Страница 1 от 1

Лампа на акумулатор

Публикувано: 25 окт 2007, 01:38
от kpacu
Проблема е че лампата постояяно свети няма значение че форсирам колата или работи на нормални обороти, иначе ток си имам явно алтернатора зарежда. На какво може да се дължи ?

Публикувано: 25 окт 2007, 08:29
от megyto
имах подобен проблем след като ми сложиха алармата ми светна лампата на акумулатора постоянно светеше и така на майстор. оказа се че генератора е заминал смених го и така уж всичко трябва да е ок ама не :( лампата изгасваше след като запаля и след няколко секунди пак се включва и така отидох на диагностика и се оказа, че и бушонче е изгоряло смениха го и сега нямам проблем всичко си е ок :) дано да съм ти била полезна

Публикувано: 25 окт 2007, 19:35
от kpacu
За генератора ще изчакам ама случайно да са ти казали къде е това бушонче за да мога да го сменя аз преди да са ме ошушкали с пари :) Като всеки гледам да мина тънко ама като се наложи ще се плаща.

Публикувано: 25 окт 2007, 22:12
от jojo
за начало виж бушенчетата и дори релета,че преди време цял ден патих с една лада,докато се осъзная че проблемите идват от две релата

Публикувано: 25 окт 2007, 23:36
от kpacu
То това всичко хубаво ама не съм намерил бушони като на другите коли - цяла конзола, ами те са събрани при двигателя в 1 черна пластмасова кутия и са 4-5 най-много другото вътре са релета и некфи работи дето не ги знам :oops: ако има някаде из купето бушони просветлете ме. Че съм неук си признавам ама няма да откажа помощта Ви :)

*updated* Прегледах няколко теми и разбрах къде да бушоните като намеря проблема ще напиша няколко реда. Благодаря на всички за помощта. =D>: *00134*

Публикувано: 13 дек 2007, 23:59
от kpacu
Проблема се оказа диодна плочка. Ако някой знае от къде какво как нека сподели.

Публикувано: 14 дек 2007, 00:11
от nhk
Измери кой диод е заминал и смени само него. Не се набутвай с нова плочка няма смисъл. Цялата работа ще ти излезе 2-3 лева.
Ако генератора зарежда нормално, а свети лампата май имаше един диод или тиристор който управлява лампата и той се сменяше. Не си спомням вече какво беше от 10 години не съм ремонтирал генератор на автомобил.

Публикувано: 15 дек 2007, 11:07
от Sim3
Сменяй цялата плочка също не е много скъпа така ще си гарантираш по голяма сигурност.

Публикувано: 16 дек 2007, 10:09
от megyto
и при мен беше така самата плочка струвала 150 лв. :? нова в МП а генератора рециклиран ми струваше 220 лв. и за това предпочетох да сменя целия генератор :wink:

Публикувано: 16 дек 2007, 11:01
от traqn_savov
kpacu написа:За генератора ще изчакам ама случайно да са ти казали къде е това бушонче за да мога да го сменя аз преди да са ме ошушкали с пари :) Като всеки гледам да мина тънко ама като се наложи ще се плаща.
Ми то има само на едно място бушончета, в централното табло, потърси там.

Re:

Публикувано: 12 апр 2008, 04:51
от kpacu
nhk написа:Измери кой диод е заминал и смени само него. Не се набутвай с нова плочка няма смисъл. Цялата работа ще ти излезе 2-3 лева.
Ако генератора зарежда нормално, а свети лампата май имаше един диод или тиристор който управлява лампата и той се сменяше. Не си спомням вече какво беше от 10 години не съм ремонтирал генератор на автомобил.
Това и направих. След смяната на диода всичко си е идеално. Благодаря колега имаш бира от мен :drink: