Контролна лампа за възд. възглавница
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 02 фев 2005, 10:58
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mark I, 1.6 Kombi
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Контролна лампа за възд. възглавница
От няколко дни контролната лампа на възд. възглавници присветва през 4-5 секунди по време на движение. На какво може да се дължи това? Колата е Мондео Комби 1.6 - 1994 г.
Предварително благодаря.
Предварително благодаря.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 02 фев 2005, 10:58
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mark I, 1.6 Kombi
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Намерих го
Тема свети лампата на airbag-a на Mondeo
Автор jrizov (непознат)
Някой знаели какъв може да е проблема ако свети лампата на таблото на airbag-a на Мондео 2.0 16V 136к.с. 94г.
Предварително Благодаря!!!
Автор valerko (Poznat
))
Значи за да ти свети лампата на еърбега това означава че той не работи в момента.Причината може да е на много места.Под таблото има платка която контролира еърбега и когато дадеш контакт тя тества системата и ако всичко е наред угасва.При мен светеше,но при мен и клаксона не работеше.Еърбега и клаксона са свързани посредством една машинка която е в волана и е с два куплунга.Вътре има лентов кабел с 5 жила.Две жила за еърбега и 3 за клаксона.При мен бяха прекъснати.Тази джаджа струва 82 лв.Няма как сменяш я.От нея ти зависи сигурността.Това е едното място.Може да не е там причината.Може да е в платката а може и да е в датчиците.Доколкото знам се намират в предната броня(не съм сигурен).Най добре си я закарай на майстор да я види защото и да е машинката не е за сам човека да я сменя,а и не подлежи на ремонт-само нова.
Автор brock (Mondeo 1.6 16V)
Закарай я да я вържат на компютър - той ще каже къде е проблема.
Само не се пробвай сам да бърникаш, защото си е опасно - все пак еърбега е зареден с пиропатрон който може да гръмне
Автор valerko (Poznat
))
Наистина има пиропатрон но той не гърми току така.Първо ако имаш знания можеш и сам да си провериш дали не е от волана. Изключи си акумулатора!!!!
За омпютрите какво да кажа?Аз мойта нали я закарах заради клаксона.Включи я големия майстор.Пусна там една тъпа програма и устаножи че всичко е наред и че не дава грешки.А се оказа че изобщо няма ни клаксон ни еърбег:))Да ги ....и майсторите.Четене му е майката.И ако наистина имаш познат майстор на когото да имаш доверие добре закарай я.Обаче едно съм разбрал-Нашенския майстор не ползва много компютър не защото не иска а защото няма толкова акъл.По лесно е да лумка с чука и да се тупа в гърдите какъв разбирач е а ако збърка и олее работата си има номера да прехвърли вината на теб или на произвелия частта.
Автор brock (Mondeo 1.6 16V)
Виж сега - не става въпрос да я вържеш към компютъра в къщи а към "ДИАГ" предназначен за ФОРД - не всеки може да си позволи да си купи такъв за няколко хиляди евро.
А еърбега си е опасен - може без да искаш да дадеш сигнал и дори при свален акумулатор да гръмне, защото системата има кондензатори които съхраняват ток известно време - докато в СПЕЦИАЛИЗИРАН сервиз имат уреди за разреждане на системата от остатъчния ток.
А какво значи да имаш знания??? Трябва да си механик и то ел. и много добре запознат с конкретната марка и модел автомобил. Ако човека беше такъв, надали щеше да пита тука - такаче недей да даваш идеи сам да си търси проблема по еърбега - може и да не гръмне, но може и да гръмне, а ако гръмне не се знае какви ще са пораженията по горкия човечец - ако е само счупен нос и някой друг "бушон" ще е добре
Автор Mondeo_AUT (минаващ)
Извън спора малко ще кажа, го имах същият проблем, колата е същата, ама 115 коня. та смених тая част дето струваше 82 лв. и след 1 седмица пак си светна лампата. След това смених частта още 3 пъти ама нали си беше в гаранция, лев не съм платил. Така че ходи в МФ да ти го пипнат.
И сега от време на време светва, особено, като променям положението на волана по време на шофиране, ама като изгася контакта, всичко е ок.
А от какво, един господ знае. Нямам представа
Автор valerko (Poznat
))
Значи аз го посъветвах така за да спести някой лев.Всички знаят какво е в Мото Пфое.Режат глави от кръста.Ако човека има познат ел.техник спокойно може да се справи.При мен беше същото.Mondeo_AUT е прав най често този номер става от въпросната част.Mondeo_AUT бих те посъветвал виж дали куплунгите на тази част са добре закрепени,защото като променяш положението на волана може да се издърпват куплунгите и да губи контакт.
Автор Sasho_Forda (непознат )
При мен се оказа от куплунзите на едни жълти кабели, които се намират под седалките. След като напръсках клемите с WD40 се оправи и от тогава не ми е светела лампата. По принцип лампата свети в някаква последователност и това е код по който може да се диагностицира точната повреда. При мен бяха тези кабели.


Тема свети лампата на airbag-a на Mondeo
Автор jrizov (непознат)
Някой знаели какъв може да е проблема ако свети лампата на таблото на airbag-a на Мондео 2.0 16V 136к.с. 94г.
Предварително Благодаря!!!
Автор valerko (Poznat

Значи за да ти свети лампата на еърбега това означава че той не работи в момента.Причината може да е на много места.Под таблото има платка която контролира еърбега и когато дадеш контакт тя тества системата и ако всичко е наред угасва.При мен светеше,но при мен и клаксона не работеше.Еърбега и клаксона са свързани посредством една машинка която е в волана и е с два куплунга.Вътре има лентов кабел с 5 жила.Две жила за еърбега и 3 за клаксона.При мен бяха прекъснати.Тази джаджа струва 82 лв.Няма как сменяш я.От нея ти зависи сигурността.Това е едното място.Може да не е там причината.Може да е в платката а може и да е в датчиците.Доколкото знам се намират в предната броня(не съм сигурен).Най добре си я закарай на майстор да я види защото и да е машинката не е за сам човека да я сменя,а и не подлежи на ремонт-само нова.
Автор brock (Mondeo 1.6 16V)
Закарай я да я вържат на компютър - той ще каже къде е проблема.
Само не се пробвай сам да бърникаш, защото си е опасно - все пак еърбега е зареден с пиропатрон който може да гръмне
Автор valerko (Poznat

Наистина има пиропатрон но той не гърми току така.Първо ако имаш знания можеш и сам да си провериш дали не е от волана. Изключи си акумулатора!!!!
За омпютрите какво да кажа?Аз мойта нали я закарах заради клаксона.Включи я големия майстор.Пусна там една тъпа програма и устаножи че всичко е наред и че не дава грешки.А се оказа че изобщо няма ни клаксон ни еърбег:))Да ги ....и майсторите.Четене му е майката.И ако наистина имаш познат майстор на когото да имаш доверие добре закарай я.Обаче едно съм разбрал-Нашенския майстор не ползва много компютър не защото не иска а защото няма толкова акъл.По лесно е да лумка с чука и да се тупа в гърдите какъв разбирач е а ако збърка и олее работата си има номера да прехвърли вината на теб или на произвелия частта.
Автор brock (Mondeo 1.6 16V)
Виж сега - не става въпрос да я вържеш към компютъра в къщи а към "ДИАГ" предназначен за ФОРД - не всеки може да си позволи да си купи такъв за няколко хиляди евро.
А еърбега си е опасен - може без да искаш да дадеш сигнал и дори при свален акумулатор да гръмне, защото системата има кондензатори които съхраняват ток известно време - докато в СПЕЦИАЛИЗИРАН сервиз имат уреди за разреждане на системата от остатъчния ток.
А какво значи да имаш знания??? Трябва да си механик и то ел. и много добре запознат с конкретната марка и модел автомобил. Ако човека беше такъв, надали щеше да пита тука - такаче недей да даваш идеи сам да си търси проблема по еърбега - може и да не гръмне, но може и да гръмне, а ако гръмне не се знае какви ще са пораженията по горкия човечец - ако е само счупен нос и някой друг "бушон" ще е добре
Автор Mondeo_AUT (минаващ)
Извън спора малко ще кажа, го имах същият проблем, колата е същата, ама 115 коня. та смених тая част дето струваше 82 лв. и след 1 седмица пак си светна лампата. След това смених частта още 3 пъти ама нали си беше в гаранция, лев не съм платил. Така че ходи в МФ да ти го пипнат.
И сега от време на време светва, особено, като променям положението на волана по време на шофиране, ама като изгася контакта, всичко е ок.
А от какво, един господ знае. Нямам представа
Автор valerko (Poznat

Значи аз го посъветвах така за да спести някой лев.Всички знаят какво е в Мото Пфое.Режат глави от кръста.Ако човека има познат ел.техник спокойно може да се справи.При мен беше същото.Mondeo_AUT е прав най често този номер става от въпросната част.Mondeo_AUT бих те посъветвал виж дали куплунгите на тази част са добре закрепени,защото като променяш положението на волана може да се издърпват куплунгите и да губи контакт.
Автор Sasho_Forda (непознат )
При мен се оказа от куплунзите на едни жълти кабели, които се намират под седалките. След като напръсках клемите с WD40 се оправи и от тогава не ми е светела лампата. По принцип лампата свети в някаква последователност и това е код по който може да се диагностицира точната повреда. При мен бяха тези кабели.

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 02 фев 2005, 10:58
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mark I, 1.6 Kombi
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 02 фев 2005, 10:58
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mark I, 1.6 Kombi
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Контролна лампа за възд. възглавница
Колега да попитам и аз нещо за лампата на еърбега. При мен светва 5 пъти и угасва, после пак така и това нещо постоянно. Свалих минуса от акумулатора и разкачих всички букси под предните седалки, напръсках клемите с контактен спрей, поизчаках малко и ги свързах отново, после включих акумулатора, но лампата продължава да мига както преди.....
Имам 4 еърбега в колата.....
Въпроса ми е при теб колко мигания бяха?
Имам 4 еърбега в колата.....
Въпроса ми е при теб колко мигания бяха?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта