Автомобилът спря да ме слуша ...
Публикувано: 11 юли 2005, 11:32
След известно пребиваване при пластични хирурзи (т.е. тенекеджии), което незнам дали има връзка, започнаха да се проявяват разни гадости:
1) подава се 'на контакт' без изобщо да има ключ и водач, в следствие на което ми пада акумулатора. По-гадното е, че на работещ двигател като направи този проблем - няма гасене (има на 5-та скорост и спирачка). Пробвал съм с дърпане на сноповете кабели, биене по кормилната колонка и какви ли не силови методи, но без резултат - като светнат (сами) лампите, само сваляне на акумулатора ги спира.
2) двигателя взе да работи като шевна машина. Не беше пален почти месец и нещо му е станало. Чува се според мен откъм инжекторите и е с доста по-ниска честота от клапаните. След около 15 мин работа и по-височки обороти тракането изчезна. Дали това е "слепване на повдигач" с което са известни Зетеците ?
Всякакви идеи и хипотези (особено по гадост 1) са добре дошли.
Поздрави!
ПС: Зетека е 1.6 '93 на немного километри
1) подава се 'на контакт' без изобщо да има ключ и водач, в следствие на което ми пада акумулатора. По-гадното е, че на работещ двигател като направи този проблем - няма гасене (има на 5-та скорост и спирачка). Пробвал съм с дърпане на сноповете кабели, биене по кормилната колонка и какви ли не силови методи, но без резултат - като светнат (сами) лампите, само сваляне на акумулатора ги спира.
2) двигателя взе да работи като шевна машина. Не беше пален почти месец и нещо му е станало. Чува се според мен откъм инжекторите и е с доста по-ниска честота от клапаните. След около 15 мин работа и по-височки обороти тракането изчезна. Дали това е "слепване на повдигач" с което са известни Зетеците ?
Всякакви идеи и хипотези (особено по гадост 1) са добре дошли.
Поздрави!
ПС: Зетека е 1.6 '93 на немного километри