Connect with your social network account
Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
-
Vassques
- потребител

- Мнения: 2
- Регистриран: 21 ное 2007, 02:37
- Модел на автомобила: Ford Transit 91 2000 бензин
- Местоположение: Карлово
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Vassques » 29 фев 2008, 16:13
Колеги може да е малко тъпо ама ще питам.Скоро ми правиха реглаж на клапаните и от тогава нещо се изгуби мощността.Тоя майстор мисля че неможа да върже както трябва свещите.Въпроса ми е каква е последователността за свързване към свещите и към делкото.
PS:Колата е Форд Транзит 91г.
HOUSE MUSIC
-
Vaklin
- потребител

- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Vaklin » 29 фев 2008, 16:49
1-3-4-2
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
-
madboy
- Администратор

- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
- Местоположение: West Park, Blood green
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от madboy » 29 фев 2008, 17:23
То няма ли да тресе яко, ако се разбъркат кабелите?
Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
_SLiThER_
-
Status:
Извън линия
Мнение
от _SLiThER_ » 29 фев 2008, 17:26
Абе как ще ги обърка те са с различна дължина ...
-
madboy
- Администратор

- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
- Местоположение: West Park, Blood green
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от madboy » 29 фев 2008, 17:27
Ае, първия и втория кабел може спокойно да ги омоташ. Поне аз мога!

Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
Vassques
- потребител

- Мнения: 2
- Регистриран: 21 ное 2007, 02:37
- Модел на автомобила: Ford Transit 91 2000 бензин
- Местоположение: Карлово
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Vassques » 29 фев 2008, 17:57
В момента са свързани така/виж картинката/.И ако не е това къде е проблема.На ЕЛКОНА ми казаха че имам 20% спад на компресията в 3 цилиндър и по 10% в 1 и 4. Втори е идеален.Проблема е че няма мощност, не може да набира бързо и когато тръгвам почва да тресе яко
-
Прикачени файлове
-

HOUSE MUSIC
-
Атанас
- потребител

- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Атанас » 29 фев 2008, 18:41
Майстора да ги регулира отново. Преди 17 години когато за сефте регулирах клапаните на зазката и тя нямаше мощност, направо не можеше да тръгне

Брат ми ги регулира отново и така...
Ако кабелите не са поставени правилно по-скоро изобщо няма да запалиш, а за мощност да не говорим
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта