Странен проблем с ел. инсталацията на Ford windstar 96

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
joro124
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 30 ное 2005, 03:30
Модел на автомобила: ford contour;focus; windstar
Местоположение: usa
Status: Извън линия

Странен проблем с ел. инсталацията на Ford windstar 96

Мнение от joro124 » 03 мар 2008, 03:05

Здравейте , чета ви от доста време но досега не съм писал тук .Имам следния проблем с форда си : Падна ми заряда на АБ. Заредих го и реШих да проверя зареждане ,плътност и утечка , оказа се всичко ок ей само детo ми дава утеЧка около 400 мили ампера .Pових по ел .инсталацията открих монтирана аларма изклЮЧих я , утеЧката падна на 250 милямпера .Проверих алтернатор , стартер цпу ,оказа се че имам утеЧка още някъде, по вътречната инсталация на осветление табло и централно заклЧване .Някакви идеи или може би за вaн с всички екстри това е добре 250 мили амpера, макар че за мен е много .Благодаря ви предварително,

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от Edinuser » 03 мар 2008, 11:08

И според мен е много би трябвало да е не по-вече от 50 макс 100мА.
Моят съвет е : Слагаш амперметъра и почваш да изкл. бушоните и гледаш по схемата докато намериш къде е. А да и като мериш не забравяй - вратите и багажника да са затворени, контакта изкл. - за да не се вкл. някоя лампа и да се заблудиш.
250мА означава 6Ah на денонощие или за 1 седмица до 10 дни акумулатора ще ти падне на 0.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 03 мар 2008, 11:17

На едно Ауди 90 така стигнахме до централното.
По принцип трябва да ти бачкат стъклата само на контакт.
На тва работеха и без контакт. Хуу че собсвеника е малко от малко грамотен и знаеше къде е модула. Откачи го и го отворихме. Вътре една котва беше подпряна на затворен контакт с една хартия.
Махнахме хартията и централното умря.
Явно нещо е прегоряло из вътре и така са го закрепили.
Така го и оставихме.
Мисля, че си купи нов акумулатор и колата си се кара всеки ден и не го бърка толкоз тази консумация.

joro124
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 30 ное 2005, 03:30
Модел на автомобила: ford contour;focus; windstar
Местоположение: usa
Status: Извън линия

Мнение от joro124 » 04 мар 2008, 03:26

Аз , порових и в таблото с бушони където установих че като махна бушона :" interior illumination " утечката пада с 120мили ампера , това добре може и без вътрешно осветление ,но на друг бушон на които пише GEM, пада с още 100 милямпера и ветче всичко изглежда окей , само че ,колата не иска да запали само върти на стартер.Някакви идеи за това "GEM electronic cluster", тце и татко google не моja да ми помогне или аз не знам как да го потърся.Благодаря предварително за старите а и за бъдещи идеи.

joro124
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 30 ное 2005, 03:30
Модел на автомобила: ford contour;focus; windstar
Местоположение: usa
Status: Извън линия

Re: Странен проблем с ел. инсталацията на Ford windstar 96

Мнение от joro124 » 30 мар 2008, 16:42

Здравейте , указа се че проблема с утечката е бил от инсталираната аларма , чиято батерия в студеното време ми е задействала този GEM http://www.cardone.com/English/Club/Pro ... cs/gem.asp" onclick="window.open(this.href);return false; , вероятно алармата е тормозела това нещо- battery saver - и то не е изключвало всички консуматори . Благодарение на мненията във форумьт и инфото в него, мисля ,че проблема е решен . Между другото ,този GEM изключва консумацията на електрониката по колата, чак след 45 мин от загасяне на двигателя и вадене на ключовете от таблото.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта