Страница 1 от 1
къде е + и -
Публикувано: 19 дек 2007, 16:33
от jojo
някой може ли да ми каже кой кабел е (+) и кой е (-) на стоповете на сиера.(шото има 5 букси,2 са с по 2 кабела,и аз незнам кой за какво та затова питам да не дупча всичките)
Публикувано: 19 дек 2007, 18:26
от FordSierra1.6L
3ти стоп ли искаш да слагаш ??каква манипулация искаш да направиш ??? ми трябва да проследиш пистите понеже нали влиза на куплунг или се лъжа ??? с мултицет замери и ще разбереш най-лесно

Публикувано: 19 дек 2007, 20:34
от jordj
jojo,
Корпуса на колата винаги е Маса (-).
Ако крушките ти са с две светлини е нормално да ти отиват два кабела до гнездото и масата се взима от корпуса.
Другия вариант да са два кабела е да идва до дадения стоп и от него да отива до другия.Погледна ли и двата дали са така.
Публикувано: 19 дек 2007, 22:37
от jojo
да за стопче става дума.
нещо се обърках малко ,за масата(-) ок ,ама (+) се обърках къде се връзва?
Публикувано: 19 дек 2007, 22:58
от jordj
Значи ако искашда свържеш трети стоп,тогава от левия или десния куплунг на стоп светлините трябва да вземеш плюса(+).Масата от корпуса на колата или там кадето е взета за Задните габарити,мигачи и стоповете.
Публикувано: 19 дек 2007, 23:53
от madboy
Най-добре е да вземеш "+" от двата стопа едно временно май. Аз като вързах моя трети стоп сега стандартния стоп, от който съм взем плюса свети малко по-слабо от другия. Не ми остава време да пусна още една жица да видя дали ще даде друг проблем обаче. Това в случай, че стопа не ти е с диоди, защото с тях май няма да има този ефект/дефект.
Публикувано: 20 дек 2007, 11:49
от jojo
с диодчета е
Публикувано: 30 дек 2007, 16:08
от jojo
след малко проблеми и инатство го свързах.
понеже масата се ''базикаше'' с мен,поиграх си и я почистих.
значи + при форд,ауди,фолксваген,бмв (или поне моделите:сиера,б4,голф,320 -90) е кабел с черен цвят или червено (бордо) ,пада се на 2-ра позиция(но това е различно за всеки модел май,въпреки с б4 сиерата се доблира),- (масата)е кабел на цвят мръсно жълто и ярко.иначе на добре изтъркано до метал железце или болтове ,които в никакъв случай не са ръждясали,щото от опит контакт не правят с какво и да ги пръскаш.
