Страница 1 от 2

7 изгорели крушки за една година-фиеста 2006 !! Какво става?

Публикувано: 16 яну 2008, 11:49
от sashom
Здравейте, имам проблем с фаровете :( ... за 12 месеца заминаха 7 крушки. Сега се обувам да сменя поредната !!! ... Звъннах в сервиза на МФ и любезно ми обясниха, че причината да ми горят е, че не си купувам крушките от тях, а както се изрази човека 'от вън'. Фордът е изчислен за по висок ток, и докато не започна да взимам крушки от тях непрекъснато щели да ми горят ! ... Предполагам това не са празни приказки затова моля някой който има повече знания да даде информация за ватове-те... или най-добре линк към някой сайт с инфо. Аз незнам къде да търся :( ... Предварително благодаря ...

Публикувано: 16 яну 2008, 11:58
от HACKO
Може и да е прав, а може напрежението на генератора да е по-високо от14.5V-15V, което вече е много притеснително. Завърти се в някоя морга и си вземи оригинални крушки Моторкрафт, но все пак си премери напрежението.

Публикувано: 16 яну 2008, 14:05
от nikolovvd
Нищо ново под небето.
Миналата година реших да сменя изгоремите крушки по интериора - подсветки на ключове, в бутоните на ел.стъклата на вратите и т.н.
Отивам на магазина и купувам крушки и като Тома-ниверни проверявам напрежението. Всичко точно - казвам си, 12V нормални крушки. Слагам една, втора , трета и всичко свети. Малко по-силничко, но си викам нова крушке това е.
След седмица почнаха да гаснат една след друга. Добре че съм си Плюшкин (за по-младите, които не са чели руската класическа литература - това е човек, който нищо не изхвърля и събира разни боклуци) погледнах изгорелите и прибрани в архива крушки и какво да видя, хората написали 14.4V.
Ето ти и отговора. Не че на МП крушките са по-качественни, просто са за 14.4V, т.е. работното напрежение съответства на напрежението на напълна зареден акумулатор. А при мен това е и напрежението на ел.инсталацията при работещ двигател.
Сега си събирам изпразнени запалки със светодиод и като използвам металната фасунга на изторелите крушки и малко Поксипол, ще си ги направя със светодиади.

Публикувано: 16 яну 2008, 14:32
от mimonti
нова в МП е 14лв

Публикувано: 17 яну 2008, 15:46
от sashom
Мерси, ще опитам и тези от там ... много ми се иска това да реши проблема защото е проблем - чак искаха да ме спират от движение ...

Имах намерението да си сложа ксенони .Някой има ли представа дали ще имам проблеми и с тях. Питам понеже там до колкото знам първо напрежението минава през някакви други джаджи преди да стигне до крушките... ?

Публикувано: 17 яну 2008, 18:05
от TURBOTO
sashom написа:Мерси, ще опитам и тези от там ... много ми се иска това да реши проблема защото е проблем - чак искаха да ме спират от движение ...

Имах намерението да си сложа ксенони .Някой има ли представа дали ще имам проблеми и с тях. Питам понеже там до колкото знам първо напрежението минава през някакви други джаджи преди да стигне до крушките... ?
Доколкото съм запознат напрежението минава през повишаващи транформатори,защото ксенона се пали при напрежение около 20kV,иначе за проблеми не знам зависи от това какъв ксенон ще сложиш и как ще бъде монтиран.Забелязах,че няколко човека от форума карат с ксенон нека да споделят впечатленията си

Публикувано: 17 яну 2008, 20:50
от AX!S
sashom написа:Мерси, ще опитам и тези от там ... много ми се иска това да реши проблема защото е проблем - чак искаха да ме спират от движение ...

Имах намерението да си сложа ксенони .Някой има ли представа дали ще имам проблеми и с тях. Питам понеже там до колкото знам първо напрежението минава през някакви други джаджи преди да стигне до крушките... ?
Колега, купи си свестни крушки, 14 лв. не са чак толкова много пари ако ще ти решат проблема, пък вземи си измери и напрежението на акумулатора при включени фарове и 2500 rpm примерно, може действително алтернатора да презарежда.

Публикувано: 17 яну 2008, 21:16
от [RS]Coswort
айййй... да чукна на дърво хич не проверих моя ток... купих за 80лв крушки просто ако изгорят ще се обеся! :(

Публикувано: 17 яну 2008, 21:19
от TURBOTO
[RS]Coswort написа:айййй... да чукна на дърво хич не проверих моя ток... купих за 80лв крушки просто ако изгорят ще се обеся! :(
:shock: :shock: :shock: Какви са тия крушки бе човек?

Публикувано: 17 яну 2008, 21:54
от цеков
..проблем с фаровете ... за 12 месеца заминаха 7 крушки..
:!: Стъклената част на лампите на фаровете
НЕ ТРЯБВА да се пипа с ръка :!:

:idea: 1.Замърсеното стъкло почернява .
2.Фара свети недостатъчно
3.отделя се много топлина в лампата
4.Лампата изгаря
5. Лампата се сменя-и отиваш на т.1
6.И те такааа......N пъти
7. N=7

Затова: :arrow:
дори и новозакупена лампа трябва да
се изчисти със спирт и ЧИСТ памук
(не се знае дали някой не я е пипал)

Допълнение:
Лампите за фар имат дунапреново маншонче.
Това не е само транспортна опаковка!
Използваите го при монтажа ,за да не докосвате
с ръка стъкото!
Отстранете го непосредствено преди да поставите
лампата в рефлектора.

Успех!
______________________
И нека бъде светлина!

paci: Изпозвай бутона "промени"!

Публикувано: 19 яну 2008, 17:45
от maxpoint
TURBOTO написа:
sashom написа:Мерси, ще опитам и тези от там ... много ми се иска това да реши проблема защото е проблем - чак искаха да ме спират от движение ...

Имах намерението да си сложа ксенони .Някой има ли представа дали ще имам проблеми и с тях. Питам понеже там до колкото знам първо напрежението минава през някакви други джаджи преди да стигне до крушките... ?
Доколкото съм запознат напрежението минава през повишаващи транформатори,защото ксенона се пали при напрежение около 20kV,иначе за проблеми не знам зависи от това какъв ксенон ще сложиш и как ще бъде монтиран.Забелязах,че няколко човека от фоКсенон - "рума карат с ксенон нека да споделят впечатленията си
xenon в подробности или по-надълбоко"

Публикувано: 19 яну 2008, 18:21
от [RS]Coswort
ми Н4 крушки светят малко по особенно :)

Публикувано: 01 фев 2008, 15:54
от xuxu
Тия дни минах през МП и купих Motorcraft H7 ама пак е 12v. 20лв струваше, ще видим дали и тя ще изгори толкова бързо, колкото другите ...

Публикувано: 01 фев 2008, 16:21
от ewgeny
nikolovvd написа:Нищо ново под небето.
Миналата година реших да сменя изгоремите крушки по интериора - подсветки на ключове, в бутоните на ел.стъклата на вратите и т.н.
Отивам на магазина и купувам крушки и като Тома-ниверни проверявам напрежението. Всичко точно - казвам си, 12V нормални крушки. Слагам една, втора , трета и всичко свети. Малко по-силничко, но си викам нова крушке това е.
След седмица почнаха да гаснат една след друга. Добре че съм си Плюшкин (за по-младите, които не са чели руската класическа литература - това е човек, който нищо не изхвърля и събира разни боклуци) погледнах изгорелите и прибрани в архива крушки и какво да видя, хората написали 14.4V.
Ето ти и отговора. Не че на МП крушките са по-качественни, просто са за 14.4V, т.е. работното напрежение съответства на напрежението на напълна зареден акумулатор. А при мен това е и напрежението на ел.инсталацията при работещ двигател.
Сега си събирам изпразнени запалки със светодиод и като използвам металната фасунга на изторелите крушки и малко Поксипол, ще си ги направя със светодиади.

Аууууу, прецакал съм се. На акумулатора ми пише 12V :lol:
12V си е стандарт. +- някой друг волт за никоя техника не пречи. Проблема ако презарежда акумулатора, би трябвало да е умрял акумулатора. А дали са ментаци крушките 1 да изгори,2,3 ама 7, няма вариант. Аз за толкова години не ми е изгоряла нито една крушка. Отиди на ел. техник, да огледа, измери, така с гадане нищо няма да стане. А и най-вероятно ще си купиш хубави крушки за 30-40 лв, и като изгориш и тях, ще се сетиш че е най-добре да се види колата от някой.

Публикувано: 06 фев 2008, 23:26
от nicko
И аз за 2-3 месеца смених 4-5 крушки. Накрая отидох при един майстор прегледа фара и видя, че има хлабави връзки там където се слага крушката. Затегна ги с клещи и вече не ми горят крушките.

Публикувано: 07 фев 2008, 09:23
от Edinuser
Напълно е възможно - всички знаем, че крушките горят основно при включване и ако има хлабава връзка може да се получи този ефект като прецъка няколко пъти или тръсне в някаква дупка да гори крушката.
На крушите обикновено им дават някакъв живот в часове, но не пишат колко колко издържа на вкл./изкл.

Публикувано: 03 мар 2008, 23:27
от sashom
Cenzor - да ти се похваля. Вчера изгоря и Silverstar-a :) ... На мен вече ми е смешно :) ... Утре ще ходя да взема крушки от МФ пък да видим след това.

Публикувано: 04 мар 2008, 00:12
от cenzor
sashom написа:Cenzor - да ти се похваля. Вчера изгоря и Silverstar-a :) ... На мен вече ми е смешно :) ... Утре ще ходя да взема крушки от МФ пък да видим след това.
А като изгорят и крушките от МП , кой ще обвинят... теб? Извънземните?
Имаш някъде дефект в ел. инсталацията и МП явно не им се занимава да го оправят, затова и ти обясняват - БЛЯ-БЛЯ...

Интересно при мен толкова време как не горят крушките?

Публикувано: 05 мар 2008, 11:08
от addition
"Споко", колега! В старата фирма имахме служебни чисто нови Фиести - купувахме крушки само Моторкрафт от МП и всяка седмица сменяхме поне по една. По едно време и ние се чудехме токовете ли са им много силни на тия Фиести, какво ли... Не защото ни тежеше да сменяме крушки, купени със служебни пари, а защото за да се сменят се сваля целия фар :(

Аз на моя Фори откакто съм го купил крушки не съм сменял - 2 зими поред всеки ден на фарове.

Изгорели крушки на Фокус

Публикувано: 22 сеп 2008, 04:31
от libra
Здравейте, и при мен забелязвам често горене на късите.
За 1 година и нещо съм сменил 3 комплекта крушки на фаровете, през няколко месеца. Днес установих, че ми е изгоряла крушка, след като я смених, след 30 мин ме спират полицаи за изгоряла същата.
Първите бяха Phillips Blue VIsion, изкараха най-много, почти 11 месеца. Едни Нарва и едни Осрам.
Преди няколко дни по друг повод споделих на приятел, че съм сложил 62 Аh акумулатор и той каза, че при по-силен акумулатор от предписаното е вероятно да горят крушките на фаровете.
Възможно ли е това?
Утре ще премеря колко волта ток ходи до самата крушка, и след това ще купя пак Филипс, но ако изгорят отново ще ме е яд, понеже са към 50 кинта *00142* А тези от МП със сигурност ще жълтеят и няма да свети добре
Колата е Фокус, преди фейслифта, крушки H4