Страница 1 от 1

Автомобилът спря да ме слуша ...

Публикувано: 11 юли 2005, 11:32
от adis_78
След известно пребиваване при пластични хирурзи (т.е. тенекеджии), което незнам дали има връзка, започнаха да се проявяват разни гадости:

1) подава се 'на контакт' без изобщо да има ключ и водач, в следствие на което ми пада акумулатора. По-гадното е, че на работещ двигател като направи този проблем - няма гасене (има на 5-та скорост и спирачка). Пробвал съм с дърпане на сноповете кабели, биене по кормилната колонка и какви ли не силови методи, но без резултат - като светнат (сами) лампите, само сваляне на акумулатора ги спира.

2) двигателя взе да работи като шевна машина. Не беше пален почти месец и нещо му е станало. Чува се според мен откъм инжекторите и е с доста по-ниска честота от клапаните. След около 15 мин работа и по-височки обороти тракането изчезна. Дали това е "слепване на повдигач" с което са известни Зетеците ?

Всякакви идеи и хипотези (особено по гадост 1) са добре дошли.

Поздрави!
ПС: Зетека е 1.6 '93 на немного километри

Публикувано: 11 юли 2005, 11:57
от Brock
Това никак не е добре :shock:

1. Дали тенекеджиите не са объркали някой и друг кабел? Има вероятност и да са нарушили изолацията на някой кабел и от време на време да ти прави въпросния проблем. Най-добре огледай за прекъснати и оголени кабели - провери и за откачени букси.
Отиди и при "хирурзите" за да ти кажат какви кабели са откачали и къде, за да ти е по-лесно да провериш.

2. Ако проблема е изчезнал и вече не се появява, най-вероятно е от това, че мотора е останал дълго време на "сухо" и докато се качи масло навсякъде и смаже всичко се е чувал този звук.


Аз за това се сещам :roll:


:twisted:

Публикувано: 11 юли 2005, 18:49
от aaleks
Сигурно ти е минало през ума идеята да не ти са сменили нещо по колата, докато са и оправели ламарините! Ама не си сигурен, ковти тръпка :roll: !

Публикувано: 14 юли 2005, 18:41
от adis_78
aaleks написа:Сигурно ти е минало през ума идеята да не ти са сменили нещо по колата, докато са и оправели ламарините!
Уффф какво ли не ми минава на ум. Последната ми хипотеза е че е нещо по алармата, щото работи а не я намирам там където съм свикнал да бъде.

Разследването продължава ...

Публикувано: 15 юли 2005, 20:22
от Bakara
Ако са заварявали с електрожен нещо по купето и не са извадили акомулатора е възможно да е станал някой токов удар в алармата или компютъра на колата.

Публикувано: 18 юли 2005, 09:18
от Brock
Bakara написа:Ако са заварявали с електрожен нещо по купето и не са извадили акомулатора е възможно да е станал някой токов удар в алармата или компютъра на колата.
Мммм дааааааа :roll:
за това не се бях сетил, ама си е напълно възможно - дано само да не е така, че може и да се наложи нов компютър. Май най-добре е да се отиде на компютърна диагностика


:twisted:

Публикувано: 01 авг 2005, 21:07
от adis_78
Здравейте,

отдавна не бях влизал тук. Благодаря на всички за съдействието с идеи! :D
Пиша за да не остава темата 'висяща'.
Проблемите ми някакси от самосебе си се оправиха.
Тракането не се е получавало от тогава (вече 2к км) - явно може би съм бил свидетел на слепнал повдигач.
Напоследък и на контакт не се е включвала, може би защото намалих правомощията на алармата (махнах кабелите, които прекъсват запалването).

И така, ако забележите някой да шофира с необяснимо доволна физиономия из улиците на София - може би ще съм аз *00140*