Страница 1 от 1

Странен проблем с паленето на Мондео 97г. 1.8 Zetec

Публикувано: 11 яну 2008, 15:53
от berder
Здравейте,

имам Мондео 1997, 1.8 Zetec 116 к.с. Днес през деня си го карах без проблемно, после спрях за около 30 мин. и като реших да тръгна изгасна изведнъж, без да кюфка и да подскача, направо си изгасна :evil:

Иначе стартера си върти без проблеми, има ток в акумулатори, днес налях и бензин, така че и това не е.

Прилича ми на проблем с тока (тъй като колата не кюфка), гледах бушоните и релетата под предния капак, но ми изглеждаха ОК. Немога да проверя дали има ток на свещите, понже нямам кой да ми завърти стартера, а и нямам ключ за сшещи, но предполагам, че няма.

Мисля, че алармата има имобилазер (има един бутон на дистанционното, който като го натисна спира помпата в резервоара) но бензиновата помпа в резервоара си работи, чува се "Бззззззт" като дам на контакт :)

Дайте идеи какъв може да е проблема?

Може ли да ми кажете къде се намират предпазителите на бензиновите помпи за да го проверя?

Незнам какво друго може да бъде? Тая кола има ли бубина или нещо подобно което може да е изгоряло?

Мерси предварително!

Публикувано: 11 яну 2008, 16:11
от mrdds
пробвай като за начало с откачване на акумулатора,и после ще помислим пак.

Публикувано: 11 яну 2008, 16:25
от Любо
mrdds написа:пробвай като за начало с откачване на акумулатора,и после ще помислим пак.
Колегата има впредид да го откачиш клемите за 5-10 минути, после да ги закачиш и да пробваш. Така се изтриват евентуални грешки от паметта на кмпютъра.

П.П. Пояснявам, защото забелязах, че berder има само 1 мнениено пък е регистриран одавна и вероятно не е редовен посетител...

berder, кабели и свещи сменял ли си някога на това Мондео? Бубина има, но е много малко вероятно да е от нея.

Публикувано: 11 яну 2008, 16:27
от berder
Любо написа:
mrdds написа:пробвай като за начало с откачване на акумулатора,и после ще помислим пак.
Колегата има впредид да го откачиш клемите за 5-10 минути, после да ги закачиш и да пробваш. Така се изтриват евентуални грешки от паметта на кмпютъра.

П.П. Пояснявам, защото забелязах, че berder е от скоро във форума...
Добре тичам да пробвам и като се върна ще ви кажа. Ще видя също и дали имам бутон за защита долу в ляво и дали е изкочил :? видях, че може и това да е проблема

Хм, вдигам кабелите на свещите и гледам, че всичко плува в масло! Мисля, че затова не пали, може би гарнитурата е заминала, сега ще сляза с работните дрехи да подсуша свещите и ще видя дали ще я запаля :?

Ами доста се постарах да ги позаичистя, колкото е възможно, но нищо... Все още не пали :x

Публикувано: 11 яну 2008, 19:25
от libra
berder написа:Хм, вдигам кабелите на свещите и гледам, че всичко плува в масло! Мисля, че затова не пали, може би гарнитурата е заминала, сега ще сляза с работните дрехи да подсуша свещите и ще видя дали ще я запаля :?
При прочитането на първият пост щях да тръгна да ти пиша моята история, после прочетох и по-надолу.
Та... Лятото на вилата полях с маркуча двигателя, че беше прашен. Уж подсуших после всичко. Минах към 600 км за около два дни, след което тръгнах на море, но на магистралата усетих че прекъсна и изгуби мощност. След като изключих от скорост - загасна. Направих два опита за палене, но неуспешни и реших да не я мъча и извиках СБА (много полезно членство), и ме закараха в МП Пловдив.
Оказа се, че има вода в лулите на свещите...

Вземи някакъв спрей обезмаслител и почисти хубаво всички лули. Ако не стане, вземи кабелите на някой колега за проба

Публикувано: 11 яну 2008, 20:19
от Edinuser
Тя помпата може да работи ама ти провери дали се качва бензин ...
Защото ако не стига бензин до двигателя ефекта ще е същия.
И наистина виж дали има искра на свещите, дори без да ги сваляш с някоя стара свещ!