Страница 1 от 1

Въпрос за стартер

Публикувано: 18 фев 2008, 10:20
от schumi
Здравейте ,става дума за Мондео 1.8 ТД искам да попитам за следния проблем когато е много студено като започна да паля стартера върти и изведнъж спира и се чува некво цъкане след връщане на ключа пак започва да си върти ,понякога пак спира понякога си върти както трябва.На какво се дължи според вас ?

Публикувано: 18 фев 2008, 12:05
от madboy
Втулките на стартера?
:idea:

Публикувано: 18 фев 2008, 12:39
от venom4o
ако е само цъкане втулки или шалтер.. ако докато върти се чуе едно квик и изведнъж стартера си върти все едно го въртиш докато работи колата да знаеш ,че можеби ти е прекалено гъсто маслото и неможе да се развърти като хората моторя

Публикувано: 18 фев 2008, 14:28
от paci
Провери си акумулатора, зарядния ток и връзките!
Ако ти е слаб акумулатора и завъртиш в един момент тока пада, не може да задържи шалтера, изтърва и почва само да цъка.
Дизел с ниска компресия, слаб акумулатор, калпав стартер и без подгряващи свещи зор пали в студа.

Публикувано: 18 фев 2008, 15:45
от schumi
Акумулатора е на 6 (чисто нов Varta 75 Ah),върти стартера много добре но когато е много студено (-10,-15)стартера спира изведнъж и се чува някакъв шум от стартера някво пристъргване ,врътвам ключа и започвам наново и си върти както трябва,ако спре пак,пак врътвам ключа и пак си върти докато запали.Колата си пали(вярно поврътквам в големите студове но пали) но това внезапно спиране на стартера ми е интересно от кво се получава.

Публикувано: 18 фев 2008, 18:57
от g.taskov
Ако са втулки и при топло време ще дава този дефект защото ще се получава не съостност на ротора.Мисля че е шалтер защото като завъртиш ключа даваш ток 12в на бобината на шалтерата тя като залепи с една медна пластина включва /допира се/ клемите на ротора.При студено време се върти повечко а там протича ток с много голям ампераж от искренето тази пластина се износва и не дава добър контакт.Проблема се решава с сваляне и замяна или на шалтера или на пластината.