Страница 1 от 1
Проблем с датчика за бензина!
Публикувано: 17 юли 2007, 13:18
от ptashkov
Значи колата ми е Орион '92 г. 1.8 16 V пълна инжекция, и е оборудвана с газова уредба! Периодично я карам и на бензин, но вчера след като превключих на бензин и колата направо спря да върви, като превключих пак на газ-няма проблеми, но на бензин не искаше, въпреки че датчика показваше , че резервоара е пълен на 2/3! Налях няколко литра бензин и се оправи. Помислих че е от датчика, но днес отворихме резервоара и се оказа че той наистина си е пълен с 2/3 бензин, след което датчика започна да показва , че е абсолютно празен!
Някой може ли да даде съвет от какво може да е това, тъй като вчера показваше точно, но колата не вървеша, а днес показва , че резервоара е празен , въпреки че е пълен на 2/3?

Публикувано: 17 юли 2007, 16:06
от traqn_savov
помпа, дюзи, и така на татъка
Публикувано: 17 юли 2007, 16:59
от ptashkov
Пропуснах да спомена , че помпата е сменяна скоро и си работи! Като дам на контакт се чува!
Някакави други предположения?
Re: Проблем с датчика за бензина!
Публикувано: 17 юли 2007, 22:02
от petkoff_pl
ptashkov написа: ...... Периодично я карам и на бензин, но вчера след като превключих на бензин и колата направо спря да върви, като превключих пак на газ-няма проблеми, но на бензин не искаше.....
Значи при мен имаше този проблем по едно време изведнъж спря да върви на бензин. Около 6 м преди това бях сменил бензиновият филтър не че правеше проблеми но от вън беше ръждив ( беше си Моторкрафт така беше дошла от Швеицария) сложих някъкъв БОШ. Естествено като спря да върви на бензин отново смених филтъра но този път с оригинален от МП. За момент се оправи но после пак същата баница от четене във форума и съвети разбрах че като я караш само на газ найстина от време на време трябва да караш и на бензин с тази разлика че карането трябва да е над 4000 оборота за да се продуха ( при мен така се оправи). Така че от време на време за няколко километра я карам със 90-100 км/ч на 3 предавка яко рев на двигателя 4000 -4500 оборота ама след това нямам проблеми

Публикувано: 19 юли 2007, 15:01
от ptashkov
Значи проблема продалжава да го има-но забелязах още нещо, което не знам какво е-като дам на контакт, помпата заработва и изключва след 3-4 секунди и след още една две секунди се чува някакво зумерче да изпипква от таблото и това е точно откогато се появи тоя проблем с датчика! И след като запаля периодично през някакъв интервал продължава да изпипква по един път!
Някой знае ли какво е това, което изпипква?
Публикувано: 19 юли 2007, 21:05
от revmata
Оправиш ли си колата те съветвам да си намериш по-нов модел газово/с автоматично превключване на газта/.Така ще спестиш много ядове и пари
Публикувано: 21 юли 2007, 10:48
от ptashkov
Относно газовото-моето автоматично си обръща на газ някъде около 1700 оборота! Колата няма проблем, когато е на газ, но аз обичам при по-рискови изпреварвания да ги правя на бензин, че колата се ускорява по-бързо, но откакто се появи тоя проблем с датчика на бензина и това изпипкване, когато превключа на бензин колата направо спира да върви, а резервоара е пълен повече от половината!
Ако някой е имал подобен проблем и знае как се разрешава да пише!
Предварително благодаря на отзовалите се!

Публикувано: 22 юли 2007, 22:46
от revmata
КАЗВАМ ТИ ГОкакто го знам.Измерва се налягането.в резултат на което се сменя помпа или филтър.Другото е запушване на дюзи-там вече се прочистват с ултразвук,но незнам колко е сполучливо.Дано е по малкото