Страница 1 от 1

вентилатор на ескорт 1.8 ТД 1и2 неработи само 3

Публикувано: 08 мар 2005, 13:31
от Jinxy
Някои да знае как се оправят скоростите на вентилатора и къде се намира изобщо той? Моят работи само на 3. И втори въпрос - има ли климатика филтър за входящия въздух и ако да къде се намира той?

Благодаря предварително..........

Публикувано: 08 мар 2005, 14:21
от cossy
Вероятно ти е изгоряло съпротивлението. За да се върти вентилатора с различна скорост (дефакто степените) се използват баластни сърптовления и обикновено най-използваните изгарят най-бързо. Моторчето се намира на много гадно място, точно под чистачките и е покрито с едно капаче за да не попадат листа и боклуци във вентилационната система (не, че не попадат, то няма филтър които да им попречи да влезнат отстрани, но това друга тема ;) ). Та като го махнеш това капаче се вижда моторчето. То е с две лопаткови колела... или там както се казваха и между тях се намира проблема ти ;)

Публикувано: 08 мар 2005, 14:37
от cossy
Самата дяволия при тази операция е махането на въпросното капаче. Сканирах ти едни неща, дано да са ти полезни :idea:
п.п. Първата страничка е най-долу... не знам защо се получи така :roll:

Благодаря..

Публикувано: 08 мар 2005, 16:58
от Jinxy
Благодаря ти много. Ще се пробвам тези дни да видим докаде ще я докарам...........

Публикувано: 08 мар 2005, 17:30
от cossy
Успех и да пишеш до къде си стигнал ;)

Za klimatika

Публикувано: 09 мар 2005, 09:05
от Marin Malashev
Da ima filtyr za klimatika. Na nqkoi Ford-ove slagat fabrichno, a na povecheto se slaga dopylnitelno. :wink:

*****
:!: Моля, пишете на кирилица :!:
**бг**
Brock

Публикувано: 09 мар 2005, 09:28
от Jinxy
а би ли ме светнал къде да го търся този филтър??????
Все пак това е въпроса де :)

Публикувано: 09 мар 2005, 09:44
от Brock
Ескорта няма филтър за въздуха за климатика /поленов филтър/.
А за скоростите на моторчето виж също и ТАЗИ ТЕМА >>


:twisted:

Публикувано: 09 мар 2005, 20:58
от jabkov
:roll: M'дааа няма филтър или по-точно казано сменяем филтър. Има капак с четири щипки но от долу няма филтър и не може да се сложи. По-навътре има дунапренов но не мисля че се сменява

ГАДНО

Публикувано: 10 мар 2005, 08:56
от Jinxy
Абе явно няма защото и вчера като пуснах парното то ме замеряше с боклуци през решетката. Тъпо от страна на производителя ФОРД, но факт. И все пак като го разглобя ще му мисля нещо за филтър, иначе лятото със сигурност ще вкарва много пепел от иначе чистите ни пътища.

Публикувано: 10 мар 2005, 13:53
от cossy
За да не вкарва листа можеш да сложиш мрежичка от двете страни на моторчето (там от където взима въздух), но за прахоляка... нямам идея :roll:

Re:

Публикувано: 10 мар 2005, 19:51
от Marin Malashev
Поръчах си филтъра от МОТО-ПФОЕ, а за него научих от един служител на МОТО-ПФОЕ, който също има Ford Escort и си е сложил на неговия.
*****
**бг**
cossy

Публикувано: 10 мар 2005, 19:53
от cossy
Странно, можеш ли да го снимаш като го получиш? А този филтър може би е от по-новите модели... знам ли :roll:

RE

Публикувано: 10 мар 2005, 19:56
от Marin Malashev
Май е за по-новите, защото моя Форд е от 1998г. и като го купувах ми казаха, че имал доста неща от Фокус, т.е. копирани от него. И филтъра май също бил за Фокус.
*****
**бг**
cossy

Публикувано: 10 мар 2005, 21:48
от jabkov
:roll: Моля да ме извините но малко се отклонявам от темата. Не исках да пускам нова тема само за един въпрос. Въпроса ми е към Marin Malashev: Двигателя ти "Ендура" ли е и ако е какви са ти впечатленията. :)

За двигателя

Публикувано: 11 мар 2005, 00:29
от Marin Malashev
Да "ЕНДУРА ДЕ" и впечатленията са ми доста добри. Като му дадеш газ не се чуди, а на право доста добре дърпа, като за Дизел. Още нищо не съм му сменял на двигатела що е имам от няколко месеца, по-рано имах Фиеста 1.8Д Ц 1991г. и правя сравнение м/у двете. Ескорта направо бие Фиестата по всички параграфи, единствено не ми харесва, че предницата му е много ниска, но като гледам и другите Ескорти от новите и те са така. Ако има нещо друго [b]'iabkov'[/b] може пак да питаш стига да мога да ти помогна. :D

Публикувано: 12 мар 2005, 12:20
от jabkov
:wink:

По темата все пак..........

Публикувано: 14 мар 2005, 17:01
от Jinxy
Значи в неделя реших да проверя как се оправят степените на парното и ето ти чудо............ оказа се че не се разглобява цялото парно и т.н. Най- отгоре на парното се намира едно капаче даречем 4 на 10 см. и под него са клемите на товарните резистори. То се отваря само с дърпане нагоре. Клемите са на дена основа прикачена за корпуса на парното с два самонарезни винта. Отвиваш ги, вадиш клемите и товарните резистори и защитата са свалени. Един мост на защитата и всичко отново работи. Всичко това за около 10 минути.

Дано мочт опит е полезен и за някой друг...... :D

Публикувано: 14 мар 2005, 18:27
от aaleks
Браво, но тази защита не е зле да я въстановиш по някое време, все пак за да я сложят имат едно на ум. А и да се задейства значи има нещо неизправно така, че следващия път нещо друго ще се задейства /недай боже да е на тел.160/. :)

Публикувано: 16 мар 2005, 22:48
от racer11
виж и тази тема http://212.36.24.100/forum/viewtopic.php?t=124Там съм обяснил решението на подобен проблем