Страница 1 от 1
проблем с фаровете на ФОКУС
Публикувано: 13 юни 2007, 19:42
от lubbo06

Моля,колеги даите някъв съвет за фаровете на ФОКУСА
пускам ги и почва да пуши някаде под волана след няколко секунди.
Може ли някои да каже евентоално от какво е
реле ли,от ключали е нямам идея .Благодаря предварително.
Публикувано: 14 юни 2007, 08:35
от DTM
Добре дошъл във форума, виж тая тема ->
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=9560" onclick="window.open(this.href);return false; като за начало. Отивай в някой сервиз с еладжий или в МП защото работата с тоците е сериозна. Да не се наложи смяна на цялата инсталация.
Публикувано: 14 юни 2007, 14:29
от kostalav
Карай по възможност без фарове и отивай на електричар по-скоро да погледне къде е проблема.
Дано да са прегорели изолациите само на кабелите за фаровете ти, но ми се струва, че и при теб ще трябва да се сваля таблото, което не е евтино, но го направи или в Мото-Пфое или при човек на който може да се довериш напълно, за да няма после отново пушилка, а недай си боже и пожар.
Успех и дано е малка белята, но със сигурност е станала вече!
Публикувано: 14 юни 2007, 14:50
от cocoff
Дръж си пожарогасителя под ръка!
Публикувано: 03 юли 2007, 21:29
от lubbo06

Xодих в МП и ми казаха че е изгоряла инсталацията, и 1200лв.
ще ме оправят за смяна получавало се от менте бушон.
Плух си на рацете аджаба да вида какво толкова е изгоряло,
смених бошона и жсичко е ОК.,нямаше ништичко изгоряло.
Очаквам вашите мнения по вапроса , благодарности.
Публикувано: 03 юли 2007, 21:45
от kEFi
lubbo06 написа:
Xодих в МП и ми казаха че е изгоряла инсталацията, и 1200лв.
ще ме оправят за смяна получавало се от менте бушон.
Плух си на рацете аджаба да вида какво толкова е изгоряло,
смених бошона и жсичко е ОК.,нямаше ништичко изгоряло.
Очаквам вашите мнения по вапроса , благодарности.
Ами....моето мнение: кучетата си лаят, кервана си върви...в смисъл подобно "решение" на специалистите от МП и не само там, е най-логичното от тяхна гледна точка - все пак става въпрос за печелене на пари, при това без да си мръднат пръст ( смяната на твоя бушон щеше да ти струва въпросните пари)....
Публикувано: 03 юли 2007, 22:56
от debug
Аз бих свалил пластмасата под волана (тази, на която е капачето за бушоните), после бих свалил и ключа на фаровете да огледам за нагорели конектори, кабели - за всеки случай. Че ако не дай се боже се стигне до смяна на инсталация парите хич не са малко. Процедурата хич не е сложна, трябва ти само една отверка-кръстачка и 30 минути.
Публикувано: 04 юли 2007, 08:57
от Dundee
Направи си контролен оглед на инсталацията. Щом е пушило от някъде, значи има голяма вероятност нещо да е нагоряло. Дано не е някой сноп с кабели - може да се стопят изолациите и да се допрат оголените жички. Ей тогава вече става мазало, може да си спретнеш истински пожар. За да няма изненади огледай добре местата в близост до източника на пушека.
Публикувано: 04 юли 2007, 10:41
от kostalav
Приятелю,
бушоните не пушат! Внимавай много с колата и гледай да не я караш докато не си 100 % сигурен в изправността и.
Застрахователите не изплащат щети при неизправно МПС!
Успех и късмет, макар, че в твоя случай не бих разчитал само на него.
п.п. Цитат от мнението на човека пуснал темата: "Моля,колеги даите някъв съвет за фаровете на ФОКУСА
пускам ги и почва да пуши някаде под волана след няколко секунди.
Може ли някои да каже евентоално от какво е
реле ли,от ключали е нямам идея..." Аз разбрах, че това не е еднократно изпушване, а постоянно при всяко включване на фаровете. Ако е така, както го разбирам и е написано, няма как да е от 1 бушон, освен ако той се сменя, пак изпушва, пак се сменя, пак изпушва и т.н., но при изгарянето му фаровете няма да светят, а явно човека си има фарове+пушек. Заради това си мисля, че проблема не е само в бушона.
При мен бушони са гърмели и пушек не съм имал. Само едно цъкване. Явно от прегарянето на жичката. А ако пушат и се споява пластмасата, то бушона не е оригинален или е дефектен, което си е почти равностойно на това да нямаш бушон!
Публикувано: 04 юли 2007, 12:53
от ewgeny
Пушат бушоните пич. Аз така се чудех как да сменя бушон, след като пластмасата му се беше разтопила и разляла в дупките. Даже и таблото ми изпуши, и се наложи да правя ключа за фарове и чистачки. Така че да знаеш, че и такива неща стават.
Публикувано: 28 ное 2007, 15:28
от lan
Ще използвам темата, макар, че е стара да питам нормално ли е на фокуса отдолу вдясно от педала на газта да е доста топло (сигурно близо 50 градуса), това го наблюдавах при дълъг път, при над 100-120 км/ч.
Публикувано: 28 ное 2007, 17:12
от debug
Вдясно от педала на газта са радиатора на парното и питата на климатика. Евентуално от там може да се загрява.
Публикувано: 30 ное 2007, 01:54
от Redman
Е... хайде и аз да попитам,за да не отварям нова тема, защо е топло точно до ръчната отдясно (към пасажера) ? Колата е карана не повече от 15 мин. и вече грее порядъчно...
Публикувано: 30 ное 2007, 11:24
от kEFi
...щото от там минават въздуховоди от парното или съществува възможност за циркулация на топлия въздух. По тази причина на мен постоянно ми горят бутоните за ел.стъклата (на ескорта)...