Страница 1 от 1

Компютъра ли изпатка? РЕШЕН

Публикувано: 13 фев 2008, 23:39
от pantata
Май мони умря :cry: Спирам на едно кафе, излезе един и ме помоли да преместя колата, слагам ключа в положение 1 и взеха да цъкат машинките на централното, плафоните взеха да мигат, дисплея на климатроника и той, заедно с половината лампи по таблото. Бутам ръчката на вратата централно нямам, музика нямам. Пробвам да запаля никаква реакция, ни стартер върти ни нищо, по едно време алармата взе да издава странни насечени звуци, мигачите светят по половин минута, чистачките леко мърдат, направо извънземни в колата :evil: :evil:

Изкарах клемите на акумулатора за 10 минути, пак същата работа, утре е при майстор, но да се приготвя психически още преди да излезна, компютъра ли е сдал багажа или може някой кабел да прави проблеми. Знам че така е трудно да се каже без да се види и замери, но това прилича ли на проблем с компа?

Публикувано: 13 фев 2008, 23:45
от paci
Акумулатора!
Щех ти кажа споко ма кат знам кви са цените сега :evil:
Ако имаш възможност още сега го свали и го прегледай.
1-во му виж нивото и ако се налга го долей - ма не с вода от чУшмЪтЪ :!:
Мериш му гъстотата и ако е ниска със слаб заряден ток помпиш докъто дойде кат си требе.
Ако нямаш възможност чак толкоз да го масажираш, турай го там на някакъв заряд и пробвай пак. Кво ше тичаш по майстори кат знам къф ти е проблема, па и на всичкото отгоре съм бил и свидетел как както в твоя случай акумулатор мре из един веднъж.
Виж му нивото задължително преди да го зареждаш!
А ако е необслужваем - вече незнам.
Грамотен си оправай се! :)
Според мен тва ти е проблема!

Пробвай с друг най-добре!

Публикувано: 13 фев 2008, 23:54
от pantata
Извън града я оставих на една бензиностанция при едни познати, щото сервиза е точно до нея, освен утре да пробвам някой от тях да ми даде ток преди да я дръпнат в сервиза. Дано да е от него :roll:

Публикувано: 14 фев 2008, 08:29
от paci
Смени акумулаторите утре и се увери, че клемите са чисти и добре стегнати.
С даване на ток няма да стане работата ако твоя е починал.

*updated*

Дано вече не си я свършил тази простотия.
Чел си из форума, че НЕ трябва да сменяваш акумулатора докъто двигателя работи, щото тогава вече може да опаткаш компа.
Ако запали с другия акумулатор, сложи си твоя и я запалете с бутане. Споко, няма ти превърти ремъка. Моята я тикахме веднъж щото съм куха лейка и не съм стегнал клемите.
Не се и оливай с тикането де :) Не съм казал, че е абсурд да стане беля с ремъка. Тикни я там колкото да я прибереш да не стой по улиците.

Публикувано: 14 фев 2008, 09:14
от AlexP
Няма да е компютъра. Може да е акумулатора, но на мен ми прилича повече да е от алармата. Да се е пре**ла нещо. Пък може и масата от акумулатора да се разхлабила, или клемите на акумулатора. Пробвай с друг акумулатор. Както казва колегата - в никакъв случай не сменяй акумулатора при запален двигател.

Публикувано: 14 фев 2008, 10:26
от demiro
М даа,заминал е акумулатора,няма ток или може да е пробила и клетка.Втората вероятност,ако той е наред,масата към купето не е добре. Проследи минусовият кабел и там където е замасен,го поразвий,напръскай с нещо и стегни наново :idea:

Публикувано: 14 фев 2008, 10:45
от pantata
Ох олекна ми, много хора на едно мнение, тъкмо станах и сега отивам да я съживявам, да си призная това за акумулатора при работещ двигател не го знаех :oops: Благодаря колеги, ще пиша после

Публикувано: 14 фев 2008, 11:07
от Любо
pantata написа:Ох олекна ми, много хора на едно мнение, тъкмо станах и ...
Ех, това сатване, кой като тебе да става на обяд :D
И аз смятам, че ти е заминал акумулатора. И при мен като падне акумулатора тръгват чистачките и по таблото става дискотека, губи централно, инати се...

Публикувано: 14 фев 2008, 11:15
от zar
Да така е споко акумулатора е заминал!Вземи под внимание съветите на колегите в по-горните постове.Компа не изпатква току така.Аз съм имал същия проблем с моето предното Монди както и на Фокуса на баща ми 1.8TDCI 115к.с '04(той даже ме обвини че съм му прецакал електрониката:))ама така е като не ти се е случвало ти се струва че е нещо сериозно.Сменяш акумулатора взимаш някой Български и отново колата ти ще е на себе си!
P.S:Виж това да смениш акумулатора при работещ двигател на такава кола а й какъвто и да е пълен инжекцион или пък Common Rail е най-сигурния начин да прецакаш компютъра за това не го прави а също не се опитвай да палиш такава кола ако и е слаб акумулатора със теглене и бутане тогава няма да запали и може да повреди и катализатора!Тя си иска изправен акумулатор за да запали по нормалния начин!

Публикувано: 14 фев 2008, 18:21
от pantata
Мда, 163 лева Varta 56aH и колата е като нова :P До сега бях с Motorcraft и майстора ми каза, че това са най-добрите акумулатори, но са прекалено скъпи...
Благодаря за съветите, колеги!

Публикувано: 15 фев 2008, 09:38
от Cougar
При мене, като ми замина акумулатора, нещеше да върти, централното не бачкаше, и като река да запаля километража и оборотомера ми откачат :D


Колеги я кажете мнение за Монбат?

Публикувано: 15 фев 2008, 11:50
от gorskiq
Колега Cougar тук във форума писах относно моите впечатления за акумулаторите Монбат. Накратко и двата /зелен и черен/ на двете ми коли Модеото и Жигулата свършиха по един и същ начин - скъсан мост между две от клетките и ме оставиха на пътя. Е Жигулата като я бутнеш пали ама с Форда не рискувах. От тогава вече година и нещо съм с Topla и нямам проблеми.