Ограничител на скороста
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
А,бе, младеж....180км/ч ти се малеят. а???!!!???!!!
Е такива хвалипръцковци ги чегъртат от дърветата, което е много добре,
но гадното е , че трепят и нормални хора...
Админа, когато на сайта Ви се обсъжда как по-лесно да нарушим един закон, не смяте ли за свое задължение да се намесите?????
Е такива хвалипръцковци ги чегъртат от дърветата, което е много добре,
но гадното е , че трепят и нормални хора...
Админа, когато на сайта Ви се обсъжда как по-лесно да нарушим един закон, не смяте ли за свое задължение да се намесите?????
Последна промяна от cocoff на 22 ное 2006, 13:03, променено общо 1 път.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Калега, тези експерименти се правят на писти, далеч от хорските очи. Тук във Видин ходим на летището. Ако си мислиш това което си мислиш, значи и ти го правиш, но не там където трябва.cocoff написа:Добър тон към някой, който утре ще замаже мен или децата ми??!!??!!??!!
Това ме подсеща за вица с Иванчо, когато учителката попитала - "Какво е перверзия?" и дала пример с две жени. Едната гризела сладоледа, а другата го ближела.
Въпроса бил коя е омъжена.
Иванчо отговорил, че омъжената носи халка, а това което си мисли учителката е перверзия.
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
ХАЙДЕ В КАЗАНА!

То може да правиш забележки на другите, ама поне да беше си оправил данните в регистрацията. Тона ти е като, че ли всички ти дължат пари и са ти подчинени, а може би си на сухо от 6 месеца и си го изкарваш на другите, защото неискаш или неможеш да се погледнеш отстрани. А най-вероятно си отрязан от някой друг форум и си влязал тук да си пробваш цветущия речник.
Има една българска поговорка, която е любима на Христо Стоичков - "От цървул трандафор нестава."


То може да правиш забележки на другите, ама поне да беше си оправил данните в регистрацията. Тона ти е като, че ли всички ти дължат пари и са ти подчинени, а може би си на сухо от 6 месеца и си го изкарваш на другите, защото неискаш или неможеш да се погледнеш отстрани. А най-вероятно си отрязан от някой друг форум и си влязал тук да си пробваш цветущия речник.
Има една българска поговорка, която е любима на Христо Стоичков - "От цървул трандафор нестава."
Последна промяна от nikolovvd на 21 ное 2006, 11:16, променено общо 2 пъти.
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здравейте,
Следя спора и развитието му. Не ми се иска да заключвам темата, а още повече да предприемаме крайни мерки, като наказания и т.н. На всеки се случва да бъде по-остър, дори и на мен понякога.
@cocoff Напълно съм съгласен с теб, че трябва да се внимава и че се застрашават и странични хора, но не можеш да отречеш, че няма как да следим, трием и порицаваме подобни постове... Всеки носи глава на раменете си. Ако погледнеш форума, има наистина много теми, в които се пита как да прескочим този или друг закон... на е правилно, но се среща... тогава когато нещата загрубеят естественно ние се намесваме.
Молбата ми е да бъдете по умерени в коментарите си. Надявам се, че ще намерите начин да изразите позииците си без да използвате обидни квалификации.
А още повече се надявам, че карането с 180, 200 или 300 става на такива места и условия, които не застрашават вас и околните.
Поздрави,
la4o
Следя спора и развитието му. Не ми се иска да заключвам темата, а още повече да предприемаме крайни мерки, като наказания и т.н. На всеки се случва да бъде по-остър, дори и на мен понякога.
@cocoff Напълно съм съгласен с теб, че трябва да се внимава и че се застрашават и странични хора, но не можеш да отречеш, че няма как да следим, трием и порицаваме подобни постове... Всеки носи глава на раменете си. Ако погледнеш форума, има наистина много теми, в които се пита как да прескочим този или друг закон... на е правилно, но се среща... тогава когато нещата загрубеят естественно ние се намесваме.
Молбата ми е да бъдете по умерени в коментарите си. Надявам се, че ще намерите начин да изразите позииците си без да използвате обидни квалификации.
А още повече се надявам, че карането с 180, 200 или 300 става на такива места и условия, които не застрашават вас и околните.
Поздрави,
la4o
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
la4o написа:
... че карането с 180, 200 или 300 става на такива места и условия, които не застрашават вас и околните ...
И къде са тия места !?
Улиците са пълни с крeтeни (дали е форд , голф, ..кВа е разликата) дето се състезават от светофар до светофар или извън града и правят безумни изпреварвания (ластици - бАСИ думата) и застрашават живота на всички оказали се на пътя им ... и най-малко искам да чета за подобни простотии!
Направете им един раздел дето да си публикуват маршруте, за да не им пречим на постиженията !
- billy_boy
- потребител
- Мнения: 845
- Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
- Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Wow! Колеги вие мене за какъв ме имате?! За съзтезател ли. Едва ли карам с тази скорост в София или където и да била с тази кола съм от скоро и искам да знам възможностите и и дали мога да разчитам на нея.
Ти как мислиш дали съм карал от София до Бс. със 200 км/ч ?! (въпреки че ми даде 6,2/100 газ )
Не е така но мисля че е редно да знаем възможностите на колите си и свойте.
Със волво 144 ? (1960 година) 1,8 карб. преди няколко месеца на същия път направих скоротс от 180 км/ч на 4та скорост (поради липса на по висока
) на ГАЗ, за опита. Просто искам да зная какво карам. Като за мен естествено не е най-важно колко вдига колата ми. А така ако помислиш е възможно да разбереш състоянието и и държанието на пътя при тази скорост.
П.С карам 30 км със 180 и сиерата се държа мн добре. Беше доста устойчива окачването си казва думата. На старата максимума беша 170 км/ч и неше не устойчива при 150.
П.С 2 Споделям това с вас защото смятам че би било полезно за някой. А не да се хваля нали за това сме тук се пак! И ако не си прочел заглавието там пише ОГРАНИЧИТЕЛ на скоротстта исках да разбера имам ли такъв!
Ти как мислиш дали съм карал от София до Бс. със 200 км/ч ?! (въпреки че ми даде 6,2/100 газ )

Не е така но мисля че е редно да знаем възможностите на колите си и свойте.
Със волво 144 ? (1960 година) 1,8 карб. преди няколко месеца на същия път направих скоротс от 180 км/ч на 4та скорост (поради липса на по висока

П.С карам 30 км със 180 и сиерата се държа мн добре. Беше доста устойчива окачването си казва думата. На старата максимума беша 170 км/ч и неше не устойчива при 150.
П.С 2 Споделям това с вас защото смятам че би било полезно за някой. А не да се хваля нали за това сме тук се пак! И ако не си прочел заглавието там пише ОГРАНИЧИТЕЛ на скоротстта исках да разбера имам ли такъв!


- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Ей, спряхте да се карате!
Значи ограничител на скоростта нямаш /гаранция 99%/ не възможността ти да достигнеш максималните обороти на 5 скорост се дължи на въздушното съпротивление и на заводските "настройки" на автомобила. След преминаването на 180 км/ч. въздушното съпротивление се удвоява и за да се преодолее тази "стена" неободима много мощност /разхода се удвоява - имаше нагледна статия в аутобилд през лятото/,която при твоя случай е достатъчна за 200км/ч. /голяма част от автомобилите не могат да прескочат 180 в това число и моя монди поради тази причина - добре набират ама до там - погледни каталозите/!
Това, че на 100 км си с 2000обр. се дължи като цяло на концепцията на Сирата - семейна лимузина подходяща за извънградско пътуване. При тези т.н. дълги скорости се цели автомобила да може да поддържа добро темпо при нисък разход и добър комфорт /прието е, че бенз. двг. се чувства най добре в диапазона от 2000 до 3000/3500обр. работи най-меко, поддържа оптимално налягане на маслото, водната помпа е в оптимални обороти и охлаждането е ок, двг. е разгърнал голяма част от потенциала си, като си пази пиковите стойности в резерв, разхода е нисък и двг. не бучи в купето/. Това разбира се неизбежно води и до минуси в градско шофиране - осезаема мудност и завишен разход /често коли от този клас в София освен по Цариградско не могат да стигнот до 4 ск/.
Докато конкурентния тип коли - "градските" са с къси скорости /на 100 с 3000 обр./ - значи в града с тях е по-лесно, по-пъргави са, можеш да караш на 5 с 55-60км/ч. и харчат доста по-малко при-същия обем и мощност; Но излизайки от града положението се променя, при скорост над 120-130 /вече са на ~ 4000/ и двг. започва да бучи все по-неприято, двг. е на макс. мощност и резервите му са изчерпани, разхода отива в небесата /рено Туинго 1200 харчи 7/100 градско и 9/100 на магистрала и то при скорост 120 с двама човека - ужас!/.
Затова съвременните автомобили са комбинация от двата горни типа и имат 6 дори вече 7 скорости и притежават плюсовете и на двата типа. Друг е въпроса със стойността им и надежността - това времето ще го покаже!
пп: наистина всички четем, че топ моделите имат ограничител на скорстта, но не трябва да забравяме, че техните агрегати разполагат с 3-4пъти по-голяма мощност от нашите при сходно тегло на купето / и в противен случай ще стане страшно - ще измрат голямя част о милионерите и после няма да има кой да им купува колите/ и електрониката им струва в пъти повече от нашите коли като цяло!

Значи ограничител на скоростта нямаш /гаранция 99%/ не възможността ти да достигнеш максималните обороти на 5 скорост се дължи на въздушното съпротивление и на заводските "настройки" на автомобила. След преминаването на 180 км/ч. въздушното съпротивление се удвоява и за да се преодолее тази "стена" неободима много мощност /разхода се удвоява - имаше нагледна статия в аутобилд през лятото/,която при твоя случай е достатъчна за 200км/ч. /голяма част от автомобилите не могат да прескочат 180 в това число и моя монди поради тази причина - добре набират ама до там - погледни каталозите/!
Това, че на 100 км си с 2000обр. се дължи като цяло на концепцията на Сирата - семейна лимузина подходяща за извънградско пътуване. При тези т.н. дълги скорости се цели автомобила да може да поддържа добро темпо при нисък разход и добър комфорт /прието е, че бенз. двг. се чувства най добре в диапазона от 2000 до 3000/3500обр. работи най-меко, поддържа оптимално налягане на маслото, водната помпа е в оптимални обороти и охлаждането е ок, двг. е разгърнал голяма част от потенциала си, като си пази пиковите стойности в резерв, разхода е нисък и двг. не бучи в купето/. Това разбира се неизбежно води и до минуси в градско шофиране - осезаема мудност и завишен разход /често коли от този клас в София освен по Цариградско не могат да стигнот до 4 ск/.
Докато конкурентния тип коли - "градските" са с къси скорости /на 100 с 3000 обр./ - значи в града с тях е по-лесно, по-пъргави са, можеш да караш на 5 с 55-60км/ч. и харчат доста по-малко при-същия обем и мощност; Но излизайки от града положението се променя, при скорост над 120-130 /вече са на ~ 4000/ и двг. започва да бучи все по-неприято, двг. е на макс. мощност и резервите му са изчерпани, разхода отива в небесата /рено Туинго 1200 харчи 7/100 градско и 9/100 на магистрала и то при скорост 120 с двама човека - ужас!/.
Затова съвременните автомобили са комбинация от двата горни типа и имат 6 дори вече 7 скорости и притежават плюсовете и на двата типа. Друг е въпроса със стойността им и надежността - това времето ще го покаже!
пп: наистина всички четем, че топ моделите имат ограничител на скорстта, но не трябва да забравяме, че техните агрегати разполагат с 3-4пъти по-голяма мощност от нашите при сходно тегло на купето / и в противен случай ще стане страшно - ще измрат голямя част о милионерите и после няма да има кой да им купува колите/ и електрониката им струва в пъти повече от нашите коли като цяло!


- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
За ограничителя не бъдете толкова сигурни. Mondeo Ghia 93 автоматик 4000 оборота ограничител, при пробоксуване (зимата) на 2000 об се втвърдява педала на газта, и няма значение колко ти е здрав кръка. Но най-вероятно ключа за палатката се крие в челното съпротивление. Наколегата ще му предложа да пробва по баир надолу и с попътен вятър. 

- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Това е нормално /препоръчително/ за автоматик - просто има с-ма против пробуксуване, защото поради липсата на съединител на лед много трудно се контролира сцеплението и започва буквално да прескача предавките /първите Сузуки Сайд кик, автомат внос от щатите буквално се парализираха, а са 4х4 алл тайм - били конструирани за плажовете?!?!/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта