Страница 1 от 2
Контактен ключ за Фиеста 1.25 Зетек 1,25 16 V 1998 год.
Публикувано: 06 мар 2008, 16:45
от tankovbg
Имам само един ключ за колата с черна пластмаса и отзад червено капаче където е чипа.
Попрочетох за ключовете с имобилайзер (тези с вграден чип) пише че оригиналния ключ от който ще се обучи друг ключ следва да е червен.
Моят както казах е с черна пластмаса и отзад червено капаче където е чипа.
Оригинален ли е моя, демек този ли е обучаващия ?
Публикувано: 06 мар 2008, 16:50
от paci
Съмнява ме да имаш имобилайзер.
Чак толкоз да вграждат в тази бангия

Моята няма.
Публикувано: 06 мар 2008, 16:53
от madboy
Според обявите за продажби на тези модели, има много с имобилайзер.
На
paci е спортна версия и затова няма.

Публикувано: 06 мар 2008, 16:56
от paci
Абе ти че си треснат треснат си си ама ко ги гледаш тея обяви?
Аз на Ескорта ми писах че имам "халогенни фарове" па после разбрах че става дума за допълнителни такива а той нямаше

Публикувано: 06 мар 2008, 19:05
от tankovbg
Има си имобилайзер, на часовника вдясно има едно червено светдиодче което мига, като завъртя контактния ключ след малко спира да мига което означава че имобилайзера е изключен.
А иначе в ключа под червената капачка има чип.
Публикувано: 06 мар 2008, 19:11
от paci
Баси мааата
Твойта ще е най-тачената фиеста щом има такава охрана
Тогава ще се консултираш с "Ролсовете" т.е. Мондео собствениците
Абе Ескортите и те имат ... ама за ко им е ненам
Фокуси разни ...
Па на тази фиеста имобилайзер

баси
Я дай на ЛС да обсъдим кви екстри има

Публикувано: 06 мар 2008, 20:01
от Атанас
Имаш имобилайзер и ключа ти е оригинален, нали пише Ford на него?

Би трябвало да имаш червен ключ с който се обучава имобилайзера като си вземеш нов ключ, но в 90% от колите италиано макароне тоя ключ липсва. Дават го че ставал само за обучение, не за ежедневна употреба.
Инък на Паци колата вероятно е спортно олекотено поръчково изпълнение и затова няма.
п.п.
Лада Нива я има в две модификации - с и без имобилайзер

Публикувано: 06 мар 2008, 20:07
от tankovbg
Атанас написа:Имаш имобилайзер и ключа ти е оригинален, нали пише Ford на него?

Би трябвало да имаш червен ключ с който се обучава имобилайзера като си вземеш нов ключ, но в 90% от колите италиано макароне тоя ключ липсва. Дават го че ставал само за обучение, не за ежедневна употреба.
Инък на Паци колата вероятно е спортно олекотено поръчково изпълнение и затова няма.
п.п.
Лада Нива я има в две модификации - с и без имобилайзер

Абе кое му е червеното, на моя пластмасата за която се хваща е черна, само капачето отзад е червено.
Публикувано: 06 мар 2008, 20:16
от Атанас
Така де, това е нормалния ключ - черен и има една малка червена ъъъъъ капачка.
"Сервизния" целия е червен
Публикувано: 06 мар 2008, 20:45
от tankovbg
Аха ясно, значи нямам обучаващия, и ако река да си правя втори ключ с чип ще ме одерат сигурно над 100 лв.
Точно казано моята кола е внос от Верона Италия, макароните не са го дали.
Публикувано: 06 мар 2008, 20:50
от Атанас
Не знам колко ще те одерат. Аз като имам такъв ключ не мисля, че е голяма далавара - нали някой трябва да ми достави ъъъъъ празен ключ с чип . Значи пак опираме до Мото Пфое
Публикувано: 06 мар 2008, 20:53
от cenzor
Атанас написа:Не знам колко ще те одерат. Аз като имам такъв ключ не мисля, че е голяма далавара - нали някой трябва да ми достави ъъъъъ празен ключ с чип . Значи пак опираме до Мото Пфое
Не съвсем. В ebay се продават доста ключове с чип на приемливи цени от 30-35лв( за разлика от 75лв+ от МотоПфое). 1:1 са с оригиналите на Ford, с вграден чип( W1 транспондер май се води), само нямат надпис W1 и Ford.
Аз си взех два за Фиестата( единия даже съм го пуснал за продажба), ама пък забравих, че нямам червения ключ в мен, та ще се разправям пак с МотоПфое.

Публикувано: 06 мар 2008, 20:59
от Атанас
cenzor написа:Не съвсем. В ebay се продават доста ключове с чип на приемливи цени от 30-35лв( за разлика от 75лв+ от МотоПфое). 1:1 са с оригиналите на Ford, с вграден чип( W1 транспондер май се води), само нямат надпис W1 и Ford.
Аз си взех два за Фиестата( единия даже съм го пуснал за продажба), ама пък забравих, че нямам червения ключ в мен, та ще се разправям пак с МотоПфое.

Малко се отклоняваме, но имам въпрос. Защо нямаш ключ? Мислех, че новите коли нямат, но оставам с впечатление, че имат и те. Питам, защото имаме няколко служебни фокуса купени от Мото Пфое и от там , след като изтече лизинга казаха, че нямат такива ключове. Започвам да си мисля, че от МП умишлено задържат ключовете и не ги дават на клиентите
п.п.
само от любопитство, аз си имам пълния комплект и не ми трябват, но тези, които си купил битрябвало да са заготовки и тук някой ключар да ти ги изпили. Така ли е или греша?
Публикувано: 06 мар 2008, 21:01
от tankovbg
Абе интересно как този чип си "говори" с колата (компютъра де). За да деактивира имобилайзера компа на колата трябва да прочете чипа и да каже аха ти си моя ключ. Ама не виждам това да става чрез пряк контакт, вероятно в патрона има сканиращо устройство което прочита чипа от разстояние, например както се четат картите в банкоматите, трябва да разберем. Българина е много изобретателен и няма начин да не е хакнал тази защита.
Ха потърсете информация и аз ще търся
Публикувано: 06 мар 2008, 21:06
от Атанас
Имаме участник познал верния отговор

Сега сериозно. За да бъде евтино залепят чипа близо до контактния ключ. При това положение всеки правен ключ ще ти запали колата. Съответно и много лесно ще я откраднат, но имобилайзера не е бил нещото, което спира автоджамбазите
Публикувано: 06 мар 2008, 21:14
от tankovbg
Абе аз професията ми е микроелектроника, компютърна техника и пр, занимавал съм се с какви ли не декодировки, въпросът е че чипа в ключа е пасивен тип, енергонезависим, следователно не генерира, но може да се прихване какво компа прочита и да се дешифрира.
Но едва ли си заслужава играчката
Публикувано: 06 мар 2008, 21:19
от cenzor
Атанас написа:
Малко се отклоняваме, но имам въпрос. Защо нямаш ключ? Мислех, че новите коли нямат, но оставам с впечатление, че имат и те. Питам, защото имаме няколко служебни фокуса купени от Мото Пфое и от там , след като изтече лизинга казаха, че нямат такива ключове. Започвам да си мисля, че от МП умишлено задържат ключовете и не ги дават на клиентите
п.п.
само от любопитство, аз си имам пълния комплект и не ми трябват, но тези, които си купил битрябвало да са заготовки и тук някой ключар да ти ги изпили. Така ли е или греша?
Колата ми още е на лизинг, затова червения ключ е в МП. Когато я изплатя и прехвърлят - ще ми го дадат ( ако не го направят - ще си имаме сериозен скандал , и тогава ще ми го дадат).
А за самите ключове- да, заготовки са, трябва да се изпилят от ключар и да се "обучат" :

Публикувано: 06 мар 2008, 21:28
от DigiPro
tankovbg написа:Абе аз професията ми е микроелектроника, компютърна техника и пр, занимавал съм се с какви ли не декодировки, въпросът е че чипа в ключа е пасивен тип, енергонезависим, следователно не генерира, но може да се прихване какво компа прочита и да се дешифрира.
Но едва ли си заслужава играчката
Според мен принципа е като безконтактните карти за достъп в пропускните системи.
Публикувано: 06 мар 2008, 21:32
от paci
cenzor написа: Колата ми още е на лизинг, затова червения ключ е в МП .....
Баси клошарската история

Публикувано: 06 мар 2008, 21:38
от tankovbg
Ето тук е понаписано има и снимка на чипчето.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... =%F7%E8%EF" onclick="window.open(this.href);return false;
Да този е принципа, в патрона би следвало да има глава по подобие на касетофоните, при слагане на ключа главата "прочита" записа и компа го дешифрира. С подходящ софтуер може да се прихване.
Но е играчка.
Но може и да е нещо по просто, например така наречения чип да е резонансен кръг за определена честота, главата (или малка антенка) в патрова да излъчва същата тази честота, когато честотите съвпаднат част от енергията на антенката се "поглъща" от "чипа", настъпва явлението резонанс (известно в радиотехниката като резонансен кръг) компа отчита това по честота и амплитуда и реагира.
Може и само да гадаем.