Страница 1 от 1
вентилатор на ескорт 1.8 ТД 1и2 неработи само 3
Публикувано: 08 мар 2005, 13:31
от Jinxy
Някои да знае как се оправят скоростите на вентилатора и къде се намира изобщо той? Моят работи само на 3. И втори въпрос - има ли климатика филтър за входящия въздух и ако да къде се намира той?
Благодаря предварително..........
Публикувано: 08 мар 2005, 14:21
от cossy
Вероятно ти е изгоряло съпротивлението. За да се върти вентилатора с различна скорост (дефакто степените) се използват баластни сърптовления и обикновено най-използваните изгарят най-бързо. Моторчето се намира на много гадно място, точно под чистачките и е покрито с едно капаче за да не попадат листа и боклуци във вентилационната система (не, че не попадат, то няма филтър които да им попречи да влезнат отстрани, но това друга тема

). Та като го махнеш това капаче се вижда моторчето. То е с две лопаткови колела... или там както се казваха и между тях се намира проблема ти

Публикувано: 08 мар 2005, 14:37
от cossy
Самата дяволия при тази операция е махането на въпросното капаче. Сканирах ти едни неща, дано да са ти полезни

п.п. Първата страничка е най-долу... не знам защо се получи така

Благодаря..
Публикувано: 08 мар 2005, 16:58
от Jinxy
Благодаря ти много. Ще се пробвам тези дни да видим докаде ще я докарам...........
Публикувано: 08 мар 2005, 17:30
от cossy
Успех и да пишеш до къде си стигнал

Za klimatika
Публикувано: 09 мар 2005, 09:05
от Marin Malashev
Публикувано: 09 мар 2005, 09:28
от Jinxy
а би ли ме светнал къде да го търся този филтър??????
Все пак това е въпроса де

Публикувано: 09 мар 2005, 09:44
от Brock
Ескорта няма филтър за въздуха за климатика /поленов филтър/.
А за скоростите на моторчето виж също и
ТАЗИ ТЕМА >>

Публикувано: 09 мар 2005, 20:58
от jabkov

M'дааа няма филтър или по-точно казано сменяем филтър. Има капак с четири щипки но от долу няма филтър и не може да се сложи. По-навътре има дунапренов но не мисля че се сменява
ГАДНО
Публикувано: 10 мар 2005, 08:56
от Jinxy
Абе явно няма защото и вчера като пуснах парното то ме замеряше с боклуци през решетката. Тъпо от страна на производителя ФОРД, но факт. И все пак като го разглобя ще му мисля нещо за филтър, иначе лятото със сигурност ще вкарва много пепел от иначе чистите ни пътища.
Публикувано: 10 мар 2005, 13:53
от cossy
За да не вкарва листа можеш да сложиш мрежичка от двете страни на моторчето (там от където взима въздух), но за прахоляка... нямам идея

Re:
Публикувано: 10 мар 2005, 19:51
от Marin Malashev
Поръчах си филтъра от МОТО-ПФОЕ, а за него научих от един служител на МОТО-ПФОЕ, който също има Ford Escort и си е сложил на неговия.
cossy
Публикувано: 10 мар 2005, 19:53
от cossy
Странно, можеш ли да го снимаш като го получиш? А този филтър може би е от по-новите модели... знам ли

RE
Публикувано: 10 мар 2005, 19:56
от Marin Malashev
Май е за по-новите, защото моя Форд е от 1998г. и като го купувах ми казаха, че имал доста неща от Фокус, т.е. копирани от него. И филтъра май също бил за Фокус.
cossy
Публикувано: 10 мар 2005, 21:48
от jabkov

Моля да ме извините но малко се отклонявам от темата. Не исках да пускам нова тема само за един въпрос. Въпроса ми е към Marin Malashev: Двигателя ти "Ендура" ли е и ако е какви са ти впечатленията.

За двигателя
Публикувано: 11 мар 2005, 00:29
от Marin Malashev
Да "ЕНДУРА ДЕ" и впечатленията са ми доста добри. Като му дадеш газ не се чуди, а на право доста добре дърпа, като за Дизел. Още нищо не съм му сменял на двигатела що е имам от няколко месеца, по-рано имах Фиеста 1.8Д Ц 1991г. и правя сравнение м/у двете. Ескорта направо бие Фиестата по всички параграфи, единствено не ми харесва, че предницата му е много ниска, но като гледам и другите Ескорти от новите и те са така. Ако има нещо друго [b]'iabkov'[/b] може пак да питаш стига да мога да ти помогна.

Публикувано: 12 мар 2005, 12:20
от jabkov
По темата все пак..........
Публикувано: 14 мар 2005, 17:01
от Jinxy
Значи в неделя реших да проверя как се оправят степените на парното и ето ти чудо............ оказа се че не се разглобява цялото парно и т.н. Най- отгоре на парното се намира едно капаче даречем 4 на 10 см. и под него са клемите на товарните резистори. То се отваря само с дърпане нагоре. Клемите са на дена основа прикачена за корпуса на парното с два самонарезни винта. Отвиваш ги, вадиш клемите и товарните резистори и защитата са свалени. Един мост на защитата и всичко отново работи. Всичко това за около 10 минути.
Дано мочт опит е полезен и за някой друг......

Публикувано: 14 мар 2005, 18:27
от aaleks
Браво, но тази защита не е зле да я въстановиш по някое време, все пак за да я сложят имат едно на ум. А и да се задейства значи има нещо неизправно така, че следващия път нещо друго ще се задейства /недай боже да е на тел.160/.

Публикувано: 16 мар 2005, 22:48
от racer11
виж и тази тема
http://212.36.24.100/forum/viewtopic.php?t=124Там съм обяснил решението на подобен проблем