Как да си сменя крушките на фаровете

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
PUTER
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 17 фев 2005, 23:11
Модел на автомобила: Американското Мондео (powered by DURATEC)
Местоположение: Out of the country
Status: Извън линия

Как да си сменя крушките на фаровете

Мнение от PUTER » 17 фев 2005, 23:31

Колата ми е Форд Contour(американска версия на Мондео).Не съм много сигурен но май е МК2(98-ма).Върпосът ми е как да си сменя крушките на късите светлини на фаровете.Опитах да ги въртя на някъде ама ... нищо не става-не помръдват :arrow:

Потребителски аватар
PUTER
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 17 фев 2005, 23:11
Модел на автомобила: Американското Мондео (powered by DURATEC)
Местоположение: Out of the country
Status: Извън линия

Мнение от PUTER » 18 фев 2005, 21:32

Абе хора защо никой не пише в тоя форум..аз си ги смених(изкарах целия фар) и стана работата :roll:

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 19 фев 2005, 11:44

Ти опитвал ли си да обесниш, нещо на някого само с писане!
Защо всеки изска, а не се чуства длъжен първо да помогне.
Пич не се сърди, това тук не е сервиз, не сме на заплата така, че ......... :evil:
А може и да не знаем как да ти помогнем /за 22 часа/, не сме Господ /поне аз/!
:evil:
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
PUTER
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 17 фев 2005, 23:11
Модел на автомобила: Американското Мондео (powered by DURATEC)
Местоположение: Out of the country
Status: Извън линия

Мнение от PUTER » 19 фев 2005, 19:07

Мисълта ми не беше дали си на заплата или не,а това че почти никой не пише в тоя форум...което ме учудва,като гледам че има регистрирани доста потребители :wink:

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 19 фев 2005, 19:41

Да така е, като всеки влиза-регистрира чете-пита и изчезва докато не му потрябва пак нещо. Ако всеки така прави няма да има кой да ни помага!
Бих/ме/ се радвал ако по-често ни посещаваш и ни помагаш с каквото можеш!
:)
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 20 фев 2005, 00:24

За съжаление е така както казва aaleks :cry: Малко са активните във форума, но за сметка на това сме сплотени ;) Радвам се, че си решил проблема с крушките, но все пак в България се карат доста рядко американски коли и от форума нямаме достатъчно опит с т акива. Ако имаш проблеми мога да те свържа с един човек който се интересува доста от американски автомобили (в момента работи по два Мустанга ;) ).

Потребителски аватар
PUTER
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 17 фев 2005, 23:11
Модел на автомобила: Американското Мондео (powered by DURATEC)
Местоположение: Out of the country
Status: Извън линия

Мнение от PUTER » 20 фев 2005, 07:58

cossy написа:За съжаление е така както казва aaleks :cry: Малко са активните във форума, но за сметка на това сме сплотени ;) Радвам се, че си решил проблема с крушките, но все пак в България се карат доста рядко американски коли и от форума нямаме достатъчно опит с т акива. Ако имаш проблеми мога да те свържа с един човек който се интересува доста от американски автомобили (в момента работи по два Мустанга ;) ).
Аз всеки ден преглеждам няколко форума,така че не се притеснявайте тук съм.
Относно колата ми.Колко е американска и колко е европейска... мога да обясня.
1. Всичко без задни стопове - Мондео МК2
2. Двигател 2.5 V6 24v Duratec,който си е изцяло немски мотор и също се слага на Мондео МК2.
3.Интериор....не съм се загледал,но мисля че пак са абсолютно еднавки

Така че смятайте ме че карам Мондео МК2 98-ма :wink:

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 20 фев 2005, 12:32

Добра кола ;) Особено двигателя! Колко ти харчи ако не е тайна? Най-добре пусни една тема в "Моята кола"

Потребителски аватар
PUTER
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 17 фев 2005, 23:11
Модел на автомобила: Американското Мондео (powered by DURATEC)
Местоположение: Out of the country
Status: Извън линия

Мнение от PUTER » 20 фев 2005, 21:18

За да не става OFF TOPIC пиша последно за колата
Ще кача снимки след известно време,защото в момента е в процес на леки външни промени :wink:

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 04 окт 2005, 12:25

Виждам, че има такава тема...
Чувствам се доста неудобно, но днес сутринта ми светна на контролното тъбло челвената лампа на контролното табло - изгоряла крушка на къси за левия фар.
Е добрата новина е че работи контролното табло...
Не е болка за умиране - добре знам на предишната кола (рено) съм я сменял 100 пъти както се казва за норматив, но на мондеото ми е сефте половин час се опитвах да видя как се отваря фара (да не говорим, че едвам бъркаш между него и акомулатора).
Някой може ли да ми каже как да отворя фара за да си сменя крушката?

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 22 ное 2005, 11:39

Сам си питам сам си отговарям :D !

разбрах защо всеки казва не си взимай форд!
леле то, за да смениш една крушка ти си разказва играта.

има два вариана:
1. ако имаш повече инструменти - сваляш цялото тяло на фара и от там е лесно - той, както е редно има капачка на гърба хванат с щипка - вдигаш я капачката пада и на там всеки знае....(нека фордаджиите ми обяснят как се прави на път!)
2. Не сваляш фар, защот се е случило някъде посред България, през нощта и т.н. тогава си изкълчваш ръцете да бръкнеш между акумулатора и фара. Трябва да си видял конструкцията на закрепването на капачката на светло защото.... Така да предполежим, че си го правил вече и знаеш, че трябва да напипаш металната скоба и да я дръпнеш нагоре за да се освободи капачката. Правиш го - тя лесно се сваля. После опипом! откачаш крушката, внимателно слагаш новата, пак опипом я закрепваш в гнездото на фара - не е трудно.
И сега идва кошмарът да закачиш капачката!
Е това ако някой го е правил знае за какво говоря!
Идиотската метална скоба трябва едновременно да се натисне надолу и да се издърпа за да се закачи за капака .... пробвахте ли ? Голям Купон! С ръка НЕ става! (който усппе има бира! :D ) На тъмно пък - съвсем! Псуваш няколко минути докато не решиш да пробваш друг начин....
Използваш тясното пространство между фара и металната планка над него, през което се вижда металната скоба. Там започваш опити да я наместиш с отверка - трябва да е дълга и с широка прадна част иначе .... изплъзва се и си разраняваш ръцете по острите ръбове на фара. Тогава минаваш на гаечен ключ дълък и тесен - 13-ка - хващаш удобно буташ и натискаш надолу. И става.

Ако можех да подложа на идиота измислил тази система на този инквизиция! :D

Само за сведение на предходната ми кола - рено - сменях крушка под 30 сек. и без никакъв инструмент!

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 22 ное 2005, 12:46

Пропуснал съм питанката ти :oops: , това го преживях още със вземането на колцата - голема мъка си е. Май още някой беше питал ама бързо му отговориха или бързо сам се справи.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта