Страница 1 от 2
					
				7 изгорели крушки за една година-фиеста 2006 !! Какво става?
				Публикувано: 16 яну 2008, 11:49
				от sashom
				Здравейте, имам проблем с фаровете 

 ... за 12 месеца заминаха 7 крушки. Сега се обувам да сменя поредната !!! ... Звъннах в сервиза на МФ и любезно ми обясниха, че причината да ми горят е, че не си купувам крушките от тях, а както се изрази човека 'от вън'. Фордът е изчислен за по висок ток, и докато не започна да взимам крушки от тях непрекъснато щели да ми горят ! ... Предполагам това не са празни приказки затова моля някой който има повече знания да даде информация за ватове-те... или най-добре линк към някой сайт с инфо. Аз незнам къде да търся 

 ... Предварително благодаря ...
 
			
					
				
				Публикувано: 16 яну 2008, 11:58
				от HACKO
				Може и да е прав, а може напрежението на генератора да е по-високо от14.5V-15V, което вече е много притеснително. Завърти се в някоя морга и си вземи оригинални крушки Моторкрафт, но все пак си премери напрежението.
			 
			
					
				
				Публикувано: 16 яну 2008, 14:05
				от nikolovvd
				Нищо ново под небето.
Миналата година реших да сменя изгоремите крушки по интериора - подсветки на ключове, в бутоните на ел.стъклата на вратите и т.н.
Отивам на магазина и купувам крушки и като Тома-ниверни проверявам напрежението. Всичко точно - казвам си, 12V нормални крушки. Слагам една, втора , трета и всичко свети. Малко по-силничко, но си викам нова крушке това е.
След седмица почнаха да гаснат една след друга. Добре че съм си Плюшкин (за по-младите, които не са чели руската класическа литература - това е човек, който нищо не изхвърля и събира разни боклуци) погледнах изгорелите и прибрани в архива крушки и какво да видя, хората написали 14.4V. 
Ето ти и отговора. Не че на МП крушките са по-качественни, просто са за 14.4V, т.е. работното напрежение съответства на напрежението на напълна зареден акумулатор. А при мен това е и напрежението на ел.инсталацията при работещ двигател.
Сега си събирам изпразнени запалки със светодиод и като използвам металната фасунга на изторелите крушки и малко Поксипол, ще си ги направя със светодиади.
			 
			
					
				
				Публикувано: 16 яну 2008, 14:32
				от mimonti
				нова в МП е 14лв
			 
			
					
				
				Публикувано: 17 яну 2008, 15:46
				от sashom
				Мерси, ще опитам и тези от там ... много ми се иска това да реши проблема защото е проблем - чак искаха да ме спират от движение ... 
Имах намерението да си сложа ксенони .Някой има ли представа дали ще имам проблеми и с тях. Питам понеже там до колкото знам първо напрежението минава през някакви други джаджи преди да стигне до крушките... ?
			 
			
					
				
				Публикувано: 17 яну 2008, 18:05
				от TURBOTO
				sashom написа:Мерси, ще опитам и тези от там ... много ми се иска това да реши проблема защото е проблем - чак искаха да ме спират от движение ... 
Имах намерението да си сложа ксенони .Някой има ли представа дали ще имам проблеми и с тях. Питам понеже там до колкото знам първо напрежението минава през някакви други джаджи преди да стигне до крушките... ?
Доколкото съм запознат напрежението минава през повишаващи транформатори,защото ксенона се пали при напрежение около 20kV,иначе за проблеми не знам зависи от това какъв ксенон ще сложиш и как ще бъде монтиран.Забелязах,че няколко човека от форума карат с ксенон нека да споделят впечатленията си
 
			
					
				
				Публикувано: 17 яну 2008, 20:50
				от AX!S
				sashom написа:Мерси, ще опитам и тези от там ... много ми се иска това да реши проблема защото е проблем - чак искаха да ме спират от движение ... 
Имах намерението да си сложа ксенони .Някой има ли представа дали ще имам проблеми и с тях. Питам понеже там до колкото знам първо напрежението минава през някакви други джаджи преди да стигне до крушките... ?
Колега, купи си свестни крушки, 14 лв. не са чак толкова много пари ако ще ти решат проблема, пък вземи си измери и напрежението на акумулатора при включени фарове и 2500 rpm примерно, може действително алтернатора да презарежда.
 
			
					
				
				Публикувано: 17 яну 2008, 21:16
				от [RS]Coswort
				айййй... да чукна на дърво хич не проверих моя ток... купих за 80лв крушки просто ако изгорят ще се обеся! 

 
			
					
				
				Публикувано: 17 яну 2008, 21:19
				от TURBOTO
				
			 
			
					
				
				Публикувано: 17 яну 2008, 21:54
				от цеков
				 ..проблем с фаровете  ... за 12 месеца заминаха 7 крушки..
 
 Стъклената част на лампите на фаровете 
НЕ ТРЯБВА да се пипа с ръка   
 
 
 
 1.Замърсеното стъкло почернява .
       2.Фара свети недостатъчно
    3.отделя се много топлина в лампата
   4.Лампата изгаря
5. Лампата се сменя-и отиваш на  т.1
6.И те такааа......N пъти
7.   N=7
Затова: 
 
  
дори и новозакупена лампа трябва да 
се изчисти със спирт и ЧИСТ памук
(не се знае дали някой не я е пипал)
Допълнение:
Лампите за фар имат дунапреново маншонче.
Това не е само транспортна опаковка!
Използваите го при монтажа ,за да не докосвате 
с ръка стъкото!
Отстранете го непосредствено преди да поставите
лампата в рефлектора.
Успех!
______________________
И нека бъде светлина!
paci: Изпозвай бутона "промени"! 
			
					
				
				Публикувано: 19 яну 2008, 17:45
				от maxpoint
				TURBOTO написа:sashom написа:Мерси, ще опитам и тези от там ... много ми се иска това да реши проблема защото е проблем - чак искаха да ме спират от движение ... 
Имах намерението да си сложа ксенони .Някой има ли представа дали ще имам проблеми и с тях. Питам понеже там до колкото знам първо напрежението минава през някакви други джаджи преди да стигне до крушките... ?
Доколкото съм запознат напрежението минава през повишаващи транформатори,защото ксенона се пали при напрежение около 20kV,иначе за проблеми не знам зависи от това какъв ксенон ще сложиш и как ще бъде монтиран.Забелязах,че няколко човека от фоКсенон - "рума карат с ксенон нека да споделят впечатленията си
 
xenon в подробности или по-надълбоко"
 
			
					
				
				Публикувано: 19 яну 2008, 18:21
				от [RS]Coswort
				ми Н4 крушки светят малко по особенно 

 
			
					
				
				Публикувано: 01 фев 2008, 15:54
				от xuxu
				Тия дни минах през МП и купих Motorcraft H7 ама пак е 12v. 20лв струваше, ще видим дали и тя ще изгори толкова бързо, колкото другите ...
			 
			
					
				
				Публикувано: 01 фев 2008, 16:21
				от ewgeny
				nikolovvd написа:Нищо ново под небето.
Миналата година реших да сменя изгоремите крушки по интериора - подсветки на ключове, в бутоните на ел.стъклата на вратите и т.н.
Отивам на магазина и купувам крушки и като Тома-ниверни проверявам напрежението. Всичко точно - казвам си, 12V нормални крушки. Слагам една, втора , трета и всичко свети. Малко по-силничко, но си викам нова крушке това е.
След седмица почнаха да гаснат една след друга. Добре че съм си Плюшкин (за по-младите, които не са чели руската класическа литература - това е човек, който нищо не изхвърля и събира разни боклуци) погледнах изгорелите и прибрани в архива крушки и какво да видя, хората написали 14.4V. 
Ето ти и отговора. Не че на МП крушките са по-качественни, просто са за 14.4V, т.е. работното напрежение съответства на напрежението на напълна зареден акумулатор. А при мен това е и напрежението на ел.инсталацията при работещ двигател.
Сега си събирам изпразнени запалки със светодиод и като използвам металната фасунга на изторелите крушки и малко Поксипол, ще си ги направя със светодиади.
Аууууу, прецакал съм се. На акумулатора ми пише 12V  
 
 
12V си е стандарт. +- някой друг волт за никоя техника не пречи. Проблема ако презарежда акумулатора, би трябвало да е умрял акумулатора. А дали са ментаци крушките 1 да изгори,2,3 ама 7, няма вариант. Аз за толкова години не ми е изгоряла нито една крушка. Отиди на ел. техник, да огледа, измери, така с гадане нищо няма да стане. А и най-вероятно ще си купиш хубави крушки за 30-40 лв, и като изгориш и тях, ще се сетиш че е най-добре да се види колата от някой.
 
			
					
				
				Публикувано: 06 фев 2008, 23:26
				от nicko
				И аз за 2-3 месеца смених 4-5 крушки. Накрая отидох при един майстор прегледа фара и видя, че има хлабави връзки там където се слага крушката. Затегна ги с клещи и вече не ми горят крушките.
			 
			
					
				
				Публикувано: 07 фев 2008, 09:23
				от Edinuser
				Напълно е възможно - всички знаем, че крушките горят основно при включване и ако има хлабава връзка може да се получи този ефект като прецъка няколко пъти или тръсне в някаква дупка да гори крушката.
На крушите обикновено им дават някакъв живот в часове, но не пишат колко колко издържа на вкл./изкл.
			 
			
					
				
				Публикувано: 03 мар 2008, 23:27
				от sashom
				Cenzor - да ти се похваля. Вчера изгоря и Silverstar-a 

 ... На мен вече ми е смешно 

 ... Утре ще ходя да взема крушки от МФ пък да видим след това.
 
			
					
				
				Публикувано: 04 мар 2008, 00:12
				от cenzor
				sashom написа:Cenzor - да ти се похваля. Вчера изгоря и Silverstar-a 

 ... На мен вече ми е смешно 

 ... Утре ще ходя да взема крушки от МФ пък да видим след това.
 
А като изгорят и крушките от МП , кой ще обвинят... теб? Извънземните?
Имаш някъде дефект в ел. инсталацията и МП явно не им се занимава да го оправят, затова и ти обясняват - БЛЯ-БЛЯ...
Интересно при мен толкова време как не горят крушките?
 
			
					
				
				Публикувано: 05 мар 2008, 11:08
				от addition
				"Споко", колега! В старата фирма имахме служебни чисто нови Фиести - купувахме крушки само Моторкрафт от МП и всяка седмица сменяхме поне по една. По едно време и ние се чудехме токовете ли са им много силни на тия Фиести, какво ли... Не защото ни тежеше да сменяме крушки, купени със служебни пари, а защото за да се сменят се сваля целия фар   
 
 
Аз на моя Фори откакто съм го купил крушки не съм сменял - 2 зими поред всеки ден на фарове.
 
			
					
				Изгорели крушки на Фокус
				Публикувано: 22 сеп 2008, 04:31
				от libra
				Здравейте, и при мен забелязвам често горене на късите.
За 1 година и нещо съм сменил 3 комплекта крушки на фаровете, през няколко месеца. Днес установих, че ми е изгоряла крушка, след като я смених, след 30 мин ме спират полицаи за изгоряла същата.
Първите бяха Phillips Blue VIsion, изкараха най-много, почти 11 месеца. Едни Нарва и едни Осрам.
Преди няколко дни по друг повод споделих на приятел, че съм сложил 62 Аh акумулатор и той каза, че при по-силен акумулатор от предписаното е вероятно да горят крушките на фаровете.
Възможно ли е това? 
Утре ще премеря колко волта ток ходи до самата крушка, и след това ще купя пак Филипс, но ако изгорят отново ще ме е яд, понеже са към 50 кинта  

 А тези от МП със сигурност ще жълтеят и няма да свети добре
Колата е Фокус, преди фейслифта, крушки H4