Проблем със стартера или тоци?

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
Adobe
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 08 окт 2006, 19:14
Модел на автомобила: Fiesta zetec 1.25 petrol / 2002
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблем със стартера или тоци?

Мнение от Adobe » 25 май 2007, 21:44

Привет, имам следният проблем:
Колата е Форд Орион 1.3 бензин /обикновен карбуратор/.
Въртиш клуча и колета на пали, бендикса не се чува да изхвърля, никакви признаци на чаткане и т.н.; отидох взех цял стартер както си е пакет с превключватела смених превключватела само и запали, да обаче не за дълго след час тръгвам и пак въртиш ключа и никав признак.
Земам аз един кабел чат на +а и на контрола на превключвател направи дзън и запали.
Предполагам има някаде проблем с някои кабел и се губат тоци, някои да помогне с няква идея. Само да кажа че рециклирах и самият стартер и тои си варти не е от него проблема а сега вече не е и от превкючватела.
Дайте няква идея.

Благодаря предварително!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем със стартера или тоци?

Мнение от cocoff » 25 май 2007, 21:57

Adobe написа:Дайте няква идея.
Идеята си я имаш и причината знаеш... Фащай чука и това е :) :)
П.П. Честит резервен стартер :P

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Мнение от synthez 3D » 25 май 2007, 22:30

Предполагам,че не си си отварял контактния ключ,за да измериш дали подава напрежение към стартера.Понеже съм имал подобен случай,мога да ти дам съвет да започнеш от там.От годините на употреба,пътечките,които са вътре в цилиндричния ел. ключ от задната страна на секретния механизъм,се износват и издълбават ,което води до отказ да подават контакт.Хубавото е,че този ключ се намира на лесно място и се стига без много разглобяване.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 25 май 2007, 22:33

отварянето на корите на таблото, е напълно ненужно и безмисленно..

Замери клема 50 на стартера. :wink:
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
Adobe
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 08 окт 2006, 19:14
Модел на автомобила: Fiesta zetec 1.25 petrol / 2002
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Adobe » 25 май 2007, 22:48

Ами мерих ги на контактния клуч има разлика когато е на контакт и когато не е, не че знам какви трябва да са стойностите, но определено има.
Коя е точно тази клама 50 и как точно да замера, би ли ми обяснил ?

Благодаря!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 26 май 2007, 01:05

Развиваш болтовете на стартера почистваш ги, завиваш ги наново и проблема временно изчезва. Има го при всички Ескорти от този период.

Потребителски аватар
Adobe
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 08 окт 2006, 19:14
Модел на автомобила: Fiesta zetec 1.25 petrol / 2002
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Adobe » 26 май 2007, 12:32

Ами съмнявам се да е от това проблема с едно почистване само, един ден се счупих да го разглобявам и чиста така че този вариант отпада.
Благодаря за мнението разбира се!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 26 май 2007, 13:16

Какво още се чудиш, бе, човек? Щом след директно подаване на ток ти пали...От ключа до стартера е 1-2 м. жица - там търси! Виж си и клемите на батерията.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 82 госта