Страница 1 от 1
					
				Отоплението ми на предно стъкло неработи
				Публикувано: 22 яну 2005, 16:13
				от aaleks
				така я купих. С две думи: минусът влиза в горния край на стъклото и на долния край трябва да излезе този минус, а той не излиза или въобще не е влизъл. Така мен ме интересава някой знаели къде точно и как да стигна до горната връзката между стъклото и кабела /кабелни обувки/, отдолу го видях "изхода", всичко е наред. Предполагам, че принципът на действие на нагревателя е същия както при задното стъкло, паралелно свързване на всички жички и доста голяма консумация/ колкото къси и дълги заедно, че и повече, може би има нема 200-300W/, все пак за кратко време трябва да размрази не малка площ.
			 
			
					
				
				Публикувано: 22 яну 2005, 19:28
				от greek
				И при мен има някаква такава джаджа за предното стъкло включвам я от таблото тя светва след 2-3 минути изгасва ,ама не забелязвам нещо да се случва 

 
			
					
				
				Публикувано: 22 яну 2005, 20:25
				от aaleks
				То е с реле за време, само изключва се след 3-4 мин., значи и при теб има проблем /и той май е същия/. С поред мойте разсъждения, при включване на задно отопление /съответно или на предно/ се променя звукът на двигателя /щото генератора се натоварва -200W не са майтап при 14 V/, така че ако работеше ще ше да го усетиш по звука на двигателя. 

 
			
					
				
				Публикувано: 23 яну 2005, 00:26
				от cossy
				Aз знам, че се изключва за да не се стопят жичките. Може и да бъркам 

 Колкото до проблема ти, ако е прекъсната някъде мрежата може ли това да ти е проблема, някое нагревателче... знам ли?
 
			
					
				
				Публикувано: 23 яну 2005, 15:06
				от aaleks
				Предполагам, че принципът на действие на нагревателя е същия както при задното стъкло, паралелно свързване на всички жички
Ако една жичка или две или повече прекъснат другите трябва да работят, 
ако е паралелно свързване /както е при задните жички/. А при такава мощност 200W и 14V това си е направо ~14А и затова си мисля, че е паралелно свързване т.е. всяка жичка е сама за себе си, но ако прекъсне един от двата захранващи проводника тогава се получава моят проблем /а май и на други, но не е сигурно трябва да се провери/. 
За това търся другия край, надявайки се, че там е проблема и да го оправя.
Малко вероятно 
НО, АКО жичките са последователно свързани една да прекъсне и става плаче майката 

 . А аз имам няколко цънки /пукнатинки/ на стъклото и те може да са виновни за този мой проблем само при последователно свързване.
 
			
					
				
				Публикувано: 24 яну 2005, 12:13
				от ivboje
				някъде съм чел че е на секции(нагревателя).
			 
			
					
				
				Публикувано: 24 яну 2005, 12:28
				от ivboje
				на две секции е нагревателя - лява и дясна - включени са с куплонги под кората на чистачките - двете секции работят паралелно(вътре как са вързани незнам) през отделни бушони са и са вързани на едно реле(+таймер), така че ако управлението е наред трябва поне нещо да работи(топли).Ако нищо не дава признаци на живот - проследи цялата верига. Аз имам сходен проблем - страничните огледала които са вързани по сходен начин - едното работи(нагрява осезаемо) другото не ще 

 
			
					
				
				Публикувано: 24 яну 2005, 13:24
				от aaleks
				Така мен ме интересава някой знаели къде точно и как да стигна до горната връзката между стъклото и кабела /кабелни обувки/, отдолу го видях "изхода", всичко е наред. 
 
			
					
				
				Публикувано: 07 фев 2005, 15:33
				от Stoyan_5
				Според моите скромни познания, мисля, че това не е точно отопление на предното стъкло.
Да има страхотно натоварване, ама не размразява стъклото.
По-скоро може да има нагреватели на предното стъкло само на местата където в нормално положение стоят чистачките, за да не се залепят при влажно и мразовито време.
Иначе трябва да се виждат реотаните на предното стъкло или поне да топят на ивици.
На този същия бутон са свързани нагревателите на страничните огледала.
При мен едното е сменявано и естествено няма реотан.
			 
			
					
				
				Публикувано: 09 фев 2005, 00:58
				от aaleks
				Преди време с този бутон, през крушка 21+5W подавах възбуждане на генератора/алтернатор имах повреда в плочката/реле-регулатор, и от буксата “6” под предната решетка вземах  захранване/плюс  от точка “1” която се захранва от бутона за отопление на стъклото/огледалата при мен не/. На другия край “2” има постояна маса от “3” която би трябвало да влезе в стъклото,но невиждам къде точно е свързан със съклото както е при “1”/от стъклото стърчи метална обувка "мъжко"/, само се вижда, че влиза под стъклото и до там??? Интересуваме къде се намира шиб@ната точка “5”? Май не е там горе, защото свалих отвътре станичната пласмаса и само маркучето за задния джам и антена, друго не видях.
  Нагревателя на предното стъкло се вижда, тънки/по-тънки от косъм/ вълнообразни жички.
			 
			
					
				
				Публикувано: 11 фев 2005, 12:04
				от ivboje
				според схемите за окабеляване(по Ford TIS) свързването е с две букси "6" отляво и отдясно долу на стъклото - под решетката на чистачките. Аз нямам подгряване и естествено не съм си превил труда да проверявам дали е така, но се съмнявам в ТИС-а да лъжат( има перфектни схеми - да отбележа ако не си го ползвал 

 )
 
			
					
				
				Публикувано: 11 фев 2005, 22:23
				от aaleks
				Вярно е, че не съм отварял другата част от решетката. Ще го направя още утре  

 , дано там е проблема  

 Благодаря  - а каде е този ТИС.
 
			
					
				
				Публикувано: 12 фев 2005, 10:58
				от ivboje
				можеш да го изтеглиш от тук 
http://store1.data.bg/tco/ford/TIS/" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			
					
				
				Публикувано: 12 фев 2005, 11:27
				от aaleks
				На ограничен достъп съм /350Мв -15лв./, за това него тегля!  

 
			
					
				
				Публикувано: 19 фев 2005, 19:27
				от aaleks
				ivboje:
на две секции е нагревателя - лява и дясна - включени са с куплонги под кората на чистачките - двете секции работят паралелно
според схемите за окабеляване(по Ford TIS) свързването е с две букси "6" отляво и отдясно долу на стъклото - под решетката на чистачките.
ivboje се оказа прав : разделениса на две секции, лошото е че и двете не работят. 
Преди час завърших търсенето на позиция "5" от чертежа ми по горе, и се оказа че си е точно там и на втората секция позиция "5" е от другата противоположна страна. Но какво от това проблема се оказа навътре в стъклото  

 , не поправимо освен  

 500лв. и съм щаслив!
А и си поразвалих горната гумена лайсна на джама. 
Така, че имали побеляло на няколко места по тъмната ивица на стъклото отгоре или отдолу /при мен отгоре/ не си разбутвайте опечените гумени лайсни за да търсите подобен проблем, НЯМА СМИСЪЛ!  
 
			 
			
					
				
				Публикувано: 19 фев 2005, 19:58
				от ivboje
				ако имаш каско педизвикай "застрахователно събитие" - трябва да ти го сменят със същото като старото стъкло 

 
			
					
				
				Публикувано: 01 сеп 2006, 21:24
				от веден
				На мен пък в сервиз ми обясниха , че нагревателя на предното стъкло е с далеч по-малка мощност от този на задното и заова не могат да се наблюдават силни ефекти от работата му както отзад. Аз се опитвах да го включвам няколко пъти но така и не останах с категоричното мнение че работи. Лампичката на бутона свети но двигателя изобщо не се товари . Впоследствие престанах да се занимавам  с него още повече че позволява включване само при работещ двигател.
			 
			
					
				
				Публикувано: 02 сеп 2006, 12:11
				от The seven
				Не знам дали е с по-малка мощност, но реотаните са много по на гъсто, така че трябва да има осезаем ефект. Поне при мене е така. Друг е въпроса че не всички работят 

 . Ново стъкло обаче е над разумната цена която бих платил за такова. И на етапа си карам така.
 
			
					
				
				Публикувано: 04 сеп 2006, 22:11
				от DEZNAM
				Незнам на моита сиера  направо ми топи бошона  за  20 мин го няма  нз от каде дава касо и треа да гледам на някои да му се е случвал този проблем  а и да ме извините за правописните грешки 
 
  