Страница 1 от 1

Проблем !

Публикувано: 19 юни 2007, 19:04
от retryyy
Значи карах колата в дъжда и ми се намокри динамото и ми изгоря и го смених зех чисто ново и както го сложих и саму ми свети лампичката на таплото че не зарежда акомулатора апък пробвахме зарежда и ел стуклата нещо ми се прецака откакто смених денамото нещат да се затварят сами като натисна копчето 2 пъти тря сам ги затварям като задуржам копчето

Публикувано: 19 юни 2007, 22:16
от shmitc
Проблема не е от алтернатора ти,а от инсталацията в последствие изгарянето на предния може би.Така че провери си букси и кабели по таблото да не би да са нагорели.

Публикувано: 20 юни 2007, 12:36
от retryyy
съмнява ма да е от кабелите защото понякога работи понякога не

Публикувано: 20 юни 2007, 13:43
от ewgeny
Абе всичко е от майсторите. То може и твойто динамо да не е изгоряло, ама ....... айде, така да бъде

Публикувано: 20 юни 2007, 16:54
от shmitc
retryyy написа:съмнява ма да е от кабелите защото понякога работи понякога не
Еми,тогава си провери буксите да не би да не дават добър контакт,щом от време на време ти работи

Публикувано: 21 юни 2007, 19:00
от retryyy
не проблема е саму във дясното стукло не се затваря като натиснеш копчето 2 път не е от копчето защото и от шофиорската врата като го натисна 2 пъти и не става трябва да го държиш докато не се затвори и нали от кличовете можеш да дигаш стъклата сички се затварят саму предното дясно не ако някои има идеи и знае от кво е нека пиши благодаря ви предварително :wink:

Публикувано: 21 юни 2007, 22:26
от libra
retryyy написа:не проблема е саму във дясното стукло не се затваря като натиснеш копчето 2 път не е от копчето защото и от шофиорската врата като го натисна 2 пъти и не става трябва да го държиш докато не се затвори и нали от кличовете можеш да дигаш стъклата сички се затварят саму предното дясно не ако някои има идеи и знае от кво е нека пиши благодаря ви предварително :wink:
Здравей колега,
когато се откача акумулатор или стане късо съединение, стъклата после трябва да се "обучат". Пробвай да задържиш копчето за няколко секунди след като е стигнало крайно(горно) положение, мисля, че ще се реши проблема.
Поздрави

Публикувано: 22 юни 2007, 17:13
от retryyy
а някои знае ли защо м исвети лампичката на таблото че не зарежда а пък аз пробвах зарежда бях до мото фое 50 лв искат саму да е сложат на компютара

Публикувано: 22 юни 2007, 20:34
от cocoff
Колко волта има в акумулатора без да работи колата?
Колко волта прави алтернатора на празен ход?
А на 1500-2000 оборота с включени дълги, духалки и реотани на стъклата?

Публикувано: 22 юни 2007, 20:47
от retryyy
сичко си е нормално правахме

Публикувано: 22 юни 2007, 21:22
от revmata
ПОЯСНИ как го мериш.НЯМА логика да рабои и лампата да свети ярко,освен ако клема D плюс е излязла и е опряла на маса,а същото да се самовъзбужда и така да работи.Е- освен ако има ,,удурма,,

Публикувано: 22 юни 2007, 22:01
от retryyy
значи проблема се появи откакто смених денамото на колата измервам го с електронен уред сичко си е точно а лампичката на таблото свети като запаля колата и след около 10 - 20 секунди светва лампичката на акумолатора

Публикувано: 22 юни 2007, 22:29
от revmata
погледни ,къде е кабела d плюс.Когато запалиш двигателя и същото се появи ИЗВАДИ клемата d плюс.Лампата трябва да угасне,ако не имаш друг дефект.ЗАЩОТО кое ще ти сигнализира че динамото е наред.Не може постоянно да го мериш с мултицет

Публикувано: 23 юни 2007, 14:02
от cocoff
retryyy написа: ...сичко си е точно ...
Според мен проблемът е точно в това :) , че всичко е точно, но според теб. А дай данните да видим според нас как е :D
Няколко глави са повече от една(поне като бройка)...

Публикувано: 23 юни 2007, 14:46
от retryyy
cocoff написа:
retryyy написа: ...сичко си е точно ...
Според мен проблемът е точно в това :) , че всичко е точно, но според теб. А дай данните да видим според нас как е :D
Няколко глави са повече от една(поне като бройка)...
да прав си после ще ги запиша и ще ги дам за стъклата благодаря това стана упраиха се :roll: