Страница 1 от 1
помощ за стартер
Публикувано: 26 ное 2007, 17:39
от Jani_Petrov
кажете колеги маистор за тоците, форда пали(стартера върти)когато си иска като е студена пали от раз, но като загрее не всеки път
Re: помощ за стартер
Публикувано: 26 ное 2007, 17:46
от AX!S
Jani_Petrov написа:кажете колеги маистор за тоците, форда пали(стартера върти)когато си иска като е студена пали от раз, но като загрее не всеки път
Като загрее не върти или като загрее не пали? Щото за първото мога да те насоча към добър майстор, но за второто съм пас.
Публикувано: 26 ное 2007, 18:11
от Jani_Petrov
за паленето няма проблем, стига стартера да завърти, тои праи чекмаци
Публикувано: 26 ное 2007, 18:21
от AX!S
Jani_Petrov написа:за паленето няма проблем, стига стартера да завърти, тои праи чекмаци
Имаш ЛС.
Публикувано: 29 ное 2007, 11:11
от Jani_Petrov
Мерси за помоща.проблема е решен, оказаха се износени четки
Публикувано: 29 ное 2007, 12:52
от AX!S
Jani_Petrov написа:Мерси за помоща.проблема е решен, оказаха се износени четки
Радвам се, че е оправен стартера. Ти при моя еладжия ли ходи? Колко пари ти взе за тая работа?
Публикувано: 29 ное 2007, 23:04
от borko 30
Нцък,не са четките !Карай така малко и после пак пиши!Аз знам от какво е ама няма да ти хареса отговора -дано да си се оправел с четките ама....
Публикувано: 30 ное 2007, 00:40
от HACKO
Борко, ако знаеш какво е значи си разкрил мистерията на Форд.
Публикувано: 30 ное 2007, 11:27
от AX!S
borko 30 написа:Нцък,не са четките !Карай така малко и после пак пиши!Аз знам от какво е ама няма да ти хареса отговора -дано да си се оправел с четките ама....
Ти имал ли си такъв проблем? Какво излезе при теб? Ако ще даваш съвети, давай, какво само шикалкавиш. То така с общи приказки всеки е разбирач

Публикувано: 30 ное 2007, 12:17
от borko 30
Един от колегите преди да си купи мондеото имаше точно като този форд!Като загрее колата и нямаше превъртане двигателя,след десетки експерименти между които се установи 100% че не е от стартера казаха майстори че лагерите ли кво си незнам при повишаване на температурата и си увеличаволо размера и един вид мотора почти затяга.Абе с една дума трябвало ремонт на мотора -той тока и го продаде
Публикувано: 30 ное 2007, 12:57
от darmadan
Аз имам същия проблем . Смениха ми всичко на стартера , но не е от него.Препоръчаха ми едни еладжии за този проблем, слагали реле някъкво но къде не разбрах. Не ми е останало време да отида.
Публикувано: 30 ное 2007, 13:37
от AX!S
darmadan написа:Аз имам същия проблем . Смениха ми всичко на стартера , но не от него..
Добре, ако приемем, че мотора "затяга", не трябва ли да има и други проблеми като загрее? Би трябвало най-малката тревога да е, че стартера не върти, аз не съм имал такава случка, ама както го обяснявате звучи прекалено сериозно, за да се оправи с ремонт на стартера.
Между другото моето предположение за проблема на колегата беше , че затягат втулките на стартера, ама щом майстора е сменил четки, явно те не са били изправни.
Публикувано: 30 ное 2007, 14:48
от darmadan
Какъв мотор затяга, какви 5 лева. Аз проблема го имам откакто съм го купил от 2000г. Досега да съм го смлял. Отначало установих че не беще свързана масата към скоростната кутия и вземаше маса по едно тънко черно кабелче. Сега също ми се явява подобен проблем. Един комшия с Рено имаше такъв и ми препоръча едни ел.техници към базар Левски до някъква детска градина. Сложили му реле за 5 лв., ще го питам пак къде са го сложили.
Публикувано: 30 ное 2007, 15:40
от AX!S
darmadan написа:Какъв мотор затяга, какви 5 лева. Аз проблема го имам откакто съм го купил от 2000г. Досега да съм го смлял.
Е нали и аз това казвам?!?
А това с релето... с каква цел? Може би и бутон ще ти сложат, да не палиш с ключа, иначе не виждам за какво е това реле. Така не е интересно.
На въпроса за 5-тях лева дето го задаваш сам си отговорил вече.

Публикувано: 30 ное 2007, 16:00
от darmadan
Абе може би слагат реле за да не минава управляващив ток за бендикса през ключа на паленето. Може би тока минава през релето а ключа на запалването управлява релето.Не знам ще питам. Утре почивам може да се завъртя да ги потърся.
Публикувано: 30 ное 2007, 17:42
от borko 30
Добре де какво е обяснението че при студен мотор въртеше ката шантава а като загрее не може да направи един оборот на старте трябва да се бута .Спомням си че като загрееше както трябва изгасиш ли я поне 20 минути трябваше да седи че да запали на стартер

То ако е от стартера той се товари по принцип повече при студен мотор щото маслото е гъсто и при проблем даже с връзките с акумулатора то ще прави въртели и като е студен
Публикувано: 30 ное 2007, 18:04
от AX!S
borko 30 написа:Добре де какво е обяснението че при студен мотор въртеше ката шантава а като загрее не може да направи един оборот на старте трябва да се бута .Спомням си че като загрееше както трябва изгасиш ли я поне 20 минути трябваше да седи че да запали на стартер
AX!S написа:Между другото моето предположение за проблема на колегата беше , че затягат втулките на стартера, ама щом майстора е сменил четки, явно те не са били изправни.
Публикувано: 30 ное 2007, 18:58
от DTM
darmadan написа:Какъв мотор затяга, какви 5 лева. Аз проблема го имам откакто съм го купил от 2000г. Досега да съм го смлял. Отначало установих че не беще свързана масата към скоростната кутия и вземаше маса по едно тънко черно кабелче. Сега също ми се явява подобен проблем. Един комшия с Рено имаше такъв и ми препоръча едни ел.техници към базар Левски до някъква детска градина. Сложили му реле за 5 лв., ще го питам пак къде са го сложили.
Колега, да се обадя и аз, комплексен проблем е сигурно, но залагам на износени втулки на стартера!
А пък такова нещо като затягане на прегрял двигател

, и то много пъти и нищо му няма. Е такъв филм няма

.
Сервиза за които питаш -> в кв. Левски по улица "Мир" като се качваш от ОМВ (на ъгъла на д-р "А.Железкова и "Мир") нагоре минаваш под булевард "Левски" първата възможна в дясно (все едно ще се качваш на булеварда) и веднага направо. Влизаш между къщите там по улица "Лоза" после 2-рата в ляво улица "Рощок" и веднага в дясно "Тодор Бояджиев" на 20-тина метра в ляво е сервизчето. Ще ти свършат работа, хората са доста кадърни. Ето го и на
картата.
Успех

!
Публикувано: 30 ное 2007, 22:36
от borko 30
Да ама аз писах че е при колегата беше гаранция че не е от стартера ама ти пак казваш за втулки и други истории от стартера!Я да каже някой що като загрее един двигател и почти затяга -иначе с хубаво масло и много бяга ама угасиш ли го няма превъртане

Публикувано: 01 дек 2007, 12:05
от diesel1.6
borko 30 написа:Добре де какво е обяснението че при студен мотор въртеше ката шантава а като загрее не може да направи един оборот на старте трябва да се бута .Спомням си че като загрееше както трябва изгасиш ли я поне 20 минути трябваше да седи че да запали на стартер

То ако е от стартера той се товари по принцип повече при студен мотор щото маслото е гъсто и при проблем даже с връзките с акумулатора то ще прави въртели и като е студен
Дизел ли е?
Огромно предварение при старта. Ако се откачи бобината или кабелчето на ГНП, започва да върти, но не пали, естествено.
Може да е сменян венец на маховика с калпав - "по-стегнат" - с изменена нарочно или по грешка геометрия на зъбите, може да е крив фланецът на стартерът и да затяга пак във венецът... Но може и да затяга двигателя, но аз не мога да измисля къде е възможно да е това?!
Естествено, като се включи на 3-4-5 скорост и се бутне малко, съвсем лесно може да се провери дали е затегнал двигателя. Може да е карал с трансформаторно вместо двигателно масло - и това съм виждал...
Но това не са популярни повреди и не се случват на обикновените хора

Само на талантливи.