Страница 1 от 1
Проблем с парното и температурата на водата
Публикувано: 17 окт 2007, 22:28
от Conan_1
Здравеите колеги!Нека ви изпея болката си пък дано можете да помогнете!Зна4и машинката ми е Ескорт 1,8 ТДИ 96-та,колата е на 5 дена и забелязах че температурата на водата остава доста ниска дори и при едночасова работа на двигателя!Ситуацията е такава: стрелката едва излиза от синята зона в "нормално" кадето качва може би 2 милиметра и заковава до там!Предполагам от там идва и другият ми проблем - парното загрява много вяло и духа топло едва едва???На старият ми ескорт парното несе трае а индикаторът за температурата на водата си стои по средата на "нормално" след 15-20 мин. работа на двигателя? Какво да правя и каде е проблемът!

Публикувано: 17 окт 2007, 22:32
от AX!S
Термостата.
Публикувано: 17 окт 2007, 23:07
от Conan_1
Малко инфо???Каде точно се намира и можели да разбера дали се е скапал или не???И колко приблизително ще струва един нов?
Публикувано: 17 окт 2007, 23:09
от shmitc
Радиаторчето на парното.Имах същия проблем.След смяната му не се седи в купето.
Публикувано: 17 окт 2007, 23:20
от AX!S
shmitc написа:Радиаторчето на парното.Имах същия проблем.След смяната му не се седи в купето.
Това обяснява студа в купето, но не и студа в двигателя. Термостата можеш да провериш като го свариш у вас на печката в едно джезве. Мериш с термомемтър при каква темпреатура отваря, ако изобщо е затворил. За съжаление за твоя двигател не мога да ти кажа точно на колко градуса трябва да отвори термостата, нито къде да го търсиш.
Публикувано: 17 окт 2007, 23:24
от shmitc
А колкото до цена,термостата можеш да го намериш от 14-20 лева.Не говоря за МП защото там цифрите са други.
Публикувано: 17 окт 2007, 23:43
от petkoff_pl
Говоря за фиеста (но предполагам и при ескорта е същото) при ненормално отчитане на температурата на таблото диагностиката е следната след достатачно дълго време каране да загрее колата нормално спираш отваряш капака пипаш радятора ако от горе пари а от долу е студен ( или горната тръба на радятора е гореща а долната студена) е термостата ако всичко е гарещо ти е заминал датчика който показва температурата на таблото. Този датчик е с една жичка и се различава по цвят ( при закупуване на нов)
Публикувано: 18 окт 2007, 06:55
от shmitc
petkoff_pl написа:Говоря за фиеста (но предполагам и при ескорта е същото) при ненормално отчитане на температурата на таблото диагностиката е следната след достатачно дълго време каране да загрее колата нормално спираш отваряш капака пипаш радятора ако от горе пари а от долу е студен ( или горната тръба на радятора е гореща а долната студена) е термостата ако всичко е гарещо ти е заминал датчика който показва температурата на таблото. Този датчик е с една жичка и се различава по цвят ( при закупуване на нов)
Мисля,че не проблема в датчика,защото в купето няма топло и двигателя не може да стигна до оптимална температура.Иначе как да провери дали отваря термостата си прави,Пацо.
Публикувано: 18 окт 2007, 12:36
от paci
Аз ли?
Не съм барал!
В МП като я изкарали на пътен тест след смяна на амортисьорите видели, че уреда сочи по-ниска температура.
Смениха термостата! Не беше много пари.
Има подобрение което се изразява в по-бързо достигане на оптимална температура.
Обаче уреда пак си сочи същото.
Явно датчика не е у ред но пък всичко друго е наред.
Включва си перки-мерки ... парното ще ти изгори ръцете

Публикувано: 18 окт 2007, 22:39
от Conan_1
Мерси много ще трябва дасе оправи преди да е застодяло повечко!!!Лошото е че за две години това мие вторият ескорт дето купувам и още несам савсем наясно кои как и защо!Така 4е мерси и ще докладвам за развитието на проблема!
Публикувано: 08 ное 2007, 19:45
от boby
и аз имам същия проблем смених термостата температурата седи на границата на нормалното не на средата както трябва, а на термостата пише 88 градуса подозирам че индикатора нещо не е точен