Аларма

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
Cougar
потребител
потребител
Мнения: 590
Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Аларма

Мнение от Cougar » 24 фев 2008, 01:47

Макар че всяка аларма си е различна, реших да питам и тук. Има следния проблем - заключвам си колата (с копчето за централното от дистанционното) и по някое време алармата писва абс. сама. Спирам я и след 1-2-5-10 мин пак. Понякога пък не пищи изобщо. Пускам алармата и пак същата история...

някой може ли да ми помогне с някой съвет, направо се видях в чудо :?

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 24 фев 2008, 10:02

Ами ... два варианта според мен. Единия шоковият датчик, а другия датчик най често на предният капак. Ако знаеш къде е шоковият датчик, просто го откачи и пробвай дали ще писне. Ако не писва значи е той, ако ли пак писва, закачаш и го го броиш че е ОК.
Най често датчика на предният капак е метален, смажи го с малко масълце, може и от щеката за маслото. Може да го разгледаш и преди да го смажеш дали нормално при натискане и пускане се връща в изходно положение.
Разбира се има и краен вариант алармата просто да се е прецакала.
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Ianaki » 24 фев 2008, 10:23

Имал съм същият проблем ,но с кадет.Оказа се ,че ,че е паднала една гумичка не вратата на багажника и не натиска прекасвача ,като по този начин дори затворена това не се отчиташе от алармата.Освен гореспоменатите съвети пробвай и тези:
1)Провери дали след като затвориш всички врати свери ли ти плафона в купето.
2)Почисти всички прекасвачи на вратите.
3)провери ги дали работят.
За това се сещам.Успех,и ако нищо не стане винеги можеш да отиеш при алармаджия. :wink:

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 24 фев 2008, 16:47

това го прави щот е вързана с "запалителната система". а иначе централното заключва ли всички врати-?
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
Cougar
потребител
потребител
Мнения: 590
Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от Cougar » 24 фев 2008, 19:22

еми те са си 2 врати и да - заключва ги. някой ми беше споменал за пад в напрежението, ама е*аси аз си свалям и панела на цд-то и пак пищи...
ще я проверя тея дни за тези работи, които описахте. благодаря за съветите

danz_bg
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 11 мар 2008, 02:47
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
Status: Извън линия

Re: Аларма

Мнение от danz_bg » 11 мар 2008, 13:35

на моята аларма има един DIP-switch т.е. едни малки копченца, с които си избираш по какъв начин да ти пищи алармата. Намира се в корпуса на самата аларма. Развива се един болт и се маха пластмасово капаче. Switch-ове от 1 до 7 са за свука а последният 8-ми е точно за този спад на напрежение. Алармата се включва, ако напрежението на акумулатора падне под някакво определено, зависи от алармата може би. Та при мен се беше получавало така преди. Пищи си сама дори и шоковият датчик да е на минимално положение. Виж дали твойта аларма има такова нещо, и го дай на изключено положение. Надявам се на съм помогнал :wink:

Потребителски аватар
krum>87
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 03 мар 2008, 22:29
Модел на автомобила: ford escort
Местоположение: plovdiv
Status: Извън линия

Re: Аларма

Мнение от krum>87 » 17 мар 2008, 22:44

Ква ти е алармата, имаш ли ултразвукови датчици, едни като микрофончета на гредите отпред. Забелязал ли си като пускаш алармата да ти сигнализира по различно от преди. Има аларми кото когато установят че има отворена врата (цакано бутноче на врата капак) игнорират охраната на вратите. Пробваи когато алармата е режим на охрана да отвориш някоя врата дали ще започне да писка, ако писка значи с вратите сичко е наред. Ако шока ти е много чувствителен може алармата да се задеиства от CDto ако е оставено пуснато или просто ако колата е на слънце може да задеиства от разшитяването и свиването на пласмасите по таблото у а. Някои а;арми имат и токов датчик, рядко го пускат, ам при падане на напреженито алармата се задеиства. А това че прекасва паленото не ми се струва причина да задеиства алармата...
Не само полицаите режат глави по пътищата, а и високата скорост. Шофирайте за удоволствие. FORD

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта