от BukTop » 27 сеп 2007, 19:54

... освен това, когато дам на контакт спира да свети, а като работи двигателя - се държи нормално *00147*. Днес ходих до София и като се прибрах нямаше никакви проблеми, 3 часа по-късно сядам и паля, само че се чу някакво странно виене (като на електромотор или нещо подобно, което се увеличава с увеличаването на оборотите. Много силно се усеща и

Въпросното виене го нямаше като я спрях!

Най лошото от цялата ситуация е че утре трябваше да карам един багаж до Пловдив!
Ние! Производителите на създърма и бахур, няма да остайм кОлтурата! Ма и създърмата и бахура няма да остайм.

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 27 сеп 2007, 21:45

ехееееее..и тук има избит блок
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА

Потребителски аватар
BukTop
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 15 апр 2006, 19:07
Модел на автомобила: Escort CL 1.3 карб 1995 МК VI
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Мнение от BukTop » 27 сеп 2007, 23:36

Яснооо. Мерси за инфото, ама още един въпрос: Кое е по-добре да дам моя за ремонт или да рискувам с друг алтернатор от морга, имайки предвид, че цената на ремонта и на другия алтернатор е почти еднаква :?: *unknw*
Ние! Производителите на създърма и бахур, няма да остайм кОлтурата! Ма и създърмата и бахура няма да остайм.

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 28 сеп 2007, 09:50

оправи си алтернатора по-добре, поне според мен де

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 28 сеп 2007, 11:19

BukTop написа:Яснооо. Мерси за инфото, ама още един въпрос: Кое е по-добре да дам моя за ремонт или да рискувам с друг алтернатор от морга, имайки предвид, че цената на ремонта и на другия алтернатор е почти еднаква :?: *unknw*
Като го вземеш от морга пак е хубаво да му теглиш една профилактика, в смисъл първо занеси да прегледат твоя дали подлежи на ремонт и си го оправи. По-добре да си сложиш ремонтиран алтернатор, отколкото да вземеш на късмет някакъв друг, който не се знае след колко време пак ще се наложи да ремонтираш.
:wink:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
BukTop
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 15 апр 2006, 19:07
Модел на автомобила: Escort CL 1.3 карб 1995 МК VI
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Мнение от BukTop » 28 сеп 2007, 13:50

Оказа се диоден блок, и ще ми излезе около 50 лв с труда :roll: , най-хубавото от цялата ситуация е, че се случи в Перник, а не некъде по път, защото пущината не зареждаше, а аз си карам нафарове, и музика и някъде можеше да има изненади :P
Ние! Производителите на създърма и бахур, няма да остайм кОлтурата! Ма и създърмата и бахура няма да остайм.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта