Страница 1 от 1

Малко помощ за свещи

Публикувано: 30 ное 2007, 01:04
от immortala
Искам да попитам как да измеря с мултицета свещите дали не са издухали. Искам да знам какви стойности трябва да показва уреда. Също така искам да измеря и релето на свещите. Ако може може някой да ми обясни подробно ще съм му много благодарен. Става дума за ескорт 1,8 дизел 91 година.

Публикувано: 30 ное 2007, 07:27
от cocoff
Чувал съм за 5 КО, което нищо не значи.
Купуваш си една свещ от същия вид и сравняваш или сравняваш четирите една с друга, ако колата върви, вероятно има поне две читави :)
Още по-добре описваш какъв е проблема, всеки споделя опита и информацията, които има...и те така!

Публикувано: 30 ное 2007, 20:00
от methodboy
В книгата която си купих за Mondeo-то пише с пробна лампа. Разкачаш токовата шина, която е обща и от плюса на акомулатора през пробната лампа през свеща. Като сменях една от моите разкачих плюса понеже изгорих веднъж един от специалните предпазители дето само в МП ги има. Минуса трябва да го оставиш закачен. По този начин не вадиш свещи и проверяваш коя е дефектирала. За пробна лампа използвах H4 с изгорели къси.

Публикувано: 30 ное 2007, 21:29
от Атанас
5К е прекалено много. Съпротивлението е няколко ома, но в момента не мога да погледна колко го дават.
1. Сваляш кабела на свещите и ги мериш с мултицета. Ако имаш свещ с много голямо (безкрайно) съпротивление, то тя е заминала.
2. Горното не е много вярно... възможно е съпротивлението да е в нормите, но електрода да е износен (стопен). Тогава свеща загрява, но ефекта е никакъв. Най-добре е да се свалят свещите и на акумулатара да се пробват.

Публикувано: 01 дек 2007, 08:24
от cocoff
С цел намаляване на "шума", има и по 10Кома свещи. На фона на 30-40KV тези съпротивления са пренебрежимо малки...Прав си, че основното е да не е бекрайност :)
Редно е да се мерят свещите и кабелите заедно

Публикувано: 01 дек 2007, 09:46
от methodboy
cocoff написа:С цел намаляване на "шума", има и по 10Кома свещи. На фона на 30-40KV тези съпротивления са пренебрежимо малки...Прав си, че основното е да не е бекрайност :)
Редно е да се мерят свещите и кабелите заедно
Я споделете аз ли не съм разбрал правилно или колегата? Не говорим ли за дизелов автомобил и подгряващи свещи?

Публикувано: 01 дек 2007, 17:43
от immortala
смених свещите но колата отново трудно пали , тресе , все едно мотора ще се откачи. прегледах и маркучите на дюзите всичко е ок. Имам един инжектор да държи хафтата във филтъра и при него всичко е супер. Обаче тази кола не иска и не иска да пали добре. В понеделник ще ходя при един приятел да я отворим и да видим дали не е избягала центровката . Ако не е от нея мисля да я закарам някъде да видят дюзите. Ако и с това не стане незнам :(