Малко помощ за свещи

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
immortala
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 21 авг 2007, 12:03
Модел на автомобила: escort 1.8 diesel ghia 91g.
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Малко помощ за свещи

Мнение от immortala » 30 ное 2007, 01:04

Искам да попитам как да измеря с мултицета свещите дали не са издухали. Искам да знам какви стойности трябва да показва уреда. Също така искам да измеря и релето на свещите. Ако може може някой да ми обясни подробно ще съм му много благодарен. Става дума за ескорт 1,8 дизел 91 година.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 30 ное 2007, 07:27

Чувал съм за 5 КО, което нищо не значи.
Купуваш си една свещ от същия вид и сравняваш или сравняваш четирите една с друга, ако колата върви, вероятно има поне две читави :)
Още по-добре описваш какъв е проблема, всеки споделя опита и информацията, които има...и те така!
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от methodboy » 30 ное 2007, 20:00

В книгата която си купих за Mondeo-то пише с пробна лампа. Разкачаш токовата шина, която е обща и от плюса на акомулатора през пробната лампа през свеща. Като сменях една от моите разкачих плюса понеже изгорих веднъж един от специалните предпазители дето само в МП ги има. Минуса трябва да го оставиш закачен. По този начин не вадиш свещи и проверяваш коя е дефектирала. За пробна лампа използвах H4 с изгорели къси.

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 30 ное 2007, 21:29

5К е прекалено много. Съпротивлението е няколко ома, но в момента не мога да погледна колко го дават.
1. Сваляш кабела на свещите и ги мериш с мултицета. Ако имаш свещ с много голямо (безкрайно) съпротивление, то тя е заминала.
2. Горното не е много вярно... възможно е съпротивлението да е в нормите, но електрода да е износен (стопен). Тогава свеща загрява, но ефекта е никакъв. Най-добре е да се свалят свещите и на акумулатара да се пробват.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 01 дек 2007, 08:24

С цел намаляване на "шума", има и по 10Кома свещи. На фона на 30-40KV тези съпротивления са пренебрежимо малки...Прав си, че основното е да не е бекрайност :)
Редно е да се мерят свещите и кабелите заедно
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от methodboy » 01 дек 2007, 09:46

cocoff написа:С цел намаляване на "шума", има и по 10Кома свещи. На фона на 30-40KV тези съпротивления са пренебрежимо малки...Прав си, че основното е да не е бекрайност :)
Редно е да се мерят свещите и кабелите заедно
Я споделете аз ли не съм разбрал правилно или колегата? Не говорим ли за дизелов автомобил и подгряващи свещи?

immortala
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 21 авг 2007, 12:03
Модел на автомобила: escort 1.8 diesel ghia 91g.
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от immortala » 01 дек 2007, 17:43

смених свещите но колата отново трудно пали , тресе , все едно мотора ще се откачи. прегледах и маркучите на дюзите всичко е ок. Имам един инжектор да държи хафтата във филтъра и при него всичко е супер. Обаче тази кола не иска и не иска да пали добре. В понеделник ще ходя при един приятел да я отворим и да видим дали не е избягала центровката . Ако не е от нея мисля да я закарам някъде да видят дюзите. Ако и с това не стане незнам :(

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта