Страница 1 от 1

Тотално си *** майката колата

Публикувано: 18 фев 2008, 17:06
от Nescafe
Екстра се получи. Смених акомулатора и сега един по-дебел. Не иска да завърти стартера *00101* Като дадеш на късо върти и пали иначе нищо не става. Нито цъка нито нищо. Сутринта така бяха запекли ключалките, че се скъса жилото на шофьорската врата. Сега няма заключване колата..... Още малко и я обявявам на чарколяци тая кошница скапана.... Някой ще ми каже ли каква би била причината за стартера ?

Публикувано: 18 фев 2008, 17:12
от Любо
Неразбирам много от тоци, но май т.нар. диоден блок ти е заминал...

Публикувано: 18 фев 2008, 17:13
от Nescafe
Какъв е тоя блок ? За пръв път го чувам.... Става въпрос за Ескорта 1.6

Публикувано: 18 фев 2008, 17:23
от madboy
Клемите на контактния ключ може да са се скапали.
Проблемите общо може да са от три причини: 1. В стартера(при теб явно не е това, щом върти добре на късо); 2. Слаб акумулатор; 3. Клеми на контактния ключ.
Има и четвърти вариант- комплексен: 1+2+3, 1+2, 2+3, 3+1.

Публикувано: 18 фев 2008, 17:24
от Nescafe
Клемите май са добре. Много странно.... :roll: Акомулатора е на 6.... Ебати ташака е тая кола....

Публикувано: 18 фев 2008, 17:30
от madboy
Nescafe написа:Клемите май са добре...
Как разбра, че "май са добре"? Ако наистина "май са добре", може и кабела от контактния ключ към стартера да е прекъснат.
:idea:
Аз като проверявах моите клеми, пробвах с други и уж това беше проблема, но на 20-то последователно палене даде същия дефект.(при мен беше друг). Има вариант да се губи ток по тия клеми и до стартера да не ходи почти нищо.

Публикувано: 18 фев 2008, 17:33
от Nescafe
По-скоро е от контактния ключ, щото 3-та позиция не връща и трябва ръчно да връщаш до 2-ра, иначе върти нон-стоп. Ама преди да сменя акомулатора всичко бачкаше деа....

Публикувано: 18 фев 2008, 17:38
от _SLiThER_
Nescafe написа:Ама преди да сменя акомулатора всичко бачкаше деа....
Какво стана с него пробвай го ако не е умрял. Пробвай и с друг. Почисти си хубаво клемите с шкурчица :)

Публикувано: 18 фев 2008, 17:40
от Nescafe
_SLiThER_ написа:
Nescafe написа:Ама преди да сменя акомулатора всичко бачкаше деа....
Какво стана с него пробвай го ако не е умрял. Пробвай и с друг. Почисти си хубаво клемите с шкурчица :)
Нищо тук си е, ама повече няма и минутка да мръзна за тоя чиреп. Днеска цял ден мръзна заради него. От тука нататък ако има пари на майстор ако ли не, ше умира пред блока....

Публикувано: 18 фев 2008, 17:51
от venom4o
шалтера на стартера може да е сдал богу духу

Публикувано: 18 фев 2008, 18:44
от g.taskov
Щом на късо пали така се елеминира шалтера провери него колегата по -горе е прав.

Публикувано: 18 фев 2008, 21:07
от Nescafe
Утре ще я карам да я видят. Стартер, врати и прочие....
Ще пиша ако има промяна.

Публикувано: 18 фев 2008, 22:55
от madboy
g.taskov написа:Щом на късо пали така се елеминира шалтера провери него колегата по -горе е прав.
И как се елиминира шалтера по този начин? По този начин се елиминира контактния ключ. Без шалтер няма палене. *072*

Публикувано: 19 фев 2008, 00:27
от Nescafe
madboy написа:
g.taskov написа:Щом на късо пали така се елеминира шалтера провери него колегата по -горе е прав.
И как се елиминира шалтера по този начин? По този начин се елиминира контактния ключ. Без шалтер няма палене. *072*
И според мене нещата вървят към контактния ключ... то и без тва третото завъртане не връща автоматично и има некъв проблем тая ключалка. :roll: А да ви питам стартера има ли реле ? (форд ескорт 1.6 91г) :roll:

Публикувано: 19 фев 2008, 09:43
от madboy
Nescafe написа:........ А да ви питам стартера има ли реле ? (форд ескорт 1.6 91г) :roll:
Май няма реле- не сме търсили като закъсах аз, а се мотах и по специалисти.

Публикувано: 19 фев 2008, 18:29
от Nescafe
Стартера го оправихме с една жица от стартера до ключа до 3-та позиция. Тръгна, доволен съм. Обаче тва централно е така навързано, че направо не ми се мисли. Някой с ескорт 91г кабриолет да знае колко см е жилото на шофьорската врата, че имало разлики при двувратите и не мога да взема без да го свалям централното. То да беше лесно айде ама трябва и стъклото и машинката на стъклото да свалям.... станаха едни...

Публикувано: 19 фев 2008, 18:33
от paci
Ескорта нищо, че кабрио все пак е Ескорт.

таблото с бушоните - кофти спойки