Как да си сменя крушките на фаровете
- PUTER
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 17 фев 2005, 23:11
- Модел на автомобила: Американското Мондео (powered by DURATEC)
- Местоположение: Out of the country
- Status: Извън линия
Как да си сменя крушките на фаровете
Колата ми е Форд Contour(американска версия на Мондео).Не съм много сигурен но май е МК2(98-ма).Върпосът ми е как да си сменя крушките на късите светлини на фаровете.Опитах да ги въртя на някъде ама ... нищо не става-не помръдват
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ти опитвал ли си да обесниш, нещо на някого само с писане!
Защо всеки изска, а не се чуства длъжен първо да помогне.
Пич не се сърди, това тук не е сервиз, не сме на заплата така, че .........
А може и да не знаем как да ти помогнем /за 22 часа/, не сме Господ /поне аз/!
Защо всеки изска, а не се чуства длъжен първо да помогне.
Пич не се сърди, това тук не е сервиз, не сме на заплата така, че .........
А може и да не знаем как да ти помогнем /за 22 часа/, не сме Господ /поне аз/!
Небойте се роби Спартак е с вас!
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
За съжаление е така както казва aaleks Малко са активните във форума, но за сметка на това сме сплотени Радвам се, че си решил проблема с крушките, но все пак в България се карат доста рядко американски коли и от форума нямаме достатъчно опит с т акива. Ако имаш проблеми мога да те свържа с един човек който се интересува доста от американски автомобили (в момента работи по два Мустанга ).
- PUTER
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 17 фев 2005, 23:11
- Модел на автомобила: Американското Мондео (powered by DURATEC)
- Местоположение: Out of the country
- Status: Извън линия
Аз всеки ден преглеждам няколко форума,така че не се притеснявайте тук съм.cossy написа:За съжаление е така както казва aaleks Малко са активните във форума, но за сметка на това сме сплотени Радвам се, че си решил проблема с крушките, но все пак в България се карат доста рядко американски коли и от форума нямаме достатъчно опит с т акива. Ако имаш проблеми мога да те свържа с един човек който се интересува доста от американски автомобили (в момента работи по два Мустанга ).
Относно колата ми.Колко е американска и колко е европейска... мога да обясня.
1. Всичко без задни стопове - Мондео МК2
2. Двигател 2.5 V6 24v Duratec,който си е изцяло немски мотор и също се слага на Мондео МК2.
3.Интериор....не съм се загледал,но мисля че пак са абсолютно еднавки
Така че смятайте ме че карам Мондео МК2 98-ма
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Добра кола Особено двигателя! Колко ти харчи ако не е тайна? Най-добре пусни една тема в "Моята кола"
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Виждам, че има такава тема...
Чувствам се доста неудобно, но днес сутринта ми светна на контролното тъбло челвената лампа на контролното табло - изгоряла крушка на къси за левия фар.
Е добрата новина е че работи контролното табло...
Не е болка за умиране - добре знам на предишната кола (рено) съм я сменял 100 пъти както се казва за норматив, но на мондеото ми е сефте половин час се опитвах да видя как се отваря фара (да не говорим, че едвам бъркаш между него и акомулатора).
Някой може ли да ми каже как да отворя фара за да си сменя крушката?
Чувствам се доста неудобно, но днес сутринта ми светна на контролното тъбло челвената лампа на контролното табло - изгоряла крушка на къси за левия фар.
Е добрата новина е че работи контролното табло...
Не е болка за умиране - добре знам на предишната кола (рено) съм я сменял 100 пъти както се казва за норматив, но на мондеото ми е сефте половин час се опитвах да видя как се отваря фара (да не говорим, че едвам бъркаш между него и акомулатора).
Някой може ли да ми каже как да отворя фара за да си сменя крушката?
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сам си питам сам си отговарям !
разбрах защо всеки казва не си взимай форд!
леле то, за да смениш една крушка ти си разказва играта.
има два вариана:
1. ако имаш повече инструменти - сваляш цялото тяло на фара и от там е лесно - той, както е редно има капачка на гърба хванат с щипка - вдигаш я капачката пада и на там всеки знае....(нека фордаджиите ми обяснят как се прави на път!)
2. Не сваляш фар, защот се е случило някъде посред България, през нощта и т.н. тогава си изкълчваш ръцете да бръкнеш между акумулатора и фара. Трябва да си видял конструкцията на закрепването на капачката на светло защото.... Така да предполежим, че си го правил вече и знаеш, че трябва да напипаш металната скоба и да я дръпнеш нагоре за да се освободи капачката. Правиш го - тя лесно се сваля. После опипом! откачаш крушката, внимателно слагаш новата, пак опипом я закрепваш в гнездото на фара - не е трудно.
И сега идва кошмарът да закачиш капачката!
Е това ако някой го е правил знае за какво говоря!
Идиотската метална скоба трябва едновременно да се натисне надолу и да се издърпа за да се закачи за капака .... пробвахте ли ? Голям Купон! С ръка НЕ става! (който усппе има бира! ) На тъмно пък - съвсем! Псуваш няколко минути докато не решиш да пробваш друг начин....
Използваш тясното пространство между фара и металната планка над него, през което се вижда металната скоба. Там започваш опити да я наместиш с отверка - трябва да е дълга и с широка прадна част иначе .... изплъзва се и си разраняваш ръцете по острите ръбове на фара. Тогава минаваш на гаечен ключ дълък и тесен - 13-ка - хващаш удобно буташ и натискаш надолу. И става.
Ако можех да подложа на идиота измислил тази система на този инквизиция!
Само за сведение на предходната ми кола - рено - сменях крушка под 30 сек. и без никакъв инструмент!
разбрах защо всеки казва не си взимай форд!
леле то, за да смениш една крушка ти си разказва играта.
има два вариана:
1. ако имаш повече инструменти - сваляш цялото тяло на фара и от там е лесно - той, както е редно има капачка на гърба хванат с щипка - вдигаш я капачката пада и на там всеки знае....(нека фордаджиите ми обяснят как се прави на път!)
2. Не сваляш фар, защот се е случило някъде посред България, през нощта и т.н. тогава си изкълчваш ръцете да бръкнеш между акумулатора и фара. Трябва да си видял конструкцията на закрепването на капачката на светло защото.... Така да предполежим, че си го правил вече и знаеш, че трябва да напипаш металната скоба и да я дръпнеш нагоре за да се освободи капачката. Правиш го - тя лесно се сваля. После опипом! откачаш крушката, внимателно слагаш новата, пак опипом я закрепваш в гнездото на фара - не е трудно.
И сега идва кошмарът да закачиш капачката!
Е това ако някой го е правил знае за какво говоря!
Идиотската метална скоба трябва едновременно да се натисне надолу и да се издърпа за да се закачи за капака .... пробвахте ли ? Голям Купон! С ръка НЕ става! (който усппе има бира! ) На тъмно пък - съвсем! Псуваш няколко минути докато не решиш да пробваш друг начин....
Използваш тясното пространство между фара и металната планка над него, през което се вижда металната скоба. Там започваш опити да я наместиш с отверка - трябва да е дълга и с широка прадна част иначе .... изплъзва се и си разраняваш ръцете по острите ръбове на фара. Тогава минаваш на гаечен ключ дълък и тесен - 13-ка - хващаш удобно буташ и натискаш надолу. И става.
Ако можех да подложа на идиота измислил тази система на този инквизиция!
Само за сведение на предходната ми кола - рено - сменях крушка под 30 сек. и без никакъв инструмент!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта