Още един въпрос за алтернатор. Зарежда слабо.
- valerko1
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Още един въпрос за алтернатор. Зарежда слабо.
Прочетох темите във форума за алтернаторра, доста неща си изясних но....моя проблем е от друго естество. Купих си акумулатор и като ми го монтираха и измериха тоците без и със консумация ми казаха, че нещо май не зареждало както трябва. Трябвало да подава ток в границите напр.от 12,6 до 14,1 /100% не са тези показатели/, а на мене ми отчита 12,5, демек с 1 десета по-малко и ме посъветваха да си видя алтернатора. Еми видях го, добре изглежда, въпреки че е малко мръсен, симпатичен един такъв . Та питам аз къде да го закарам в района на Ст.гара на читав гледач и той да го погледа малко.....за пари разбира се, че аз го гледах безплатно. Пък съм доста сакат в ръцете, в носа да си бръкна, крак ще си счупя. И ако може да ме ориентирате съвсем в границите на фантазиите, колко би ми струвало едно "гледане" за да се подготвя психически при плащането и да не се сдобия я с хипертония, я с инфаркт при плащането. Благодаря на всички отзовали се.
Опа забравих. Колата е Фиеста 1,3 моно, 94 год. тъмно синя
Опа забравих. Колата е Фиеста 1,3 моно, 94 год. тъмно синя
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Явно и те хич нищо не разбират. Един добре работещ алт. трябва да зарежда на 14,4 със и без консуматори. Ако при включването на фарове, парно и т.н. напрежението пада, примерно на около 13,2 значи динамото зарежда слабо и има нужда от профилактика - смяна четки, кабели проверка на регулатора и т.н. около 30 лв. или може ремъка да превърта. Ако сте със стар акумулатор, също може да има този ефект.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- amonev
- потребител
- Мнения: 463
- Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
- Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г. - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
...
Преди да отидеш на "майстор" и ако не ти свети лампата на таблото, провери връзките на кабелите, особено масата на двигателя!
Е ли правото право?
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ...
+ гайката на плюсовия кабел на генератора.И аз бях така,купих нов акумулатор,замериха го..."Ооо генератора е за ремонт,оставяш я утре ще стане".amonev написа:Преди да отидеш на "майстор" и ако не ти свети лампата на таблото, провери връзките на кабелите, особено масата на двигателя!
И кво и е ,питам аз?
"еее не можем да кажем,може четките,може релето,като го свалим ще видим"
Отидох си вкъщи с мултимера боднах + на изхода на генератора и - на двигателя показа 14 волта,а на клемите на акумулатора 12,3 волта.Развих гайката,завих я пак и хоп появиха се 14 волта на клемите на акумулатора.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7254
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Виж първо да не са ти много ниски оборотите..., че като се икономиса едно се прецаква друго. Ако нямаш оборотомер се ориентирай по двигателя дали тресе. Като сложиш чашка с кафе върху капака на филтъра примерно не трябва да се разлее... хихи баси настройката обясних, но поне те ориентирах.
Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- amonev
- потребител
- Мнения: 463
- Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
- Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г. - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ...
именно от кофти връзки може да се получиmrdds написа:+ гайката на плюсовия кабел на генератора.И аз бях така,купих нов акумулатор,замериха го..."Ооо генератора е за ремонт,оставяш я утре ще стане".amonev написа:Преди да отидеш на "майстор" и ако не ти свети лампата на таблото, провери връзките на кабелите, особено масата на двигателя!
И кво и е ,питам аз?
"еее не можем да кажем,може четките,може релето,като го свалим ще видим"
Отидох си вкъщи с мултимера боднах + на изхода на генератора и - на двигателя показа 14 волта,а на клемите на акумулатора 12,3 волта.Развих гайката,завих я пак и хоп появиха се 14 волта на клемите на акумулатора.
Е ли правото право?
- valerko1
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
L&R написа:
Под 13,8V с консуматори не ми го хвали алтернатора какви 12.x
Зимата си обречен с такова недозареждане.
Почвай реле-регулатор, четки и т.н. и си реши проблема.
Ти ще се окажеш прав.
Сега гледам какво са писали на гаранционната карта на акумулатора при замерванията. Пише 13,76 под него 13,53 под него 0,021 ба ли го кво значи. Май трябвало да бъде 13,76 тока пък мойто е 13,53 и затова да съм си видел алтернатора. А оборотите не са ми ниски ами в момента са изключително високи /нямам оборотомер/. Като махна акумулатора по принцип и после го туря около 20-30 км работи на много високи обороти, докато компютъра ми свикне на карането. Обаче сега ми прави впечатление, че вече над 100 км и не се нормализират оборотите. Предполагам че май требе да се сменя и моторчето за празен ход, че май е от него тая работа. Хиляди благодарности на всички за оказаното съдействие....и ще продължавам да следя темата, щото ми стана интересно и ще взема да се поупражнявам малко на тоя алтернатор, пък може и да му тиииииииииит майката. Жената ще ми счупи капачките ако го прецакам и я оставя без МПС. Абе майната и....има рейсове.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Понеже съветите са два вида, такива от които има полза и такива, от които няма, даже са вредни, ето ти още един:cocoff написа:...Валерко, бегай на жичкаджия, ...
Не разкачвай която и да е клема на акумулатора при работещ двигател!!!
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- jojo
- потребител
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
би трябвало да зарежда мин 13.9 по малко нещо не е наред с 13.5 алтернатора предполагам ,че не зарежда. и понеже си с нов акумолатор бързо ще го превърнеш в стар.ако не ти зарежда в границите 13.8-14.9(може би най добрия заряд),след 2месеца акумолатора ще ''окапе'',защото тогава караш само на акум.,сега палиш без проблем и като включиш повече консуматори толкова повече ток отива.тук нещо се спомена за 12в това трябва да е абсурд (не че не евъзможно,но тогава за 3седмици и айде мах).казваш че не разбираш много от коли ,ако можеш накарай някой комши да помогне но трябва да се мери все пак.но ти сам можеш да видиш някой неща които те посаветваха и колегите,да видиш ремака,масата (много важно на чист метал ,ако трябва я сложи на някой повъртес болт на двигателя без да разглобяваш),да няма загуба на ток по кабелите ако трябва оплътни.В краен случай отиди на майстор,но пак не си застрахован от проблеми и по тоците си е голяма игра.айде успех
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари
- fiesta start
- потребител
- Мнения: 99
- Регистриран: 18 апр 2006, 10:58
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
оправи ли колата
Колеги помагаЙте и аз се сдобих с проблема на колегата -слабо ми зарежда алт. преди месец смених релето нямаШе ядове.сега неЩе да зарежда акумулатора,свалих алтернатора носих го на диагностика ,като нов е ми викат казаха ми да си проверя по кабелите да не е неЩо, проверин ги наред са си и климите също
седи си на 12.52 като изфорсирам на 4000 оборота дига на 13.85и там си остава като пусна консм.почва да пада какво да права,а има една бобина в нея отиват кабелите от алтернатора за какво е тя ,може ли тя да е проблема
седи си на 12.52 като изфорсирам на 4000 оборота дига на 13.85и там си остава като пусна консм.почва да пада какво да права,а има една бобина в нея отиват кабелите от алтернатора за какво е тя ,може ли тя да е проблема
- jojo
- потребител
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
щом алтренатора е пушка със сигурност,както са ти казали проследи си кабелите,много добре и ги огледай някъде ако има по оголени да не са раждясали,може да си смениш и клемите (те са до 6лв),и много добре погледни кабела на масата къде е вързана(дори зачисти леко с шкурка,да стигнеш до чист метал),ако не се лъжа май имаше 2бр релета,виж и другото,и бушончета погледни(профилактично).пробвай първо така и казвай,ако няма развитие ще се вкарваме в дълбоко размисли
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари
- valerko1
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Еми днеска ми оправиха алетернатора. На Одрин 70. Какво видях обаче. Пишлемето да то ми го оправя го заварих да ми лепи въздушния филтър с епоксидна смола . Друго......нямам аларма. Друго......мотаха ме 3 часа точно, а бях първа кола сутринта. Друго.......60 кинта ми се струва множко за да ми счупят филтъра и да ми преебат алармата. Сменили били колекторен блок ли или нещо подобно, дето стоят четките на него....не разбирам.....така май казаха. Друго.....да си ебат майката.....няма да стъпя там повече. Ебати прехвалиния сервиз.
- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Аз моя новия дето го взех преди няколко месеца като го купувах и оня мери и вика не зареждало динамото както трябва ,иди вика при един мой човек еди каде си !Викам си на акъла айся търча Карам до нас и меря от зареждане 13волта в магазина вече станало на 13.8волта !Я си викам да покарам малка из града ,минах има няма 10 километра и пак отивам да меря и кво да видя 14,2 и то при пуснати къси светлини ,и така си държи вече няколко месеца без грешка!Къв е извода -акумулатора е бил гладен и кой знай от кога стои в магазина и му трябва ток за да се дозареди!Така че първо покарайте малко и не бързайте да търчите в сервиз че може и за нищо да ви вземат парите
Форд е колата на шампионите!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта