Страница 1 от 1

МОЛЯ ЗА ПОМОЩ И КОМПЕТЕНТНИ МНЕНИЯ

Публикувано: 26 фев 2008, 21:03
от Iliza
Здравейте всички ! Обръщам се към всички с огромна молба за помощ чрез мнения и съвети ! През 2003 г закупихме нов / лизингов / форд кънект 1.8 tdi.Платихме го вече 2 пъти с ремонтите, които ни се наложи да правим по него , а днес ни остави на средата на едно кръстовище в най-големия трафик.Просто си угасна изведнъж и това е.
Не мога да ви опиша шока и притесненията, които изпитахме. През тези няколко години сме сменили : нафтова помпа, 4 бр. дюзи, кормилна рейка / цяла /, пренавивахме мотор и т.н.Колата постоянно влиза и излиза от сервиза на МОТО-ПФОЕ в Русе и все едно и също. В какво се състои проблема, който никой не може да открие , а ние се ръсим с пари за това или онова . Пиша СИМПТОМИТЕ на проблема , а моля всички като ЛЕКАРИ да помагат да открием ТАЯ ПУСТА БОЛЕСТ, че накрая АЗ ще се гътна май.СИМПТОМИ : по време на движение колата изведнъж угасва , а на таблото почва да мига една жълта спиралка / като лампичка е /.Като постои известно време сама се оправя понякога. Има чести случаи / на ден 2-3 пъти /, когато като се завърти ключа , стартера върти , обаче колата не пали и пак тази лампа почва да мига- угасва.Трябва да кажа, че всички филтри, дюзи, помпа са сменени преди 1 месец / както вече писах / и не е от тях най-вероятно. Благодаря предварително за всяко мнение и съвет.

Публикувано: 26 фев 2008, 21:25
от cossy
Moже ли да покажеш точно със снимка лапичката?

Публикувано: 26 фев 2008, 21:42
от Vaklin
Въпросът не е какво е сменено, а какво е мерено и гледано за да се стигне до необходимостта от смяна. Тази лампа означава, че колата има повреда която създава опасност за двигателя. Колата се свързва с кодочетец (скенер). Той показва причините за това спиране на работата. Въз основа на тях се анализират възможните дефектни елементи и се заменят с оборотни. Ако е от тях се плаща! Нали е лизингов, няма ли гаранция? А и на един сервиз сте попаднали, нямам думи!

Публикувано: 26 фев 2008, 22:05
от Iliza
Исках да обясня , че този проблем колата си го правеше да кажем от 1 год. насам. Заради това , че ЯВНО не могат да открият в този сервиз проблема и смениха всичко, което най-вероятно ПРЕДПОЛАГАТ. За съжаление вече не е лизингова и става въпрос за много пари.Нафтовата помпа е 3000 лв , всяка дюза е по 500 лв и т.н.ПРОСТО УЖАС ! Последно като говорих преди 2 дни с шефа на сервиза Рашков , той предположи , че е електрониката.Знаете стандартния отговор : Ами донеси я тук , пък ще видим ... ! Сами разбирате , че не може да се продължава това до безкрай, нали ?!
Аз живея на 70 км от Русе и от такива ходения ми писна. Обаче днес наистина се изплаших , като спря пак изведнъж. А и бях с детето си и като знаете как в днешно време на пътя никой не помага, ако закъсаш... Просто си е опасно... И в крайна сметка ме хвана и ужасен яд.За лампичката - като жълта спиралка е и се намира в таблото до километража. Какво означава тя - електрониката ли е или какво и къде да търся добър сервиз ? В Разград няма татъв.

Публикувано: 26 фев 2008, 22:12
от Edinuser
Ами имаше един Митко от Велико Търново - доста колеги го хвалят като като много добър по тоци и двигатели на Форд.
Виж из Форума имаше май някъде координати.

Публикувано: 26 фев 2008, 22:37
от TURBOTO
0898458599 това е телефона на въпросния Митко,наистина много добри отзиви има за него.

Публикувано: 27 фев 2008, 09:11
от mrdds
Нямам много опит с дизелови двигатели,само ще кажа,че служебния бус беше със същите симптоми.Гаснене в движение и светване на тази лампа.
Водиха го на доктор и остановиха проблем в дюзите.Смениха ги както казваш ти 4бр. х 500лв= 2000лв + 500лв труд,и сега вече е ок.

Публикувано: 27 фев 2008, 12:36
от ewgeny
Според мен проблема първо е че се обръщате към мото-пфое. Потърсете помощ от специализиран Дизел сервиз. Там успеха е много по-вероятен. Плащайте да диагностицират нещо, но не и "...ако го сменим БИ ТРЯБВАЛО да се оправи".

Публикувано: 27 фев 2008, 14:32
от Iliza
Здравейте всички , които ми писахте !
Днес се обадих на Митко от В.Търново за помощ и евентуално ще го чакам в неделя или понеделник в Разград.Както писах вече, колата ненадейно гасне и не бих рискувала да тръгна до В.Търново.Все пак поне имам някаква надежда да се установи проблема.Ако имам развитие по случая обещавам да пиша.Благодаря още веднъж на всички , като до приключване на случая / а и след това разбира се / ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ще преглеждам темата и форума за нови постинги.
Т.е. БЛАГОДАРЯ И МОЛЯ, ПИШЕТЕ !

Публикувано: 27 фев 2008, 15:12
от gogo_21011
Здравей, някъде бях чел за тази лапичка(ако е същата) колегите от форума те помолиха да качиш снимка, така по-добре щяхме да се ориентираме, но ....
Потърси в нета за MIL Malfunction Indicator Lamp, една от многото възможни причини може да е свързана и с EGR системата, мисля че предпазва катализатора така, но може и да са много други причини.
След като я види този майстор, и има развитие по проблема ти, и дай боже да се оправи всичко да не зебравиш да пишеш от какво е било и как е оправено. До колкото разбрах от постовете ти си навлязла доста навътре в проблема, така че и решението му ще ти е малко по - ясно! Успех!

Публикувано: 27 фев 2008, 22:17
от [RS]Coswort
свещи и кабели 70% съм сигурен в това

Публикувано: 28 фев 2008, 08:31
от DTM
[RS]Coswort написа:свещи и кабели 70% съм сигурен в това
Става дума за дизелов двигател тук :wink: .

Публикувано: 03 мар 2008, 21:24
от Mitko
gogo_21011 написа:Здравей, някъде бях чел за тази лапичка(ако е същата) колегите от форума те помолиха да качиш снимка, така по-добре щяхме да се ориентираме, но ....
Потърси в нета за MIL Malfunction Indicator Lamp, една от многото възможни причини може да е свързана и с EGR системата, мисля че предпазва катализатора така, но може и да са много други причини.
След като я види този майстор, и има развитие по проблема ти, и дай боже да се оправи всичко да не зебравиш да пишеш от какво е било и как е оправено. До колкото разбрах от постовете ти си навлязла доста навътре в проблема, така че и решението му ще ти е малко по - ясно! Успех!
Не е така както го описваш. При този модел Форд при наличие на код за неизправност в системата тази лампичка започва да мига . Това е лампата за подгрева но и тя се управлява от ЕЦУ както лампата за мотора . И аз съм се питал защо при наличие на лампа за мотора тази индикира неизправност ,но още не съм разбрал защо. Така е и при Ауди .....(Ваг групата) .Явно с новите ЕЦУ е така организирана индикацията за наличие на код за неизправност в паметта на системата.Защо мига лампата може да се разбере само с диагностика .Новите системи следят много повече неща от старите и се е случвало тая лампа да мига ако не работи една от скоростите на вентилатора на охладителната система , не работи стоп машинка и други тем подобни.

лампа

Публикувано: 04 мар 2008, 11:24
от ivo_63
ако правилно гадая - щото не е вного ясно коя е тая лампа- става въпрос за детекторна лампа - прави тест на автомобила при всяко даване на контакт- светва и ако всичко е наред утасва почти едновременно с подгревния датчик.Като се повреди е ясно какво става - не подава сигнал на компютъра.Въпроса е , че може да не се е изчаквало достатъчно време и натрупва грешка в компа- може се оправи с просто чистене на грешка от компа.А мп няма да помогне в този случай- практиката го е доказала вече.