май си презаредих акумулатора :(

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

май си презаредих акумулатора :(

Мнение от paci » 29 фев 2008, 23:58

Ми престарах се :(
Оня ден кога отпрах картера ме влачиха на фарове и аварийни, съответно на изгасен двигател.
Лежа ранена 7 дена на паркинга.
Като намерих картер пак я влачихме на фарове и аварийни.
Сега цяла седмица нямаме работа и се въртим около колите и доста слушах музика в моята.
Викам си я да го прегледам.

Меря гъстота и ми показа, че е критично ниска.
Ае на заряд.
Меря сутринта - пак зле. :(
По поведение в автомобила оплаквания нямам. Ма що па толкоз ниска гъстотата?
Ае викам си тоя нов-нов ще мре мноо странно.
Свалих го тази вечер пак да полежи в интензивното.
Лигавих се с cenzor цяла вечер в ICQ-то и ми хрумна, че май съм мноо прост.

Мерил съм кофти!!!

Акумулатора ми е презареден :(
Гъстотата му е прекалено вискока- над 1,3
44Ah е
До последно гледам се помпеше с 1,8 ампера
Веднага след откачане на клемите от заряд показа 14V

Идей?
Предположения ?
На църква да го водя ли ? :D

На 1 годинка е горкичкия :(
Последна промяна от paci на 01 мар 2008, 00:28, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 01 мар 2008, 00:03

Колко време го зарежда и на какъв ток (т.е. колко ампера)
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 01 мар 2008, 00:06

Допълних си ги там щото бях забравил

Като време не съм засичал.
Ма кух ти казвам от всякъде :(

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от Edinuser » 01 мар 2008, 11:20

Оловният акумулатор със хубаво зарядно - трудно ще го презаредиш.
не се притеснявай.
Ако като го натовариш с фаровете например при неработщ двигател, напрежението не спада под 12V няма страшно.Е може да си му съкраил малко живота, но не се коси. Напълно зареденият нa 100% оловен акумулатор на празен ход e 14.4V.

Потребителски аватар
eekset
потребител
потребител
Мнения: 168
Регистриран: 02 май 2007, 11:56
Модел на автомобила: три две нула
Местоположение: big city lights
Status: Извън линия

Мнение от eekset » 01 мар 2008, 23:46

"Оловният акумулатор със хубаво зарядно - трудно ще го презаредиш"
особено само за един път.
вредните неща убиват, ако с тях се прекалява.
[/quote]
http://i.data.bg/08/01/21/770926_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

sergo
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 04 авг 2006, 10:40
Модел на автомобила: fiesta 1.25 16v zetec-s 75кс 99г
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от sergo » 02 мар 2008, 08:36

При зареждене на оловен акумулатор напрежението му се повишава до 15,6-16V,а гъстотата на електрилита до 1,28. Най-вероятно повишената концетрация се дължи на повишено напрежение поради неизправен релерегулатор.Напрежението върху клемите на акумулатора при работещ двигател трябва да е точно 14V. Гъстотата се коригира в края на зареждането чрез доливане на дестилирана вода до 1,28.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 02 мар 2008, 21:27

Слагай и карай, оловен акумулатор се прецаква със висок заряден ток а не с еднократно презареждане, ако е системно е друго и пак проблема идва от това че при презареждане водата извира и плочите остават на сухо. Виж ако иска доливане, долей и карай.
Ти цял картер попиля та един акумулатор ли ще те стресне? :P
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 03 мар 2008, 14:38

HACKO написа:Ти цял картер попиля та един акумулатор ли ще те стресне? :P
ох не НАСКО как ги измисляш бе *00120*
Ае стига са шашка и ти бе нищо му няма на акумулатора ти :wink: с твойто каране ще надживее колата :P

tonitoniton
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 30 дек 2007, 23:42
Модел на автомобила: siera 2.0i 4х4
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от tonitoniton » 03 мар 2008, 19:39

акомулатора не се мери веднага след като го свалиш

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 03 мар 2008, 19:51

tonitoniton написа:акомулатора не се мери веднага след като го свалиш
От къде?

Гледам из мненията, че не сте разбрали, че със зарядно в къщи я свърших тази работа.
Повечето сте ми писали на автомобила кое как.
Там мисля че на 6 всичко.
Турил съм го, карам с него па ше го сваляме пак да видим.
На следващото сваляне ако има мътилка вътре ще е ясна работата :(

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 04 мар 2008, 18:29

Дано се прецака напълно до няколко месеца >:): .
Нали е гаранционен, ако не е си връщам думите назад :D: .
Няма да се плашиш, от един път педе*аст не се става.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 04 мар 2008, 18:45

Бухаха :D
:P
Абе да ти кажа честно не искам да се скапва.
Незнам дали е още в гаранция. Не се изплаших толкоз за да ровя за гаранцията.
Не искам да се скапва, че кога го купих нямаше проблеми,
казвам това искам, плащам и бегам.
След 10 дена трябваше да ида да направят проверка как е и как ми е инсталацията.
Такава постановка ми направиха, че ме заплашиха един вид, че няма да ми уважат гаранцията ако се наложи, защото бил малък за моя двигател.
Един по-възрастен беше когато го купих, нищо не каза. На проверката имаше и един по-млад който се караше с един мaнгал преди мен. Като свърши със циганина, продължи така натопорчен и с мен. :twisted:

Изрових книжката :) Да 24 месеца пише на корицата, че е гаранцията.
Това което каза sergo за доливане в края на зареждането го прочетох и в книжката.
Ех деева маа му начи можеше да му капна леко и да го изчакам и да не се тормозя толкоз.
Тия дни съм пак "ваканция" и може пак да го погледна.

Препоръчаха ми да го наглеждам !!! Затова се престарах :(

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта