датчик за водата на ескорт

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
icoboys
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 17 май 2007, 16:05
Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

датчик за водата на ескорт

Мнение от icoboys » 17 май 2007, 16:18

Колеги четох четох по тая тема обаче не разбрах точно къде се намира тоя датчик при ескорт модела ми е 94 16 V на перката има ли датчик или само на корпуса дето е термостата .Проблема е че стрелката си седи винаги на долно положение се е дно не е загреяла вобще ??????? Интересуваме само датчика който подава информация на таблото иначе сичко си му е уред прката си включва когато включа климатика обаче стрелката ми седи все на студено . Моля за съвет

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

за датчика

Мнение от dimbatami » 17 май 2007, 18:08

колега датчика за таблото е на охлюва та термостатта от доло този от горе е за инжекцията и не го бараи под него е този за таблото а този за перката си е на гуменото съединение от горе твае

icoboys
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 17 май 2007, 16:05
Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: за датчика

Мнение от icoboys » 18 май 2007, 04:32

Разбрах . Мерси . Утре ще го сменям 14,50 струва .

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 18 май 2007, 13:27

На термостата е датчика за вентилатора, датчика за температурата е на главата до 4ти цилиндър, има значение цвета на пластмасовата изолация на корпуса.

icoboys
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 17 май 2007, 16:05
Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от icoboys » 22 май 2007, 03:09

Колеги вчера огледах хубаво под капака на моя ескорт 1.6/16V от 94 година значи има общо 4 датчика 2 са на термостата един от горе и един от долу, един на маркуча за водата и един на самата перка от долу. Та въпроса ми е кой по точно се отнася за показанието на таблото защото стрелката ми не бачка и все показва че колата е студена :shock: само като дам на контакт или запаля мръдне 5 милиметра и това и е?Ако тръгна да ги ссменявам сичките къде отиваме :P Сори че се повтарям и пак питам ама и перката никога не съм я чувал да работи след като се прегрее мотора само когато включа климатика работи иначе благодаря на "dimbatami"

Потребителски аватар
zaxyg
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 15 май 2007, 19:29
Модел на автомобила: Ситроен Ксантия 1,6i '95 и Пежо 106 '96
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от zaxyg » 22 май 2007, 11:57

Хайде, да не отварям нова тема, ще пиша тук. Днес ми направи впечатление, че перката на Ескорта се вкл'чи точно, когато стрелката за температурата беше на средата. Когато се охлади, изкл'чи. Викам си, това не е нормално. Пробвах отново и пак се вкл'чи точно на средата, когато беше стигнала стрелката. От какво може да е това, като датчикът е на 1 месец и до вчера не го правеше това. :?

П.П. Направи ми впечаление, че антифризът беше изпълнил почти цялото казанче, след като беше загрял. Възможно ли е проблемът да е по-голямото му количество - малко над max в казанчето, налят по погрешка?

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 22 май 2007, 12:14

Първо, източи антифриза до максимум или малко под него. Второ, перката се включва точно когато стелката е на средата. Трето датчика на маркуча е за перката, но според мен щом не ти загрява си за нов термостат. Ако пак не загрява до средата, след смяната, си провери дачтика за таблото, той трябва да е до термостата ;)
Изображение

icoboys
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 17 май 2007, 16:05
Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от icoboys » 22 май 2007, 14:56

Благодарности още един път към всички отзовали се със съвети .Преди малко смених датчика този на охлюва от долу голем зор беше на гадно место даже още с топла вода щото нямах търпение да видя дали е от него и щом запалих веднага се дигна стрелката ПРОРАБОТИ оле покарах малко и стигна до средата обаче перката не проработи може би трябва още да загрее аз не съм я карал много пък ще видим ако се наложи ще сменя и датчика на маркучите :D

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 22 май 2007, 15:23

Mхм, следи много внимателна колко вдига температурата, че може да я прегрееш :idea:
Изображение

Потребителски аватар
zaxyg
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 15 май 2007, 19:29
Модел на автомобила: Ситроен Ксантия 1,6i '95 и Пежо 106 '96
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от zaxyg » 22 май 2007, 16:58

И аз благодаря. :D Абе понеже термостатът е нов и ми се стори странно, че перката се вкл'чва точно на средата, а явно така е нормално. Досега се вкл'чваше между средата и червената зона. :P

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

за датчика

Мнение от dimbatami » 22 май 2007, 17:35

колега не караи изобщо със вода че ще ти иде водната помпа аз я сменях от давна поради тая причина и обезваздошили системата да няма въздушна възглавница :?:

icoboys
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 17 май 2007, 16:05
Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: за датчика

Мнение от icoboys » 22 май 2007, 17:40

dimbatami написа:колега не караи изобщо със вода че ще ти иде водната помпа аз я сменях от давна поради тая причина и обезваздошили системата да няма въздушна възглавница :?:

Батка само долеах в казанчето толкова колкото изтече и то си го поема иначе незнам къде има пропка за обезвъдушаване ?

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 22 май 2007, 20:47

ми имашли парно добро

icoboys
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 17 май 2007, 16:05
Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от icoboys » 22 май 2007, 20:58

dimbatami написа:ми имашли парно добро



Да ти кажа не е много добро, но и преди да източа системата беше така. Ако духа на 2 със запушена клапа от вън демек да върти само въздуха в купето е много добро обаче ако е завъртяно ключето на дясно демек да влиза въздух от вън и особенно ако е на 3 не е добро. Как се обезвъздушава има ли някъде пробка ?

Потребителски аватар
liampy
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 11 мар 2007, 22:16
Модел на автомобила: ford escort mk 5 1.8:16v;DOHC
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от liampy » 23 май 2007, 18:46

сама се обезвъздушава!остави капачката на казанчето отворена и мотора да поработи на място.ако искаш врътни 1 кръгче на квартала и провери нивото,доливаш и е ок!

Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от terminatoro » 14 юни 2007, 11:00

пичове и аз имам сащия проблем с шибаната стрелка,но проверих датчика
като му измерих съпротивлението и показа че е в нормите ,които са дадени в ръководството.
Знам ли нещо не ми се дават 15 кинта и да се окаже че пак не работи.
ако някой има идеи да споделя, ако не да го взимам тоя датчик и да пробвам.

icoboys
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 17 май 2007, 16:05
Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от icoboys » 14 юни 2007, 22:44

Батка сменяй го и няма да съжаляваш . Мойта стрелка не работеше една година докато и аз се чудех от каде е проблема, а даже си мислех че ми работи, защото когато запаля мръдне малко и до там , но аз не съм я карал много и по големи задръствания преди и заради това съм нямал досега сериозни последици от това , но сега когато е горещо , горещо ти препоръчвам да го смениш с нов. Аз като го купих и толкова ентусиазиран дали е от датчика или не и бързах да го сменя за да видя резултатете и почнах да отвъртам маркучите на водата топли, е.. малко се поизгорях но имаше защо. Веднага след смяната стрелката се покачи и като направих 2 3 кръкчета на квартала се установи на средата . Нема такава радост :) Та този датчик се намира на охлюва от долу под него . Успех!
Изображение
Колата е за каранье, а жената за ебанье.

Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от terminatoro » 15 юни 2007, 11:20

мерси много колега.Са остава само да заделя кинти че нещо сам 99% банкрутирал,знаеш как е с "нова" каляска :shock:

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

Мнение от веден » 19 юни 2007, 23:25

При мен стрелката стои малко под средата на скалата а перката ми се включва чак на буквата N

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 20 юни 2007, 09:43

А антифриза ти как е?
Изображение

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта