Лампа на акумулатор

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
kpacu
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 21 окт 2007, 18:05
Модел на автомобила: Mondeo 1998 Ghia Zetec 2.0i 16v 130 hp 96 kw
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Лампа на акумулатор

Мнение от kpacu » 25 окт 2007, 01:38

Проблема е че лампата постояяно свети няма значение че форсирам колата или работи на нормални обороти, иначе ток си имам явно алтернатора зарежда. На какво може да се дължи ?

Потребителски аватар
megyto
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 24 юни 2007, 19:20
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 Zetec 16V '99 с ГИ; Ford Fiesta 1.3 '94
Местоположение: Stara Zagora
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от megyto » 25 окт 2007, 08:29

имах подобен проблем след като ми сложиха алармата ми светна лампата на акумулатора постоянно светеше и така на майстор. оказа се че генератора е заминал смених го и така уж всичко трябва да е ок ама не :( лампата изгасваше след като запаля и след няколко секунди пак се включва и така отидох на диагностика и се оказа, че и бушонче е изгоряло смениха го и сега нямам проблем всичко си е ок :) дано да съм ти била полезна

Потребителски аватар
kpacu
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 21 окт 2007, 18:05
Модел на автомобила: Mondeo 1998 Ghia Zetec 2.0i 16v 130 hp 96 kw
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kpacu » 25 окт 2007, 19:35

За генератора ще изчакам ама случайно да са ти казали къде е това бушонче за да мога да го сменя аз преди да са ме ошушкали с пари :) Като всеки гледам да мина тънко ама като се наложи ще се плаща.

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 25 окт 2007, 22:12

за начало виж бушенчетата и дори релета,че преди време цял ден патих с една лада,докато се осъзная че проблемите идват от две релата

Потребителски аватар
kpacu
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 21 окт 2007, 18:05
Модел на автомобила: Mondeo 1998 Ghia Zetec 2.0i 16v 130 hp 96 kw
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kpacu » 25 окт 2007, 23:36

То това всичко хубаво ама не съм намерил бушони като на другите коли - цяла конзола, ами те са събрани при двигателя в 1 черна пластмасова кутия и са 4-5 най-много другото вътре са релета и некфи работи дето не ги знам :oops: ако има някаде из купето бушони просветлете ме. Че съм неук си признавам ама няма да откажа помощта Ви :)

*updated* Прегледах няколко теми и разбрах къде да бушоните като намеря проблема ще напиша няколко реда. Благодаря на всички за помощта. =D>: *00134*

Потребителски аватар
kpacu
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 21 окт 2007, 18:05
Модел на автомобила: Mondeo 1998 Ghia Zetec 2.0i 16v 130 hp 96 kw
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kpacu » 13 дек 2007, 23:59

Проблема се оказа диодна плочка. Ако някой знае от къде какво как нека сподели.

nhk
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 19 окт 2007, 17:46
Модел на автомобила: Fiesta 1996 1.3i Endura
Местоположение: Sliven
Status: Извън линия

Мнение от nhk » 14 дек 2007, 00:11

Измери кой диод е заминал и смени само него. Не се набутвай с нова плочка няма смисъл. Цялата работа ще ти излезе 2-3 лева.
Ако генератора зарежда нормално, а свети лампата май имаше един диод или тиристор който управлява лампата и той се сменяше. Не си спомням вече какво беше от 10 години не съм ремонтирал генератор на автомобил.

Потребителски аватар
Sim3
потребител
потребител
Мнения: 221
Регистриран: 16 юни 2007, 22:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDdi '99
Местоположение: Burgas
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Sim3 » 15 дек 2007, 11:07

Сменяй цялата плочка също не е много скъпа така ще си гарантираш по голяма сигурност.

Потребителски аватар
megyto
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 24 юни 2007, 19:20
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 Zetec 16V '99 с ГИ; Ford Fiesta 1.3 '94
Местоположение: Stara Zagora
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от megyto » 16 дек 2007, 10:09

и при мен беше така самата плочка струвала 150 лв. :? нова в МП а генератора рециклиран ми струваше 220 лв. и за това предпочетох да сменя целия генератор :wink:

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 16 дек 2007, 11:01

kpacu написа:За генератора ще изчакам ама случайно да са ти казали къде е това бушонче за да мога да го сменя аз преди да са ме ошушкали с пари :) Като всеки гледам да мина тънко ама като се наложи ще се плаща.
Ми то има само на едно място бушончета, в централното табло, потърси там.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
kpacu
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 21 окт 2007, 18:05
Модел на автомобила: Mondeo 1998 Ghia Zetec 2.0i 16v 130 hp 96 kw
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re:

Мнение от kpacu » 12 апр 2008, 04:51

nhk написа:Измери кой диод е заминал и смени само него. Не се набутвай с нова плочка няма смисъл. Цялата работа ще ти излезе 2-3 лева.
Ако генератора зарежда нормално, а свети лампата май имаше един диод или тиристор който управлява лампата и той се сменяше. Не си спомням вече какво беше от 10 години не съм ремонтирал генератор на автомобил.
Това и направих. След смяната на диода всичко си е идеално. Благодаря колега имаш бира от мен :drink:
Изображение

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 27 госта