13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
- deathstorm
- потребител 
- Мнения: 564
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата)  (retired)
 Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
 Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
От тестовия режим на таблото може да си изкараш напрежението без нужда от допълнителни уреди, но най-точното замерване е с мултицета на клемите на акумулатора. Иначе запалката е най-мръсната букса в една кола (ако приемем, че е букса), ако се ползва за палене на цигари по нея винаги остава пепел/катран, после се мушка обратно в гнезото и там става мазало.
			
									
									
						- pepy1
- Модератор 
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
 бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
- Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
В моята никога не се е пушело, аз слагам само "пишка" за зареждане на телефон, гпс ...
			
									
									времето е като парите-никога не стига
						- zz_stefanov
- потребител 
- Мнения: 125
- Регистриран: 04 авг 2020, 21:23
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk 2,5 газ/бензин 1,6 Ti-VCT 115 к.с.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
И аз имам проблем с зареждачката пъхната в гнездото за запалката. При мен никога не е пушено. За да контактува добре я завъртам наляво надясно.
Та не се учудвам за ефекта върху джаджата на колегата. То и с мултицета ако не раздраскаш добре клемата на акумулатора, може да не даде стабилно показание.
			
									
									
						Та не се учудвам за ефекта върху джаджата на колегата. То и с мултицета ако не раздраскаш добре клемата на акумулатора, може да не даде стабилно показание.
- 
				F Focus
- потребител 
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
В колата пуша, като комин, но в пепелника нямам запалка(!), защото там има две кабелчета за USB от мултимедията, та не ползвам и него(тръскам в картонена чашка от кафе сипвайки малко вода, която изхвърлям където трябва всеки ден)-демек гнездото трябва да е чисто.Няма да навреди гнездото да се почисти с напоено със спирт, или ракия парче плат, увито около пръста, което не съм правил, защото ефекта след леееко тръкване с финна шкурка на джаджата даде ефект.
			
									
									Много автомати-слаби резултати!
						- pepy1
- Модератор 
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
 бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
- Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
Малко оффтопик, ама не се сдържах. Бате/4,5,6г си по-голям/ хич да ти пука. Сложи си го ...някъде. Няма какво да се обиждаш. И да знаеш, аз ти забранявам да ползваш ракията/лекарство за сваляне на кръвно/ за чистене на каквото и да е. Има спирт 98% в аптеките за без пари за тази цел! Попринцип шкурката е временно решение, сред време ще се окисли, и ще стане по-зле от преди интервенцията.
			
									
									времето е като парите-никога не стига
						- 
				F Focus
- потребител 
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
Ок-за спирта и ракията съм съгласен-дадох решение, ако си на зор, а нямаш спирт под ръка.  
 
За шкурката също съм съгласен, но нека се използва финна,леко и кратко, защото по-дълбоко корозирала повърхност в зависимост от метала може и да не се изтрие със спирт, след което за по-дълговечно решение се промазва с контактна грес, или истински контактен спрей, което ще направя в най-скоро време.
За Протокола- спирта в аптеките е 95 градуса, ама все тая-върши работа.
И де да беше прав, че ракията сваля кръвното...може, ама временно-личен опит!
			
									
									 
 За шкурката също съм съгласен, но нека се използва финна,леко и кратко, защото по-дълбоко корозирала повърхност в зависимост от метала може и да не се изтрие със спирт, след което за по-дълговечно решение се промазва с контактна грес, или истински контактен спрей, което ще направя в най-скоро време.
За Протокола- спирта в аптеките е 95 градуса, ама все тая-върши работа.
И де да беше прав, че ракията сваля кръвното...може, ама временно-личен опит!

Много автомати-слаби резултати!
						- 
				F Focus
- потребител 
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
Благодаря за предложението-джаджата изглежда много добре, но трябва да и се намери място, което да се продупчи, и което не искам да правя, да се подведат кабелчета...Сегашната "въшка" след зачистване на клемите и работи добре. Остава да сравня колко е вярна с мултицета.
Хубава вечер, колега!
			
									
									Хубава вечер, колега!
Много автомати-слаби резултати!
						- Ozzie
- потребител 
- Мнения: 1197
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
 Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
'ай стига бе, 29 кинта....
по 6 и малко са (вкл. ДДС), оригинални, с безплатна доставка
 
  https://www.aliexpress.com/item/4000549082696.html1
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
						- 
				Coldgrave
- потребител 
- Мнения: 144
- Регистриран: 15 дек 2019, 02:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 2015 Facelift RS 1.6 TDCI 95 hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
Не ми намира продукта в алито. Но все пак предпочитам да дам 29 кинта, вместо да чакам 70 дена доставка. Аз се замислям дали да не си взема едни такова, и да пробия дупка в централната конзола, точно до гнездото за запалката и да дръпна ток от нея.
			
									
									
						- 
				F Focus
- потребител 
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
Преди малко се пулих и зяпах за подходящо място за Фокус-2, но не открих такова, където да лепне, като на държавен служител-рушвет.
			
									
									Много автомати-слаби резултати!
						- Ozzie
- потребител 
- Мнения: 1197
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
 Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
Моя грешка, пропуснал съм да махна една единица в края на разширението.
https://www.aliexpress.com/item/4000549082696.html
Понякога идват доста по-бързо от обявения срок. Последно съм правил поръчка на 19.11 от три различни "магазина", всички артикули дойдоха в един плик на 14.12. За неща които не са ми спешни нямам проблеми с чакането.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
						- 
				freeway
- потребител 
- Мнения: 574
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
И защо е необходима цялата тази гимнастика като у нас толкова струва сравнително качествен мултицет? Има много по-голямо приложение стига да знаеш как да го използваш.
			
									
									
						- ЯЛТА
- Потребител 
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
 ***********************
 Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
 http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
 АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
- Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
Защото показва постоянно, а мултицета мериш и прибираш.
Мисли ГЛОБАЛНО  действай  ЛОКАЛНО
						- 
				freeway
- потребител 
- Мнения: 574
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
След като само мериш  и прибираш значи не знаеш как да го изполваш и не ти трябва.
			
									
									
						- pepy1
- Модератор 
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
 бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
- Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
Явно не го разбираш Васко какво иска да ти каже. С мултицета мериш на място в определен момент. Докато с въпросната джаджа, се мери в движение и имаш поглед, кога зарежда, кога разрежда и какви са стойностите.
			
									
									времето е като парите-никога не стига
						- HACKO
- Модератор 
- Мнения: 13115
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
 SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
И като имаш поглед и кво?
			
									
									
						- pepy1
- Модератор 
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
 бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
- Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
Ми вадиш си някакви заключения, де да знам, не ползвам такава джаджа и не съм се интересувал. Явно има някава полза от нея, щом е толково разпространена, и има толкова много модели. За мен лично най-добрия вариант е с товарна вилка при акомулаторджия, ама всеки си има виждания по въпроса.
			
									
									времето е като парите-никога не стига
						- ЯЛТА
- Потребител 
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
 ***********************
 Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
 http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
 АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
- Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
Получаваш телеграма от майстора за ремонт.
Мисли ГЛОБАЛНО  действай  ЛОКАЛНО
						- 
				F Focus
- потребител 
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 13.4 Волта заряд на акумулатора-Фокус 2
Джаджата си е много полезна(според мен), защото се следи процеса, който винаги е наяве-просто хвърляш едно око.
Инак товарна вилка-ок, но колко често ще ходиш за такова измерване-веднъж годишно най-много, или доста по-рядко. Измерване с мултицет-ок, но колко често...? И надали е в колата винаги.
И, ако м/у тези редки замервания алтернатора започне да сдава багажа ко праим? Да не говорим, че може да те остави насред нищото и задължително зимата, че и по тъмно!
Също е важно, че преди стартиране след различен престой можеш да зяпаш напрежението на акумулатора без да вдигаш капака, което си е показател(при мен след двудневен престой показва 12.8-12.9-мисля, че е ок).
Добре, че Васко ме светна та се сдобих с нея-имам да го черпя, добре, че не пие много-много! Вярвам, че не е проблем да стои забучена нон-стоп?
 Вярвам, че не е проблем да стои забучена нон-стоп?
			
									
									Инак товарна вилка-ок, но колко често ще ходиш за такова измерване-веднъж годишно най-много, или доста по-рядко. Измерване с мултицет-ок, но колко често...? И надали е в колата винаги.
И, ако м/у тези редки замервания алтернатора започне да сдава багажа ко праим? Да не говорим, че може да те остави насред нищото и задължително зимата, че и по тъмно!
Също е важно, че преди стартиране след различен престой можеш да зяпаш напрежението на акумулатора без да вдигаш капака, което си е показател(при мен след двудневен престой показва 12.8-12.9-мисля, че е ок).
Добре, че Васко ме светна та се сдобих с нея-имам да го черпя, добре, че не пие много-много!
 Вярвам, че не е проблем да стои забучена нон-стоп?
 Вярвам, че не е проблем да стои забучена нон-стоп?Много автомати-слаби резултати!
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 24 госта






