Страница 1 от 1

Стрелката за температурата

Публикувано: 21 яну 2008, 18:43
от venom4o
Прави си каквото иска.. най крайното положение във което стига е средата.. а понякога си отива най долу се 1 колата не е на контакт .. Какво да правя.. датчика се намира до делкото близо извадих буксата му и я напръсках със меглио.. След това избърсах и датчика.. Но ефект няма.. Датчика ли е за смяна или проблема е от таблото? Знам ,че на фордовете това им е слабо място този прибор....

Публикувано: 21 яну 2008, 18:46
от DigiPro
Как буксата с Меглио. С контактен спрей трябва. Меглиото е някъде ако има нещо омаслено да изчистиш. Не е за ел. контакти.

Публикувано: 21 яну 2008, 18:52
от venom4o
ми то там е омазнено точно за това така го направих

Публикувано: 23 яну 2008, 00:35
от venom4o
Имате ли идея колко струва датчика и дали е от него или може и самата стрелка да не е като хората вече...

Публикувано: 23 яну 2008, 09:25
от Любо
venom4o, дай крачетата на буксата на късо и веж дали стрелката ще отиде в червената зона. Ако прибора на таблото е в ред стрелката трябва да сочи прегрял двигател при това окъсяване.
Предлагам ти го, защото това, което си описал в първия пост ми прилича на развален уред на таблото.

Публикувано: 23 яну 2008, 09:42
от mrdds
аааа това и при мен го правеше на модеото още като я купих.Карам карам,и вместо да загрява тя изстива и стрелката подмина и студената зона.С тънка отверка разчовърках крачетата на буксата и за сега няма проблемация.Нещо контактно е.Няма смисъл да сменяш детайли.
.Тези пръскала....зарежи ги,карай по българския начин с ножа,отвеката и чука :twisted: .В този случай ше помогнат.

Публикувано: 23 яну 2008, 09:42
от venom4o
Аз вече я прегрях 2 пъти тая кола заради тая стрелка..

Публикувано: 23 яну 2008, 09:57
от doctordre
venom4o написа:Имате ли идея колко струва датчика и дали е от него или може и самата стрелка да не е като хората вече...
16лв, и аз ще го сменям и съм взел нов та затов ти казвам :wink: само че странното е че не знам как му се връзва кабела защото от външната страна на датчика има само една резба, няма никакви букси клеми или каквото и да е :?

Публикувано: 23 яну 2008, 11:38
от AX!S
venom4o написа:Аз вече я прегрях 2 пъти тая кола заради тая стрелка..
Значи уреда не е единствения проблем. Аз като купих ескорта почти не помръдваше стрелката и направо смених датчика - мисля, че струваше около 10 лв.

Публикувано: 24 яну 2008, 00:05
от venom4o
женска букса е ... Ще я снимам като имам възможност.. Сега баща ми я кара временно ,че и буса му и колата му не са в ред.. Иначе щом е 16 лева ще го купя... егааго...

Публикувано: 27 яну 2008, 21:36
от venom4o
такаааа... Почвам да си мисля, че има въздушна възглавница.. парното ми се бъзика и то на моменти.. Ту духа добре яко топло ту не духа ама ГРАМ топло.. А когато загрее в нормална работна температура стрелката отива най долу.. Да не би да не стига антифриз ? Всичко си е в нормата.. УЖ.. проверих като съм събирал мотора да не съм прекършил някой маркуч ,че и това съм го правил .. НЕ .. изпарителя и е горещ парното ту духа добре ту не духа.. Кво да я праа тая кола ?

Публикувано: 27 яну 2008, 23:21
от madboy
venom4o написа:.. Ту духа добре яко топло ту не духа ама ГРАМ топло..
Бахмаааму, ти да не си с климатроник?
:idea:

Публикувано: 28 яну 2008, 10:31
от doctordre
добре де, аз не разбирам много ама може ли да стане въздушна възглавница. аз мислех че не може и като си сменям антифриза всяка година не му мисля, отварям за малко капачката на разширителния съд и водата "дръпва". доливам пак и така докато спре да го прави :roll:

Публикувано: 28 яну 2008, 12:06
от venom4o
всичко идва от изпарителя щото е сложен много ТЪПО

Публикувано: 30 яну 2008, 23:04
от trayan
Според мен е прекъснато някъде самото кабелче на датчика. Най-често се прекъсва близо до самия датчик. Имах подобен проблем само че моята стрелка стоеше почти винаги в студената зона, а знаех, че не е от термостата. Днес си купих датчик от МП за 48 лв и си го смених сам.

Публикувано: 31 яну 2008, 09:13
от doctordre
не искам да отварям нова тема, надявам се веном4о няма да се сърди че пиша тук :D та въпроса ми е пак за тоя датчик- взел съм нов и трябва да сваля стария но не става с нищо :shock: предполагам си е оригиналния, запецнал е яко пък и главата му вече е почти кръгла, тоест не може да се захване с ключ. мъчих го с какво ли не- еми не излиза :( а трябва да го махна, дайте идеи

Публикувано: 31 яну 2008, 16:08
от ge4ev
Пръскай със спрей за клеясали болтове и гайки, че иначе :shock:

Публикувано: 31 яну 2008, 16:37
от doctordre
еми той не само е клеясал ами и главата вече не може да се захване с ключ :roll:

Публикувано: 31 яну 2008, 17:12
от trayan
Странно аз моя го развих с обикновена гидория. Целия датчик влиза в камъка и се развива много лесно е вярно, че въртя по съвсем малко, но не съм имал никакъв проблем. Дори първоначално започнах да го завивам :D. Сега новият също не съм го стягал много, защото е месингов и се опасявях да не превърти резбата. Ще го наблюдавам няклоко дни за евентуални течове и сълзене.